Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2002, 08:57
rodina
rodina is offline
Hoeveel besteed jij ongeveer aan lingerie, per setje of voor m'n part per maand/jaar/dag? Vind je lingerie belangrijk, of haal je net zolief een mooie gebreide oma-onderbroek ergens vandaan? Wat draag je meestal? Een kanten push-up-bh of een makkelijk zittend Sloggie-setje? Simpele kleurtjes die overal bij passen of mag het wel wat aparts zijN?
Oud 14-10-2002, 09:02
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Oooow ik HOU van lingerie.....

Ik geef er meestal niet teveel geld aan uit, maar wil wel graag helemooie dingen kopen. K koop meestal van die schattige dingetjes, of grappig.
Draag eigenlijk altijd strings, en bh's tsjah. Daar heb ik een ontzettende hekel aan en moeten dus vooral lekker zitten ( als ik er een aan heb dan ) en hoeven niet supermooi of sexy te zijn ofzo.
Oud 14-10-2002, 09:03
Hukkie
Hukkie is offline
Ik besteed zo weinig mogelijk, dat lijkt me logisch
Lingerie op zich vind ik niet belangrijk, het zit toch onder je kleren, maar soms mag er best wat moois onder zitten. Ik draag meestal gewone onderbroeken, niets speciaals. Ik heb geen push-ups en Sloggie is me te duur. Ik hou wel van apart. Roze, fucking groen (als in: echt heel erg groen), helrood, knalpaars enz.. vind ik geweldig
Oud 14-10-2002, 09:09
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ow ja nog een toevoeging ( bedankt hukkie, helemaal vergeten! )

KLEURTJES! Ik hou niet van saai zwart of wit ondergoed. het moet gekleurd zijn, en anders een gek plaatje erop ofzo.
En ik trek ook alle kleuren bij elkaar aan, hoeft absoluut geen mooie combinatie te vormen. Heb eigenlijk ook geen setjes
Oud 14-10-2002, 09:14
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
ik ben best gek op lingerie, vooral op donkerrood en kant e.d. probeer er wat minder geld aan uittegeven want het wordt een beetje te gek nu, maarja, tis zo verleidelijk als je iets moois ziet om het meteen te kopen

hema en hunkemoller en v&d zijn favoriet, daar vind ik de mooiste dingetjes, soms H&M ook wel
Oud 14-10-2002, 09:52
Lievelotje
Lievelotje is offline
Draag eigenlijk alleen maar strings, vooral zwarte en anders lekker fel gekleurde. Ik koop ze overal en nergens, als ze er maar leuk uitzien en/of lekker zitten. Over setjes maak ik me geen zorgen, want bh's draag ik toch nooit. Wat ik wel ontzettend kewl vind en ook nog eens onwijs lekker vind zitten, zijn stringbodies, alleen die vindt je niet zo veel helaas. Verder ben ik sinds vorige week helemaal verslaafd aan jarretels, maar ik heb tot noch toe slechts een gordeltje. Ben nu op zoek naar een leuk corsetje met jarretels er aan. Dan heb ik twee weken geleden nog een heel fout leren 'stoeipakje' gekocht bij Christine le Duc, maar dat was eigenlijk meer om de geweldige vorm dan om de draagbaarheid. Is wel ontzettend kewl, maar heeft nogal wat fantasie nodig om er ook mee op straat te kunnen komen.
Oud 14-10-2002, 10:43
feline
feline is offline
Ik houd van ondergoedsetjes. Belangrijk vind ik dat ze bij elkaar passen, dus echt string en bh van hetzelfde aan. Een klein beetje kant vind ik wel leuk, maar niet van die gazen strings ( ) Meestal koop ik push-up bh's en haal ik dan de 'kussentjes' eruit. Maar die bh's zitten bij mij gewoon het mooist.
Ik houd van zwart, maar kleurtjes zijn ook leuk.
Ik heb ongeveer 25 euro over voor een setje.
Oud 14-10-2002, 10:46
Esmée
Esmée is offline
Nee, ik besteed daar helemaal niet zo veel geld/tijd/aandacht aan.. Weet niet waarom, heb daar gewoon nooit echt iets mee gehad. Ik vind het wel leuk hoor, om mooie setjes te hebben/kopen maar ik ben niet zo iemand die continu iets aan moet hebben dat bij elkaar past, ik loop net zo makkelijk in een zwarte bh met een roze string bij wijze van spreken, boeiend niemand ziet het Als ik een vriendje heb en ik bij hem ga slapen of zo let ik wel op wat ik aan heb, dat is dan weer anders, maar gewoon doordeweeks.. boeit me echt niet zo veel
Btw ik ben best wel een kant-mens.. maar niet teveel, moet simpel doch elegant zijn Superveel frutsels en zo vind ik niet mooi.
Oud 14-10-2002, 10:48
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik geef niet bijzonder veel geld uit aan lingerie. Als ik iets heel moois zie en ik heb geld, dan koop ik het wel. Ik draag push up's, omdat die bij mij mooi zitten. (als in: anders ben ik te plat). Strings kopen vind ik wel leuk, omdat ik die mooi vind zitten. Liefst wat hoger zittend en apart. Met kant ofzo. En ja, ik heb ook jarretels, maar die vind ik niet fijn zitten. Ik draag dat ook voor mijn vriendje, omdat hij zoiets allemaal ook er mooi vindt. We hebben namelijk grotendeels dezelfde smaak.
Het enige dat ik echt niet draag, zijn gewone onderbroeken (als in: die je moeder draagt).
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 10:52
Roxy
Roxy is offline
neh ik combineer ook nie echt, alleen als ik echt werk maak van mn uiterlijk, als ik uitga doek wat meer moeite met mn kleding en haar en makeup enzow nah dan doek ook iets wat bij elkaar past aan ookal ziet niemand het

verder hou ik absoluut nie van kant en frutsels enzow, ik ben nie zown vrouwelijk en sexy type... gewoon normale dingen zeg maar, het mag wel in alle kleuren zijn dat vink wel koewl... rood, blauw, groen, paars enzow... maar wel sportief model zeg maar.. en qua onderbroeken ist ook van alles, gewone en strings enzow ligt eraan waar ik zin in heb...
Oud 14-10-2002, 12:32
punkyfish
punkyfish is offline
Whoei, ik houd ook van lingerie

Ik vind lingerie kopen het leukste om te doen qua kopen. De laatste tijd vind ik het leuker om setjes te kopen en ben ik helemaal fan van kant en roosjes en dat soort dingen. Ik draag ook eigenlijk alleen maar strings, het hoeft niet persé bij de bh te passen, maar dat staat wel mooier vind ik. Soms draag ik een kanten bh bij een boxershort, maar ja.
Als je iets moois onder je kleren aan hebt, voel je je vanzelf een beetje mooier, ik althans. Best spannend, oid.

Ik probeer er altijd zo weinig mogelijk aan uit te geven. Laatst een geweldig lief paars/roze setje met bloemetjes gekocht, 4 euro bij elkaar, kwaliteit was nog goed ook.
Ik vind het wel stom dat 'vroeger' bh's meestal rond de 15 gulden waren, en diezelfde soort nu allemaal 12 euro zijn. Maar ja, gewoon goed zoeken en je vind wel mooie, goedkope dingen . Probleem is dat ik zoooo veel mooi vind en ik mezelf toch een beetje in de hand wil houden, omdat ik meer andere kleren nodig heb dan alleen maar ondergoed...

Maar dat lukt niet altijd.

Toevoegsel: wit ondergoed vind ik echt niet mooi, maar heb ik wel omdat het dan minder zichtbaar is, ook al is mijn felgroene bh minder zichtbaar dan mijn witte, maar het gaat om het idee.

Laatst gewijzigd op 14-10-2002 om 12:35.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 12:52
Roos
Roos is offline
Ja ik vind het juist super leuk om te kopen/dragen.
Ik draag altijd strings, en meestal beugelbeha's, soms voorgevormde.
Ik heb eigenlijk heel veel verschillend ondergoed.. gewoon simpel in allerlei kleurtjes, of met kant. Prints vind ik lelijk.
Ik koop lingerie bij de H&M, Bijenkorf, Hunkemoller en Livera. Bij Livera hebben ze Marie Jo en Chantelle, dat is vaak erg mooi.
Oud 14-10-2002, 13:21
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
rosi schreef:
Bij Livera hebben ze Marie Jo en Chantelle, dat is vaak erg mooi.
Dat is waar, maar ook erg duur..
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 13:52
Synonym
Synonym is offline
Ik kan ondergoed heel erg leuk vinden, maar het moet niet te duur worden... Ik vind dat ondergoed van de hema, die easy soft ofzo, zóó lekker zitten, maar die kosten per onderbroek iets van 6,50 vind ik wel duur, maargoed... Ik draag nooit ondergoed met kant. Weeknie, maar daar hou ik niet van en het past niet bij mij. Laatst wel een geinig setje gekocht bij de Chill Out... Wit met heel veel rode hartjes
Oud 14-10-2002, 13:57
Ilsje
Ilsje is offline
Kocht meestal ondergoed bij de Hennes. Das goedkoop en grappig. Maar er komen steeds meer vullingbh's zeg maar. Das irri. Dus ben opzoek naar andere winkel
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 13:59
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
Vampiria schreef:

Het enige dat ik echt niet draag, zijn gewone onderbroeken (als in: die je moeder draagt).
Mijn mama heeft hele leuke "gewone" onderbroeken. (En ikke zelf ook)
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 14:11
italianboy
italianboy is offline
marie jo is zo mooi *zucht*

niet voor mezelf ofcourse
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 14:42
Esmée
Esmée is offline
Marie Jo is idd maar ik vind Livera zo'n oude tuttenwinkel
Oud 14-10-2002, 15:05
Stigmata666
Stigmata666 is offline
pffff lingerie

das lelijk
Oud 14-10-2002, 15:05
Vork
Vork is offline
ik prefeer mijn tangaslip met kant
Oud 14-10-2002, 15:06
Lievelotje
Lievelotje is offline
is waar, maar dan moet je gewoon de boel een beetje op stang jagen, gauw in je string de winkel inlopen om een andere maat te pakken ofzo, zijn die ouwe tutten meteen wakker
Oud 14-10-2002, 15:12
Floosje
Floosje is offline
Ik vind lingerie wel heel tof, maar k geef er niet superveel geld aan uit. Je ziet het bijna toch nooit. Meestal koop ik het bij de Hunkemoller en soms Hema.

Ik heb wel setjes, maar vaak draag ik ze ook door elkaar zegmaar, dat boeit me niet echt. Veel verschillende kleurtjes, of met bloemetjes, maar ook gewoon zwart. Ik draag soms kant, dat vind ik wel mooi. Ook draag ik altijd strings, dat zit veel lekkerder en een beugelbh. Geen push up, dat lijkt me vreselijk..
Oud 14-10-2002, 15:16
- Cadaveria -
- Cadaveria - is offline
Bijna alleen maar zwart.. hier en daar heb ik een rood of grijs setje liggen, maar dan heb je het ook wel gehad.. soms met kant ofzo, en ik heb een paar strings..
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 15:18
Lindansje
Lindansje is offline
Ik kan bijna nooit iets vinden wat ik echt mooi vind. En als ik het mooi vind, hebben ze het vaak niet in mijn maat.

De laatste tijd ben ik dus toch maar overgestapt op functioneel: het staat onder kleding mooi, het ondersteunt tenminste en het is dan wel wat minder sexy, maar dat is dan jammer.
Oud 14-10-2002, 15:55
Mysterons
Mysterons is offline
ik vind lingerie echt niet interessant . het moet altijd zwart of paars zijn anders vind ik het niet mooi. het mag geen kant zijn geen frutsels . ik wil wel als ik nieuw ondergoed ga kopen wat donkerblauws of een fel kleurtje. maar ik vind het zon onzin er veel geld er aan uit te geven als het ook veel minder kan. ik draag normale slips, maar ik ben van plan een of twee mannenboxers te kopen wat die lijken me geweldig. en misschien een string voor onder een rok waar dus geen onderbroek onder kan. maar dan zou hij dus wit moeten en ik haat wit ondergoed . bh's vind ik iets leuker. met beugel en soms voorgevormd, ik voel me gewoon mooier met een mooi gevormde bh ofzo. maar ook die dingen moeten zwart zijn!

oke conclusie: ondergoed is stom.
Oud 14-10-2002, 15:59
Rrr.
Rrr. is offline
Belangrijkste is natuurlijk dat iets fijn zit, daarnaast moet het mooi zitten, lingerie kan gewoon heel mooi zijn en daar geef ik met weinig moeite mijn centjes aan uit.

Laatst gewijzigd op 14-10-2002 om 16:01.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 17:17
Verwijderd
Ik vind het lief. Ik koop er echt veel te veel van, allerlei soorten.. Maar ik ben wel zo-iemand die het liever allemaal bij elkaar heeft passen, ik vind het niet leuk om met een zwarte bh en een roze string te lopen bijvoorbeeld. Ik draag eigenlijk alleen maar zwart en heel veel kleurtjes, wit ofzo heb ik echt niet, viel me pas op. En dan 't liefst nog felle kleuren, zoals oranje, roze, groen, paars.. Prints vind ik AFSCHUWELIJK lelijk over 't algemeen, kant is mooi, mits het niet te overdreven is.. Het moet wel makkelijk blijven zitten, maar stom als ik ben vind ik dat niet altijd het allerbelangrijkste. Ohja, en ik wil een Women's Secret in NL, die winkel is LIEF!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 17:20
maudje
maudje is offline
Ja ik geef er wel redleijk wat aan uit, niet omdat ik het heel belangrijk vind altijd mooi ondergoed aan te hebben maar meer omdat ik het leuk vind.
Wel is het weer zo dat ik nooit een witte string met een paarse bh zal dragen, slaat eigenlijk helemaal nergens op maar vind ik vervelend.
Verder hou ik wel van lieve kleurtjes, lichtblauw en lichtroze maar ook knalrood en paars
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 18:14
shanli
shanli is offline
Eumz,lingerie

Ik geef er niet veel geld aan uit(of beter gezegd:mijn moeder niet )
Ik hou van kleurtjes maar helaas heb ik maar 2 gekleurde boven dingen ,maar de meeste van mijn slipjes zijn wel gekleurd,heb 1 string,van H&M,en die dingen zitten ver-schrik-ke-lijk
Ik heb niet echt een vaste winkel,wel heb ik 2 setjes van de Hema(easy soft spul ,goede marchandise() maar die onderbroeken zijn kut ).
En h&m blijft ook leuk
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 18:55
Gwenniej
Gwenniej is offline
jaaa ik geef wel aardig wat uit aan lingerie..
ik koop het vaak bij H&M ( maar dan zonder die vulling!) en winkeltjes die beetje zelfde lingerie hebben als H&m ( jong en sportief dus)

af en toe dus bij V&d en Hunkemöller
Kleurtjes maakt me niet veel uit, zolang het maar geen wit en beige enzow is...

En kant heb ik oowk zelden, want vind ik meestal nie mooi

ik koop trouwens altijd setjes ma draag die niet vaak bij elkaar

uhmm
keb nu een wit setje ( gewoon handig af en toe wit)
een zwarte ( beetje saai ma hij zit heeeel mooi en lekker)
spijkerstofje
lichtblauw
licht roze
donker paars

etc etc
Oud 14-10-2002, 22:25
verbal-violence
verbal-violence is offline
bij een meisje vind ik string mooi , hoeft niets bijzonders te zijn als het maar staat

ik draagz elf alleen maa CK strakke boxers, die zitten lekker
Oud 14-10-2002, 22:47
Lievelotje
Lievelotje is offline
Citaat:
MoonDance schreef:
en misschien een string voor onder een rok waar dus geen onderbroek onder kan.

oke conclusie: ondergoed is stom. [/B]
punt 1: describe een rok waar geen onderbroek onder kan, want ik kan je niet volgen

punt 2: tel een en een op en loose the undies!!!

Oud 14-10-2002, 22:48
marlies
marlies is offline
het begint belangrijker voor me te worden, vroeger interesseerde het me niets, zolang het maar goed zat, maar de laatste tijd vind ik het leuk om te kopen..
Oud 15-10-2002, 00:57
maar
maar is offline
Ik heb wel een hoop lingerie eigenlijk, maar dat koop ik dan allemaal in een middagje . Ik draag ook gerust verschillende setjes door elkaar, niemand die het ziet (zoals Esmee zei: als je bij je vriendje blijft slapen is dat natuurlijk anders). Ik koop het overal; Victoria's Secret, Gap body, etc. Sloggi vind ik trouwens niks, kant wel voor de afwisseling.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 01:49
GRRR
GRRR is offline
ik hou van vrouwen in mooie dure lingerie :]
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 09:59
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Ilsje schreef:
Mijn mama heeft hele leuke "gewone" onderbroeken. (En ikke zelf ook)
Das mooi, maar ik vind gewone onderbroeken lelijk.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 10:14
Verwijderd
Citaat:
maudje schreef:
Ja ik geef er wel redleijk wat aan uit, niet omdat ik het heel belangrijk vind altijd mooi ondergoed aan te hebben maar meer omdat ik het leuk vind.
Wel is het weer zo dat ik nooit een witte string met een paarse bh zal dragen, slaat eigenlijk helemaal nergens op maar vind ik vervelend.
Verder hou ik wel van lieve kleurtjes, lichtblauw en lichtroze maar ook knalrood en paars
hehehe.. ik d8 ff dat je rutger was

Iedereen weet dat rutger noooooit lichtblauw en paars zou dragen
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 10:40
Verwijderd
eeh eigenlijk geen geld, af en toe met me moeder de hunkemoller in, betaalt ze nieuwe bh ofzo En me boxers komen gewoon van de HEMA. En strings gewoon 3 voor 12 piek bij Hunkemoller hehehe t boeit me iegenlijk ook nie echt. Me laatste BH en knicker kwamen van de H&M met snooopy erop (wordt dr zoooo ziek van dat t alleen maar push up is daaro..)
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 11:44
Nuck
Nuck is offline
Lingerie is leuk om te kopen, maar verder besteed ik er niet zo heel veel aandacht aan. Meestal doe ik wel setjes aan, maar als dat een keer niet kan om wat voor reden dan ook is het ook niet erg. Kant kan mooi zijn, maar je moet het niet overdrijven.
Oud 15-10-2002, 11:46
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Ik draag alleen maar slips. Boxershorts zijn gaar.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 11:51
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
S@nder schreef:
Ik draag alleen maar slips. Boxershorts zijn gaar.
Slips zijn eng.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 11:55
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Slips zijn eng.
Hoezo?
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 15:03
Verwijderd
Ik geef wel veel geld uit maar niet echt kapitalen... ik koop boxershorts vaak als ze in de aanbieding zijn (bv CK boxers kan je twee keer per jaar voor bijna niks krijgen bij de etos) ik geef per boxershort ongeveer 25 euro uit. Meeste zijn gewoon zwart, wit, grijs maar ik heb ook leukere combinaties (björn borg) Lingerie is best belangrijk voor mij, omdat het toch je outfit helemaal compleet/af maakt en het moet gewoon lekker zitten. Verder is het toch iets wat een vrouw er beter laat uitzien dan gewoon naakt..
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 15:31
Quiana
Quiana is offline
Ik vind het wel leuk om geld uit tegen aan lingerie
Per 2 maanden geef ik er ongeveer 50€ aan uit denk ik.
Soms wat meer soms wat minder..
(ok, nu veel minder, aangezien mn kleedgeld drastisch omlaag is gegaan )
Setjes vind ik leuk, gewoon, mja,
ook al zit het onder mn kleren,
ook dat moet er een btje goed uitzien
Mja, ik draag ook heel veel
aparte dingen, maar als ik bijv. bij mn vriendje slaap,
of een slaapfeest heb, doe ik iig een setje
aan, staat wel zo netjes
Ik draag altijd strings, en beugelbeha's.
Kleuren; nouja, alles eigenlijk
Oud 15-10-2002, 16:24
Type
Type is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:
Oooow ik HOU van lingerie.....
Ik ook, zolang ik zelf niet in een tanga gehesen wordt
Oud 15-10-2002, 17:32
Roos
Roos is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Marie Jo is idd maar ik vind Livera zo'n oude tuttenwinkel
Ja vond ik ook altijd maar het valt best mee
Oud 15-10-2002, 17:46
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
S@nder schreef:
Hoezo?
Kweenie, het is zo... strak. Ik vind een losse boxer het mooist.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 18:42
yvonnaah
yvonnaah is offline
ik vind lingerie wel belangrijk, waarom weet ik eik nie...
als ik lingerie koop dan geef ik meestal 25 euro uit aan een bh ennemm een string meestal van de h&m voorrumm 4 euro ofzoow?? maar ik koop nooit setjuhs.
als ik een bh kies dan moet ie wel wa appart zijn en wel een motief in zittuh en aan de bovenkant, kant of gekarteld zijn of zoiets dergelijks. kleuren makuh nie zoveel uit.. alleen wit vink nix!!
bij een string vink eik alles bekant wel leuk, maar nie van die kanten dingen, maar van die touwtjuhs ofzoow aan de zijkant vink meestal wel fijn en mooi!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 12:08
sunflouwer
sunflouwer is offline
oeh, lingerie is de beste uitvinding ooit!!

Ik draag (bijna) elke dag een setje,
vooral die satijnen dingetjes vind ik mooi, of met kant, of leuke borduurseltjes enzo! Als ze maar sexy zijn!!
Ik geef er ook best wel veel aan uit eigenlijk...
Ik koop vaak wel bij de H&M, maar ik bestel ook via internet enzo... vooral bij victoriasecret hebben ze mooie!! Alleen duur, en die verzendkosten zijn ook weer asociaal duur

Ik voel me gewoon mooier, als al mijn kleding er goed uitziet, ik voel me dan specialer dan wanneer ik een lelijk wit katoenen ding aan zal trekken
Oud 18-10-2002, 17:53
MarilynManson
MarilynManson is offline
uhmm k ben een beetje verslaafd aan pink panther ondergoed...dat van de H&M besteed er geen geld aan want krijg t altijd van mn vriendje
hou niet van dat ongemakkelijke byzondere dingetjezz enzooow als t maar liefff iss .De enige die t ziet is toch mn vriend endie vind mooi lingerie nie zoow belangrijk omdat het toch uit gaat
Reageren

Regels voor berichten