Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik heb wel een hoop lingerie eigenlijk, maar dat koop ik dan allemaal in een middagje
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Iedereen weet dat rutger noooooit lichtblauw en paars zou dragen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
eeh eigenlijk geen geld, af en toe met me moeder de hunkemoller in, betaalt ze nieuwe bh ofzo
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik geef wel veel geld uit maar niet echt kapitalen... ik koop boxershorts vaak als ze in de aanbieding zijn (bv CK boxers kan je twee keer per jaar voor bijna niks krijgen bij de etos) ik geef per boxershort ongeveer 25 euro uit. Meeste zijn gewoon zwart, wit, grijs maar ik heb ook leukere combinaties (björn borg) Lingerie is best belangrijk voor mij, omdat het toch je outfit helemaal compleet/af maakt en het moet gewoon lekker zitten. Verder is het toch iets wat een vrouw er beter laat uitzien dan gewoon naakt..
|
![]() |
|
Ik vind het wel leuk om geld uit tegen aan lingerie
![]() Per 2 maanden geef ik er ongeveer 50€ aan uit denk ik. Soms wat meer soms wat minder.. (ok, nu veel minder, aangezien mn kleedgeld drastisch omlaag is gegaan ![]() Setjes vind ik leuk, gewoon, mja, ook al zit het onder mn kleren, ook dat moet er een btje goed uitzien ![]() Mja, ik draag ook heel veel aparte dingen, maar als ik bijv. bij mn vriendje slaap, of een slaapfeest heb, doe ik iig een setje aan, staat wel zo netjes ![]() Ik draag altijd strings, en beugelbeha's. Kleuren; nouja, alles eigenlijk ![]()
|
ik vind lingerie wel belangrijk, waarom weet ik eik nie...
als ik lingerie koop dan geef ik meestal 25 euro uit aan een bh ennemm een string meestal van de h&m voorrumm 4 euro ofzoow?? maar ik koop nooit setjuhs. als ik een bh kies dan moet ie wel wa appart zijn en wel een motief in zittuh en aan de bovenkant, kant of gekarteld zijn of zoiets dergelijks. kleuren makuh nie zoveel uit.. alleen wit vink nix!! bij een string vink eik alles bekant wel leuk, maar nie van die kanten dingen, maar van die touwtjuhs ofzoow aan de zijkant vink meestal wel fijn en mooi! ![]() |
![]() |
|
oeh, lingerie is de beste uitvinding ooit!!
![]() ![]() ![]() Ik draag (bijna) elke dag een setje, vooral die satijnen dingetjes vind ik mooi, of met kant, of leuke borduurseltjes enzo! Als ze maar sexy zijn!! Ik geef er ook best wel veel aan uit eigenlijk... ![]() Ik koop vaak wel bij de H&M, maar ik bestel ook via internet enzo... vooral bij victoriasecret hebben ze mooie!! Alleen duur, en die verzendkosten zijn ook weer asociaal duur Ik voel me gewoon mooier, als al mijn kleding er goed uitziet, ik voel me dan specialer dan wanneer ik een lelijk wit katoenen ding aan zal trekken
|
![]() |
uhmm k ben een beetje verslaafd aan pink panther ondergoed...dat van de H&M besteed er geen geld aan want krijg t altijd van mn vriendje
hou niet van dat ongemakkelijke byzondere dingetjezz enzooow als t maar liefff iss .De enige die t ziet is toch mn vriend endie vind mooi lingerie nie zoow belangrijk omdat het toch uit gaat ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
lingerie enquete Desireeex | 22 | 13-08-2009 21:59 | |
Algemene schoolzaken |
Lingerie enquete ! Help jij me ? (moet er 40 hebben !!!!) Debora v Hoven | 31 | 09-04-2008 15:19 | |
Lifestyle |
Lingerie enquete ! Help jij me ? Debora v Hoven | 3 | 05-03-2008 17:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[column] Slagen in rode lingerie. Soapsie | 10 | 26-04-2005 14:29 | |
Lifestyle |
Lingerie rodina | 35 | 28-10-2003 18:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
Lingerie Lekker Tijgertje | 1 | 31-01-2002 05:50 |