Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Tspijt me weer maar ook dit is zo volgens mij.Manne lopen gewoon sneller achter hun lul aan.Ze doen eerst en denken daarna.Vrouwen draaien dat meestal om.Maar geloof me er zijn ook genoeg vrouwen die vreemdgaan hoor. Ik doe het in ieder geval niet ook niet meer uit wraak het doet alleen maar pijn!
Kiz
|
![]() |
Er zijn genoeg meisjes die het ook doen. Maar ik denk dat er toch meer jongens zijn die het doen. Of meisjes geven het niet zo snel toe ofzo. Najah, kweet het ook niet... Ik (meisje) ben ook een keer vreemdgegaan en heb het meteen toegegeven. Gelukkig ben ik hem er niet door kwijtgeraakt!!
|
![]() |
|
wel, ik denk dat jongens er niet of minder mee zitten.
Dit blijkt wel als je het vergelijkt aan de hand van dit forum [gewoon een simpel voorbeeld] Ik heb nog geen enkele jongen gezien die er mee zat dat ie vreemd gegaan is. Daarentegen wel een legio aan meisjes die het allemaal vertellen.
||
![]() |
Citaat:
|
ik heb ooit eens gelezen dat meisjes juist vaker vreemdgaan. Aangenomen dat dit waar is, komt het waarschijnlijk doordat jongens misschien meer voor de sex vreemdgaan (even heel bot geschetst!) en meisjes meer als ze zich niet lekker voelen in hun huidige relatie, en dan meer voor de geborgenheid, ofzow? Ach, ik weet het ook niet.
|
ik vind het ook vreemd, ik ben iemand die zeer trouw is, en die er wel een probleem van maakt. ik ben dan ook (niet arogant bedoeld) een van de weinige jongens die toegeeft dat hij gevoelig en onzeker is. maar ik vind als je een vriend(in) heb moet je daar trouw aan zijn en als je daar niet aan kan voldoen moet je gewoon de boel quitten want dan heeft het geen zin
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ex terugnemen na vreemdgaan Huppeldepups | 9 | 10-07-2012 19:47 | |
Liefde & Relatie |
Vreemdgaan, done or not done? Saranne1990 | 49 | 23-12-2010 22:18 | |
Seksualiteit |
Vreemdgaan Verwijderd | 115 | 27-04-2006 21:41 | |
Verhalen & Gedichten |