Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Over de stelling: hmm. Dat kan zo zijn. Hangt ervanaf waarom er is gestolen. Een arme sloeber die een appel steelt mag wmb. die appel hebben hoewel hij ook een uitkering krijgt waarvan hij die appel kan kopen. Aan de andere kant leven criminelen wsch. in angst en is er binnen criminele organisaties ook vaak herrie. Dan krijg je afrekeningen ed. Ik denk niet dat die mensen gelukkig zijn. Ik denk ook niet dat geld hen gelukkig maakt. Ik vraag me af waar dat soort mensen aan lijden en wat hen precies aanspoort tot criminaliteit. En dan vraag ik mij ook af watdit soort lamlendige kneusjes bezielt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En daar zijn ze trots op .. het lijken wel een stelletje halve garen die een metro-lijn bekladden met grafitti .. "we were here" .. joepie. Ze krijgen er een kick uit, denken dat ze cool zijn. Dat zie je al aan het feit dat ze het ook nog opclaimen. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Benzinepompen leveren krediet? (België) Verwijderd | 44 | 15-02-2013 23:01 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Vuur flyaway | 0 | 22-05-2012 22:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'Tiswah' ('was 't maar wah') Mark Almighty | 501 | 27-03-2006 13:10 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Wat vindt je van de winkeliers die dieven pakken. langejongen | 96 | 23-07-2003 16:42 |