Boogie zat eenzaam en verlaten in zijn toren die precies over geheel forumland keek. Hij en zijn vriendje Tofke H regeerden al maanden over het nieuwe rijk maar helaas schenen de forummers zelf dat nog niet echt door te hebben. Sterker nog, niemand wist van hun bestaan af. Maar hoe dan ook, vanaf de toren hadden ze een perfect overzicht over het forumland en zij zagen de donkere schaduw dan ook als eerste aankomen. Ze lieten de sirene’s afgaan in het holst van de nacht en menig forummer draaide zich om en stopte het hoofd in de kussens. Newbies, werd er gezucht. Alleen Charlie1704 dook weg in zijn schuilkelder en wachtte af tot de bommen vielen. Hij was ene oud millitair met nog steeds panische neigingen hoewel hij nooit een echte oorlog van dichtbij had meegemaakt. Wawl was de enige nog wakkere forummer die over straat heen dwarrelde, alweer dronken uiteraard en hij liep tegen Qamra aan, die letterlijk in slaap was gevallen in het bushokje. Ze had weinig keus gehad, want zowel zij als Zaagmanz waren het huis uitgetrapt door –niels- en zaagmanz werd terug in het tehuis gegooid. Qamra werd boos wakker en riep: Hey ken je niet uitkijkeh? Wawl mompelde iets in zijn dronken bui en viel recht naar beneden op straat, hij was in slaap gevallen.
De geheimzinnige man liep over de verlaten straten van forumland. Zijn handen in zijn zakken, zodat niemand zijn zesde magische vinger zou ontdekken. Wel niemand behalve een lekker wijf dan misschien. De schaduw achtervolgde hem en gehoorzaamde zijn meester terwijl de man op de deur klopte van een groot herenhuis aan de onzinlaan. MoonMonkey deed slaperig de deur open, zijn ogen werden groter dan groot van angst. Hij verstijfde, deed een paar passne naar achter en viel toen flauw. Ja, zei de geheimzinnige man. Dit is wel een aardig optrekje. Hij keek naar de flauwgevallen Moonmonkey. Watje, zei hij toen en nam plaats in een grote leunstoel bij de open haard. Ruim hem even op voor me wil je? Vroeg hij zijn getrouwe slaaf. Ja meester, antwoorde Evito en hij stopte Moonmonkey in de kelder.
De volgende morgen werd er keihard op de deur van Devotee en …

geklopt. …

deed met een vermoeid gezicht open en er stond een lief en schattig uitziend meisje met een grote roze strik in het haar voor de deur. Wat moet je? Vroeg …

sjacherijnig. Ehhh ik kom in de leer bij Devotee? Antwoorde Paranoide vragend en verlegen. …

deed zuchtend de deur open en riep naar boven: Hey DEVOTEE !!! Kun je niet gewoon een bordeel beginnen in plaats van die achterlijke trutjes hier uit te nodigen? Devotee kwam lachen dde trap af en zei: Natuurlijk, prachtig plan, dat was ik nou NET van plan. Kantine Rouge word volgende week geopend, hier zijn twee kaartjes. Ze duwde de kaartjes in haar handen en liep naar de deur. Tot vanavond!
Talon kwam tot zijn grote schrik ter ontdekking dat hij zijn krachten kwijt was. Zowel zijn krachten als zijn kennis had hem verlaten, hoe kan dit hoe kan dit? Hij herinnerde zich niets meer van de nacht daarvoor. Hij keek smorgens verbaasd naar de verbrande bomen en begreep het niet. Wat is er gebeurd? Wie ben ik? Ik moet erachter komen ! bedacht hij bij zichzelf. Hij pakte de spullen in zijn “hol” bij elkaar en besloot de grote stap te wagen. Lieten die stappen hem nu net naar forumland lopen….?
Kom op meisjes, nog een keer, een twee in de maat, zo versieren jullie nooit een man. De kunst van de seks ligt in het ritme waarin je seks hebt, je dans moet sensualiteit uitstralen het moet de mannen zin geven in seks. Kom op zeg, we wonen in forumland, iedere man heir heeft zin in seks, en niemand kan het werkelijk krijgen, dus waar maken we ons druk om, ze komen vanzelf wel antwoordde Littlestar3 bijdehand. EN JIJ LIGT ERUIT ! Schreeuwde Devotee. Ga jij maar als serveerster aan het werk, nephoer!
Sarahbressers, geweldig, laat die benen maar zien meisje…een twee, een twee, een twee…
De geheimzinnige man had zich al aardig geinstallerd in zijn nieuwe woning en op het grote scherm voor hem kon hij precies zien via de verborgen camera’s wat de forummers allemaal deden. Zo Evito, wie wil je het eerst pakken? Maar evito staarde slechts kwijlend naar het dansgedeelte in Moulin Kantine en gaf geen antwoord. Het is ook altijd hetzelfde met jou he? Zuchtte de geheimzinnig man.
Maak er zo’n eentje voor me, zei evito en hij wees naar Sarahbressers op het scherm. Als je lief bent, me gehoorzaamt en vooral: LUISTERD ! schreeuwde de geheimzinnige man en bliksem kwam uit de hemel vallen op een klaarlichte en heldere dag, zonder ook maar ene vuil wolkje aan de lucht. Sommige forummers waren bevreemd, sommigen doken nog verder weg in hun schuilkelder, maar niemand was er werkelijk echt mee bezig, behalve Boogie en Tokfke, die maar probeerden te begrijpen wat er nu aan de hand was.
Die nacht verliet Evito het herenhuis met een geheimzinnig pakje onder zijn arm, wat de geheimzinnige man op een gehiemzinnige plek aan een geheimzinnige forummer zou brengen. Hij struikelde over de nog steeds slapende Wawl terwijl hij op zijn weg was, en ontliep iedere forummer die op dit tijdstip nog op straat was. Niemand die hem zag, niemand die hem wilde kennen ook. Hij liep en liep tot hij bij de geheimzinnige plek aankwam. Maar waar was de geheimzinnige forummer? Waar was Talon?
Wat zit er in het geheimzinnige pakje? Wie is de geheimzinnige man? Wat hebben Talon en de geheimzinnige man gemeen? Zou Moulin Kantine een succes worden? Zouden Boogie en tofke het ooit begrijpen? Wie stopt de geheimzinnige schaduw en zou Evito ooit nog seks krijgen? U ziet het de volgende keer weer in…ONDERWEG NAAR FORUM !!!