Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2003, 13:54
bette4ever
bette4ever is offline
Hoe kan het toch dat ouders een hele hoop voor je kunnen verzieken???
het verhaal: Ik had sinds 2 maanden een lieve vriend en we deelden lief en leed met elkaar. Het zag er niet naar uit alsof het ooit mis zou gaan tussen ons. Mijn ouders waren tegen hem omdat hij kleiner is dan mij terwijl ik dat helemaal geen probleem vond. Dus als we afspraken konden we niet bij mij terecht en ook niet bij hem omdat hij marokkaans is en van zijn ouders geen vriendinnen mag hebben.
Maarjah...we hadden ons eigen plekkie waar we altijd naartoe gingen en dat was altijd goed gegaan. Totdat we weer af hadden gesproken en ik dat voor mijn ouders verborgen had gehouden omdat ik ze niet wilde kwetsen maar helaas waren mijn ouders daar achter gekomen en ze verboden dat ik contact met hem zocht...de problemen werden steeds erger dat mijn vriend en ik besloten er een punt achter te zetten omdat het gewoon niet verder kon zo...

Dus het is uitgegaan dankzij mijn ouders...en bedankt!
Oud 09-06-2003, 14:34
Verwijderd
Had er dan echt een toekomst in gezeten?
Hij mag niet eens een vriendinnetje van zijn ouders. Laat staan dat hij met een Nederlandse thuiskomt.
De reden van jouw ouders vind ik niet juist en waarschijnlijk zit er iets anders achter.

Ik vind het rot voor je.
sterkte.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 14:47
groovy
groovy is offline
kan het zo zijn dat je ouders hem afkeurden omdat hij buitenlands is?!

Ik hoor vaak dat ouders daar toch iets tegen hebben...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 14:54
G.T.C.
G.T.C. is offline
ik denk dat je je ouders is moet confonteren met de harde feiten. Ik ben het eens met de combinatie van de 2 posters boven mij.

Ik denk dat er iets anders achter zit, dan waar je ouders over vielen. (geef toe.....omdat hij kleiner is dan jou, zullen ze hem echt niet af keuren)
En dat ze hem afgekeurd hebben omdat hij buitenlands is, zou best is kunnen.

Maar dat geloof je zelf toch niet, dat ze hem niet goed vinden omdat ie kleiner is dan jou
En als je ouders dat echt vonden, moet je je voortaan sowieso nooit meer wat van je ouders aantrekken hoor. Want dan zijn jou ouders echt HEEL fout bezig
Straks gaan ze nog zeggen dat ie niet goed voor je is, omdat hij zo vaak witte schoenen draagt ofzo....
Even serieus! dat komt gewoon op het zelfde neer

Laatst gewijzigd op 09-06-2003 om 14:58.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 14:57
Otis
Otis is offline
Citaat:
groovy schreef op 09-06-2003 @ 15:47:
kan het zo zijn dat je ouders hem afkeurden omdat hij buitenlands is?!

Ik hoor vaak dat ouders daar toch iets tegen hebben...
waarschijnlijk wel ja, dat van ''hij is te klein'' , was gewoon een dekmantel.
Het lijkt me verschrikkelijk als mijn ouders zoiets zouden doen ..gelukkig zijn wij ook niet echt helemaal autochtoon ofzo maartoch..

In elk geval veel succes en als ik in jouw schoenen stond had ik er dus echt geen punt achter gezet als was het maar om mijn ouders dwars te zitten!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 15:10
bette4ever
bette4ever is offline
Mijn ouders weten dus niet dat hij marrokaans is omdat ik weet hoe mijn ouders daar tegen over staan...daarom hadden we iets anders bedacht wat ze wel geloofden.
En het gaat hun echt omdat hij te klein is...mijn ouders zijn idd heel erg zwaar fout bezig
Ik heb nu een maand huisarrest gekregen...ik mag alleen voor mn werk en voor de musical waar ik inzit naar buiten en verder niet... ik mag zelfs mn eigen examenfeest niet geven!! en ik mag ook helemaal geen contact meer met mn vriend...njah...exvriend dan ik mag zelfs geen vrienden meer met hem blijven...als mn ouders zo doorgaan ben ik vandaag of morgen echt weg...mjah wat schiet ik daar met op ...
Oud 09-06-2003, 15:15
Otis
Otis is offline
Citaat:
bette4ever schreef op 09-06-2003 @ 16:10:
Mijn ouders weten dus niet dat hij marrokaans is omdat ik weet hoe mijn ouders daar tegen over staan...daarom hadden we iets anders bedacht wat ze wel geloofden.
En het gaat hun echt omdat hij te klein is...mijn ouders zijn idd heel erg zwaar fout bezig
Ik heb nu een maand huisarrest gekregen...ik mag alleen voor mn werk en voor de musical waar ik inzit naar buiten en verder niet... ik mag zelfs mn eigen examenfeest niet geven!! en ik mag ook helemaal geen contact meer met mn vriend...njah...exvriend dan ik mag zelfs geen vrienden meer met hem blijven...als mn ouders zo doorgaan ben ik vandaag of morgen echt weg...mjah wat schiet ik daar met op ...
ik weet hoe het is als je ouders zo onredelijk doen..en het enige wat ik kan zeggen is: laat ze maar schrikken.loop voor mijn part weg, slaap 2 nachtjes bij je vriendin of zoiets als ze maar weten dat jij het helemaal gehad hebt met ze en hun gedrag!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 15:30
bette4ever
bette4ever is offline
jah dat zou ik wel kunnen doen...mjah...wat schiet ik daar meej op??...dan gaan ze nog moeilijker doen.....
ik ben altijd heel erg close met mn moeder geweest en dat ze mij dit aandoen snap ik echt niet...ik heb ze nooit iets verschrikkelijks aangedaan ofzow...en dan gaan ze hierom zo moeilijk doen...
Reageren

Regels voor berichten