Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2003, 18:30
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
't Zal wel weer aan mij liggen, maar eigenlijk snap ik niet zo wat er nou zo geweldig aan seks is. Dan lees ik van die verhalen van heeeerlijke orgasmes die je tot in je tenen zou moeten voelen, en romantische verliefdheden en bla die bla, maar ik vind er eigenlijk niks aan. Maakt niet uit wat we/ik doe, ik vind t leuk, maar geweldig? Nee.
Ook wel apart trouwens: toen ik net het orgasme had ontdekt deed ik t 3x per dag, nu zo eens in de 2 weken.
En maakt t echt een heel groot verschil als je verliefd bent op iemand dan dat je seks hebt met iemand die je wel heel leuk vind, maar waar je niet verliefd op bent?
(dan is er nog hoop namelijk)

Seks vink eigenlijk meer zoiets van
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 18:48
Qimm
Qimm is offline
Ik krijg er an wel geen orgasme bij, maar ik vind het geweldig om te doen hoor! Gewoon het contact, het intieme. Hmmmm, ja hoor ik vind het heel leuk
Oud 08-06-2003, 20:17
snoopy
snoopy is offline
nou, seks is idd wel veel lekkerder als je verliefd bent, denk ik. Heb t nog nooit gedaan zonder verliefd te zijn maarreh.. dat lijkt me in principe wel logisch. Dus er is nog hoop
Oud 08-06-2003, 20:29
gizmo
gizmo is offline
Ik vind sex zelfs lekker als ik niet verliefd ben maar wel iemand zeker leuk vind, ben dus benieuwd hoe het dadelijk zal zijn met mijn huidige vriend waar ik wel duchtig verliefd op ben *zeer benieuwd*
Vind het gevoel gewoon echt lekker..z o lekker intiem met iemand. Kan het moeilijk omschrijven eigenlijk.
Oud 08-06-2003, 20:49
Verwijderd
Citaat:
snoopy/mamo schreef op 08-06-2003 @ 21:17:
nou, seks is idd wel veel lekkerder als je verliefd bent, denk ik. Heb t nog nooit gedaan zonder verliefd te zijn maarreh.. dat lijkt me in principe wel logisch.
Ik heb ook alleen maar gesekst met iemand die ik leuk vind. Tuurlijk maakt het een groot verschil! Dan gaat het niet alleen om de lust, maar is er ook liefde bij .
Komt dus wel goed.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 20:53
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
hmm misschien ben je aseksueel ? Of moet je idd nog de juiste bedpartner vinden.

Ik vond het eigenlijk van de eerste keer super.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 20:57
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
kaasstaafje schreef op 08-06-2003 @ 19:30:
't Zal wel weer aan mij liggen, maar eigenlijk snap ik niet zo wat er nou zo geweldig aan seks is. Dan lees ik van die verhalen van heeeerlijke orgasmes die je tot in je tenen zou moeten voelen, en romantische verliefdheden en bla die bla, maar ik vind er eigenlijk niks aan. Maakt niet uit wat we/ik doe, ik vind t leuk, maar geweldig? Nee.
Ook wel apart trouwens: toen ik net het orgasme had ontdekt deed ik t 3x per dag, nu zo eens in de 2 weken.
En maakt t echt een heel groot verschil als je verliefd bent op iemand dan dat je seks hebt met iemand die je wel heel leuk vind, maar waar je niet verliefd op bent?
(dan is er nog hoop namelijk)

Seks vink eigenlijk meer zoiets van
hmm, ik kan me hier niet in vinden, eigenlijk totaal niet. ik vind seks met mijn vriendje ge-wel-dig.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 21:06
AngelLena
AngelLena is offline
Sex zonder verliefd te zijn op iemand heb ik 1 keer gedaan, maar daar vond ik geen klap aan. Sex met mijn vriend waar ik helemaal stapel op ben, nou dat gaat inderdaad tot in m'n tenen!
Oud 08-06-2003, 23:16
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 08-06-2003 @ 21:53:
hmm misschien ben je aseksueel ? Of moet je idd nog de juiste bedpartner vinden.

Da's nou juist zo vreemd, aseksueel kan ik niet zijn, want ik ben altijd tamelijk geobsedeerd geweest door seks, al vroeg uitproberen, dingen over lezen, fantaseren, maar in de praktijk vink t allemaal wel leuk maar nou ja niet zo heel leuk ofzo. Ik snap niet waarom de wereld het allemaal zo groots maakt met die reclame en clips enzo. Ik vind een goed boek in bed lezen leuker hoor.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 23:24
Some
Some is offline
mja had er meer van verwacht..... het gevoel is er bij mij niet echt, denk teveel gerukt ofzo
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 23:32
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
mjah heheh.. wat je al vaak hebt gehoord: sex is speciaal.. en als je verliefd op iemand bent betekent het gewoon veel meer als je met iemand vrijt waarvoor je verder niets voelt is het veel minder intiem enzo.
Oud 09-06-2003, 03:26
Commondude
Commondude is offline
Citaat:
Some schreef op 09-06-2003 @ 00:24:
mja had er meer van verwacht..... het gevoel is er bij mij niet echt, denk teveel gerukt ofzo
Zelfde heb ik ook!

Het tongenzoenen en knuffelen en helemaal in elkaar opgaan vind ik 10x lekkerder dan dat vermoeiende geneuk. Sterker nog, ik vindt mezelf rukken met de gedachte dat ik met haar aan het zoenen ben veel lekkerder dan dat ik met haar aan het neuken ben.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 08:17
Günther
Günther is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 08-06-2003 @ 21:53:

Oud 09-06-2003, 08:53
Verwijderd
Citaat:
kaasstaafje schreef op 09-06-2003 @ 00:16:
Ik vind een goed boek in bed lezen leuker hoor.
Dat vind ik verschrikkelijk om te horen Blijkbaar ben je nog niet de juiste man tegengekomen
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 10:22
Party_Bunny
Party_Bunny is offline
Nou, daar kan ik me echt helemaal niks bij voorstellen! Ik vind het heerlijk, en wil het minstens een keer per week doen. Het is lekker en intiem. Nee, ik zou het niet kunnen missen.

Denk ook dat het door de partners komt hoor, want 2 jaar geleden vond ik er ook niks aan. Pas toen ik wat met mijn 'vriend' kreeg, begon ik er een beetje verslaafd aan te raken, omdat het met hem zo lekker is.
Oud 09-06-2003, 10:29
Verwijderd
Ik denk dat verliefdheid inderdaad het verschil maakt. Maturberen is erg leuk en erg lekker, en dan kom ik klaar, yee, maar om het nou fantastisch te noemen, nah. Maar als mijn vriend hetzelfde doet, of als ik sex met hem heb, geweldig, ultiem!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten