![]() |
||
Verwijderd
|
http://www.hbvl.be/limburg/sint-trui...obureau-s.aspx
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben het in Nederland niet tegengekomen omdat ik bijna altijd bij de onbemande pomp tank, maar het zou mij niet verbazen als ze het hier ook al invoeren. Het is toch minder diefstalgevoelig, al vind ik het een irritant systeem.
|
Pinnen valt wel mee, zo werkt een onbemande pomp ook (en betaal je nog steeds in principe achteraf). Maar contant is het heel irritant omdat je twee keer moet lopen en dat voelt omslachtig. En ik ben nog iemand die liever contant dingen afrekent. Vooral op vakantie betaal ik vaak liever contant dan met de pin - helemaal in een niet-Euroland
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel hebben we de onbemande pompmogelijkheid om je bankkaart in te voeren en dan te tanken aan een vooraf gekozen pomp. Maar als het tankstation open is, kun je gewoon tanken en wegrijden in principe. |
![]() |
|
Ik heb het wel op die manier met contanten moeten doen in de buurt van Charleroi
![]()
||
Citaat:
Één van de de taken van de politie is toch echt dieven vangen; (mensen die niet betalen voor een geleverd product of dienst), maar of de pomphouder nu ook werkelijk z'n geld voor de benzine krijgt is wat anders. Wat als een dief een Lamborghini steelt en in de prak rijdt, kan de eigenaar dan een nieuwe verwachten van de dief? Kan ik u een leningkje aanbieden meneer? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Het is gewoon diefstal, en het smoesje "och helemaal vergeten te betalen" wordt, hoop ik, ook niet meer serieus genomen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Mensen die 3 keer een nieuw bedrijf opzetten onder een andere naam, producten halen en bestellen, factuur nooit betalen, het bedrijf failliet laten gaan en dan opnieuw beginnen is een van de ergere voorbeelden) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als ik een huurauto steel (evt. met valse persoonsgegevens) ben ik een oplichter, als ik een auto op straat steel ben ik een ordinaire autodief, ingewikkelijk... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Nou ja zeg, wanbetalers met een pistool..
Toch vraag ik me af hoe de pompbediende kon zien dat het drietal bezig was brandstof te stelen, wie zegt er dat ze niet later zouden betalen? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|