Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik vind sum41 trouwens op zich wel leuk alleen dat laatste album heb ik nog nooit gehoord, linkin park vind ik bagger. maar ik ga toch niet naar pinkpop dus mij maakt het niet echt uit |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Goh, je zit al op 60. Kijk, ik hou zelf ook niet van Sum41, poep en pies teksten, maar dat Linkin Park nou misschien niet alto genoeg voor je is moet je niet op anderen afgeven. Je hebt wel gelijk dat het niet aan het festival ligt, maar je hoeft niet gelijk weer van ooh kijk me alto zijn ik haat Kane, ik haat Linkin Park. Linkin Park valt best te pruimen, beter dan Kreedel of Friet ofzo.
||
Citaat:
tss alto punten ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
ik vind ze beide even bagger en dat is niet omdat ik graag alto wil zijn ![]()
||
![]() |
Citaat:
je bent al bijna politiek correct. goedzo, meid. en jij bent net zo hard bezig. "beter dan kreedel of friet ofzo". can you spell h-y-p ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
kortom een hoop gezever. maar pinkpop is toch meestal wel uitverkocht dacht ik? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Flippen voor de gasten die voor deze bands een kaartje hebben gekocht.. Echt sneu.
Als Metallica af zou gaan zeggen op Werchter omdat James de fles weer 'ns heeft gevonden, Lars een bijna-dood-ervaring heeft gehad in zijn geldpakhuis, Kirk ruzie gemaakt heeft in de Blue Oyster Club (Police Academy, anyone?), of die nieuwe bassist bij nader inzien toch volslagen blijkt af te wijken van de rest.. Zou ik ook ernstig pissed zijn. |
![]() |
|
Dit vond ik op Pinkpop.nl
ZWAN op Pinkpop De nieuwe band van Billy Corgan, de ex-voorman van The Smashing Pumpkins, zal de groep SUM41 vervangen op hetzelfde podium en op dezelfde tijd. SUM41 heeft moeten afzeggen omdat hun zanger stemproblemen heeft. De organisatie is blij ZWAN te hebben kunnen overtuigen naar Pinkpop te komen. In dit geval is ZWAN zelfs geen vervanger te noemen maar een nieuwe topper op het toch al indrukwekkende affiche. ZWAN trad afgelopen dinsdag nog op in Paradiso en Gijsbert Kamer van De Volkskrant is lyrisch over dat optreden. De kop van het artikel spreekt boekdelen: ¨MET ZWAN REVANCHEERT BILLY CORGAN ZICH¨. Geleen, 5 juni 2003, Jan Smeets
|
|