Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn ouders weten dus niet dat hij marrokaans is omdat ik weet hoe mijn ouders daar tegen over staan...daarom hadden we iets anders bedacht wat ze wel geloofden.
En het gaat hun echt omdat hij te klein is...mijn ouders zijn idd heel erg zwaar fout bezig ![]() Ik heb nu een maand huisarrest gekregen...ik mag alleen voor mn werk en voor de musical waar ik inzit naar buiten en verder niet... ik mag zelfs mn eigen examenfeest niet geven!! en ik mag ook helemaal geen contact meer met mn vriend...njah...exvriend dan ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
jah dat zou ik wel kunnen doen...mjah...wat schiet ik daar meej op??...dan gaan ze nog moeilijker doen.....
ik ben altijd heel erg close met mn moeder geweest en dat ze mij dit aandoen snap ik echt niet...ik heb ze nooit iets verschrikkelijks aangedaan ofzow...en dan gaan ze hierom zo moeilijk doen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Liefde & Relatie |
Tijdelijk uit elkaar.... Verwijderd | 34 | 03-11-2004 16:15 | |
Films, TV & Radio |
Gevechten tussen mensen uit verschillende films. Eye of Sauron | 140 | 26-12-2003 22:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"scholier geeft € 80 uit aan hippe schoolspullen" Vlooienband | 69 | 20-08-2002 19:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Meisjes uit Zwolle Ringmaster | 10 | 31-08-2001 17:06 | |
ARTistiek |
Meisjes uit Zwolle Ringmaster | 9 | 25-08-2001 18:55 |