Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2002, 15:23
The Bachelor
The Bachelor is offline
weet je wat mij opvalt en wat ik dan ook juist vreemd vind? is dat je altijd hoort dat een jongen vreemd gaat en een meisje (haast) niet. hoe komt dit, want ik denk dat meisjes ook vreemd gaan maar waarom hoor je het van jongens dan veel meer?
Oud 07-04-2002, 15:25
LaDushi
LaDushi is offline
Is niet lullig bedoeld.Maar jongens willen nog wel een s opscheppen.Mijn ex is ook een keer vreemd gegaan al zijn vrienden wisten het al en ik moest er verdomme pas een week later achterkomen.Kijk ik heb hem toen terug gepakt en mijn vriendinnen weten dat maar hij nog steeds niet.Dus misschien zijn vrouwen wat meer gehaaider als mannen?
Kiszz
Oud 07-04-2002, 15:29
T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
LaDushi schreef:
Is niet lullig bedoeld.Maar jongens willen nog wel een s opscheppen.Mijn ex is ook een keer vreemd gegaan al zijn vrienden wisten het al en ik moest er verdomme pas een week later achterkomen.Kijk ik heb hem toen terug gepakt en mijn vriendinnen weten dat maar hij nog steeds niet.Dus misschien zijn vrouwen wat meer gehaaider als mannen?
Kiszz
dus jij verlaagd je tot het zelfde niveau als je vriend, en dan nog lager?? 't is maar waar je zin in hebt...

Ikzelf heb gelukkig geen ervaring met vreemdgaan, maar van de mensen waarvan ik weet dat ze vreemdgegaan zijn is de stand 2 jongens tegen 1 meisje...
Oud 07-04-2002, 15:31
LaDushi
LaDushi is offline
Tjah achteraf had ik het niet moeten doen.maar was beetjuh aangeschoten en tjah was nog steeds boos op hem.Achteraf had ik hem gelijk moeten dumpen!!
Oud 07-04-2002, 15:37
T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
LaDushi schreef:
Tjah achteraf had ik het niet moeten doen.maar was beetjuh aangeschoten en tjah was nog steeds boos op hem.Achteraf had ik hem gelijk moeten dumpen!!
mee eens (2e keer al vandaag )
Oud 07-04-2002, 15:39
The Bachelor
The Bachelor is offline
ik vind vreemdgaan zowiezo al heel laag, maar ik begrijp niet waarom jongens dat eerder zouden doen als de meisjes. vandaar, dus wie kan mij een rede geven?
Oud 07-04-2002, 15:41
LaDushi
LaDushi is offline
Tspijt me weer maar ook dit is zo volgens mij.Manne lopen gewoon sneller achter hun lul aan.Ze doen eerst en denken daarna.Vrouwen draaien dat meestal om.Maar geloof me er zijn ook genoeg vrouwen die vreemdgaan hoor. Ik doe het in ieder geval niet ook niet meer uit wraak het doet alleen maar pijn!
Kiz
Oud 07-04-2002, 16:57
moenbase
moenbase is offline
'k denk dat jongens et eerder toegeven dan meisjes. Omdat het zogenaamd stoer staat.
En misschien hebben meisjes ook wel minder behoefte aan sex.
Oud 07-04-2002, 17:25
Piccola
Piccola is offline
Er zijn genoeg meisjes die het ook doen. Maar ik denk dat er toch meer jongens zijn die het doen. Of meisjes geven het niet zo snel toe ofzo. Najah, kweet het ook niet... Ik (meisje) ben ook een keer vreemdgegaan en heb het meteen toegegeven. Gelukkig ben ik hem er niet door kwijtgeraakt!!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 18:18
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Meiden die durven het niet toe te geven.
Het is echt niet zo dat er meer jongens dan meiden zijn die vreemd gaan.
Jongens vinden het meestal stoer als ze zoiets doen
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 19:10
moenbase
moenbase is offline
wel, ik denk dat jongens er niet of minder mee zitten.
Dit blijkt wel als je het vergelijkt aan de hand van dit forum [gewoon een simpel voorbeeld]
Ik heb nog geen enkele jongen gezien die er mee zat dat ie vreemd gegaan is. Daarentegen wel een legio aan meisjes die het allemaal vertellen.
Oud 08-04-2002, 20:17
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
moenbase schreef:
wel, ik denk dat jongens er niet of minder mee zitten.
Dit blijkt wel als je het vergelijkt aan de hand van dit forum [gewoon een simpel voorbeeld]
Ik heb nog geen enkele jongen gezien die er mee zat dat ie vreemd gegaan is. Daarentegen wel een legio aan meisjes die het allemaal vertellen.
Ik denk dat het over het algemeen niet zo vele van elkaar verschilt, iedereen kan alleen uit eigen ervaring spreken en dat wordt dus altijd gegeneraliseerd. Misschien dat meisjes het langer achterhouden vanwege schaamte en jongens niet, maar het wel gaaf vinden?
Oud 08-04-2002, 21:00
snoopy
snoopy is offline
ik heb ooit eens gelezen dat meisjes juist vaker vreemdgaan. Aangenomen dat dit waar is, komt het waarschijnlijk doordat jongens misschien meer voor de sex vreemdgaan (even heel bot geschetst!) en meisjes meer als ze zich niet lekker voelen in hun huidige relatie, en dan meer voor de geborgenheid, ofzow? Ach, ik weet het ook niet.
Oud 09-04-2002, 20:57
The Bachelor
The Bachelor is offline
ik vind het ook vreemd, ik ben iemand die zeer trouw is, en die er wel een probleem van maakt. ik ben dan ook (niet arogant bedoeld) een van de weinige jongens die toegeeft dat hij gevoelig en onzeker is. maar ik vind als je een vriend(in) heb moet je daar trouw aan zijn en als je daar niet aan kan voldoen moet je gewoon de boel quitten want dan heeft het geen zin
Oud 10-04-2002, 22:06
moenbase
moenbase is offline
heb et aleens gezegd...maar als je denkt dat je je vriendje of vriendinnetje niet trouw kan zijn, begin dan ook geen relatie... :/
Oud 11-04-2002, 12:16
The Bachelor
The Bachelor is offline
Citaat:
moenbase schreef:
heb et aleens gezegd...maar als je denkt dat je je vriendje of vriendinnetje niet trouw kan zijn, begin dan ook geen relatie... :/

*agree*
Reageren

Regels voor berichten