Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Topics als:
quote: -------------------------------------------------------------------------------- Wie doet er psychologie in Nijmegen? -------------------------------------------------------------------------------- zijn verboden, dergelijke topics horen op dating, daar zoek je immers mensen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Duidelijk? PS: Gezien de domheid die jij ten toon stelt in dit topic lijkt het me niet gepast voor jou om ook maar iemand ter wereld knulletje te noemen. Laat staan dat je het doet bij iemand die drie jaar ouder is.
|
![]() |
Heb jij een momentopname?
Ik kwam toen ik dat berichtje plaatste voor het eerst op het scholieren-forum en wist dus echt niet dat je dat soort topics niet mag plaatsen. Ik vind dat iedereen zo aangebrand reageert. Dat is alles wat ik zeg. Verder wil ik helemaal niets van jullie. Ik dacht gewoon: Laat ik eens een berichtje achterlaten omdat ik benieuwd was of er nog meer mensen communicatie gingen studeren. Waarom zeg je trouwens: Gezien de domheid. Daar begrijp ik niets van. Misschien door mijn uitval. Maar daar had ik dan ook een rede voor. Sowieso. Ik denk na voordat ik iets zeg. Neem dat maar van me aan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar goed, iedereen maakt wel eens een fout. Maar iedereen reageert zo aangebrand omdat dit soort topics hier niet horen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Condoleezsaai Rice #318 TopDrop | 500 | 18-08-2008 14:45 | |
De Kantine |
Gesprekken die je opving in de metro, of ergens anders. Uice | 500 | 30-03-2008 12:35 | |
Muziek |
O-Zone - Dragostea Din Tei Love_Fulfilled | 236 | 18-10-2004 22:12 |