ONDERWEG NAAR FORUM: Het plan...
Devotee zat in haar kamertje, dat compleet in gruzelementen lag. Ze begreep niet wat er was gebeurd, ze probeerde doodleuk een pen te pakken en toen smolt hij in haar handen. Ze schrok en draaide zich om om naar de deur te rennen, maar toen ontplofte de deur...Toen ze op haar bed ging zitten zakte het bed in elkaar (Ok dat was haar eigen schuld) maar toen ze naar haar bureau liep en schrok blies ze ook het bureau nog eens op en moest ze het met de brandblusser uitmaken, ware het niet dat deze ook ontplofte. Ze zat in een hoekje op de grond en durfde niets meer aan te raken. Wat was haar overkomen?
In Moulin Kantine (Of Kantine rouge, daar ben ik nog steeds niet over uit) Was Sarahbressers druk met het regelen van de festiviteiten. Devotee had zich ziek gemeld en omdat Sarahbressers haar nummer een hoertje was had ze haar de leiding gegeven. Ware het niet dat Sarahbressers prima kon neuken maar niks anders goed kon doen. Het was een ware puinhoop, de dansjes gingen mis, de halfnaakte serveersters lieten alles vallen en de topgigolo Dminor kreeg constant een stijve van de halfnaakte serveersters. Als je daar nou niet mee ophoud word je nog eens impotent, riep Sarahbressers kwaad en Dminor haalde zijn schouders op terwijl hij achter Quiana aanging...
Evito kwam met hangende schouders terug bij zijn baas, nog steeds met hetzelfde pakje onder zijn arm. Wat is er gebeurd? vroeg de geheimzinnige man? Wel, het goede nieuws is dat ik Talon heb gevonden...Antwoorde Evito. En het slechte nieuws? vroeg de geheimzinnige man. Wel, het slechte nieuws is dat hij dood is...neergestoken. Maar hoe kan dat dan? Met al die krachten die hij bezat moet hij zichzelf toch wel kunnen verdedigen tegen een paar straatrovers? Het waren maffioso's, verbeterde Evito hem. Whatever, hij had zich moeten verdedigen zei de Geheimzinnige man. Wel, het gerucht gaat dat Talon zijn krachten kwijt was, maar in de Kantinelaan zijn plotseling wat ontploffingen geweest...Door wie? Vroeg de geheimzinnige man buiten zijn zinnen van woede. Wel, door de beste hoer/pooiermadame van het forum, Devotee...
De geheimzinnige man zuchtte. Wel Evito, zei hij tenslotte. het ziet er naar uit dat je alsnog naar het nieuwe hoerenhuis mag. Evito's ogen lichtten op. Niet zo vrolijk ineens, zei de geheimzinnige man. je mag er heen, undercover...Ik wil dat jij je aanmeld als gigolo...
In de toren zaten Tofke en boogie te peinzen boven een grote kaart van forumland. Eerst hier deze ontploffingen, en nu hier bij Devotee, zei Boogie die een rode streep trok tussen de gebieden. Er is iets vreemds aan de hand hier, het begon al met die schaduw...Devotee was de gehele ochtend op haar kamer haar kater aan het wegslapen, en toch zegt ze niets gemerkt te hebben van de ontploffingen. Ze liegt, antwoordde tofke. Mijn idee, zei Boogie. Nee het was mijn idee ! Riep tofke gehaast. Ja maar ik bedoelde dat ik hetzelfde...HET WAS MIJN IDEE ! schreeuwde tofke. ok ok rustig maar, zei boogie. NIKS RUSTIG< IK BEN DE FORUMBAAS PLUSSER HIER EN HET WAS MIJN IDEE ! IK EIS WAT MEER RESPECT ! Boogie zuchtte en besloot hem maar eens te negeren, zoals hij bijna altijd wel deed. Ik denk dat het tijd word voor ons geheime wapen, zei Boogie. Mijn idee, zei Tofke. Nee dat was...ach laat ook maar zuchtte boogie. Hij drukte op de groene knop en zijn slaafje redbull17 kwam aangerend. Redbull, ik wil dat je ******** voor ons opbelt, zei Boogie. En vertel haar meteen even dat het mijn idee was ! riep tofke erachteraan maar redbull was al verdwenen.
Ook de geheimzinnige man zat aan de telefoon. Hij belde zijn goede vriend en tevens vijand in new onzin om achter nieuwe informatie te komen over het voorval. Wat denk je? vroeg hij mat-ice. Wel, mijn orakel heeft gezien dat hij vermoord werd door Wawl, een hoge pief bij de maffia, maar hij was voor die tijd zijn krachten al kwijt. Hoe kan dat dan? vroeg de geheimzinnige man. Wel, hij heeft seks gehad met dat hoertje, Devotee. Wil je me vertellen dat zij nu over zijn krachten beschikt? Vroeg de geheimzinnige man. ik vrees van wel, zei mat-ice. Maar ze weet nog niet hoe ze werken, dus we hebben nog een kans. Ik denk dat ik ook maar eens undercover ga, zuchtte de geheimzinnige man. Vertel me eens, op wie is ze verliefd of verliefd geweest? Wel, antwoorde mat-ice twijfelend. Mijn orakel zegt me dat ze altijd al een oogje heeft gehad op Jon, maar zoals we allemaal weten is Jon de meest onbereikbare forummer die er maar bestaat...Geen probleem, dank je, ik bel je nog terug antwoorde de geheimzinnige man. Hij hing op en Evito kwam beneden met enkelt een luipaard string aan. Wat denk je? vroeg hij. maakt dit mijn kont te dik? Nee, zei de geheimzinnige man. maar je mag wel wat meer spieren kweken en je lul mag wel wat groter...De geheimzinnige man gaf een ruk aan evito's lul en evito transformeerde in een echte hunk. Dat is beter, ga nu maar, zei de geheimzinnige man terwijl hij Evito een tik op de billen gaf.
Wat zou de geheimzinnige man van plan zijn? Wat kan ******** hiertegen doen? Zal Devotee nog leren met haar nieuwe krachten om te gaan? Zal Moulin kantine ooit nog een succes worden? Zal Evito nog hetroseksuele seks krijgen? We zien het de volgende keer in...ONDERWEG NAAR FORUM !!!