Advertentie | |
|
![]() |
|
volgens mij:
is je onderbewuste altijd aanwezig, het houdt immers je helemaal lichaam in leven. Je organen werken en je blijft denken etc... Muziek is een goed middel om in een meditatie of trance te raken en dat is wat er waarschijnlijk gebeurt met je.... beetje off topic: Waarom zijn computerspelletjes zo verslavend? vaak omdat er een bepaald tranceachtig dunetje onder zit, wat ervoor zorgt dat je helemaal "opgaat" in het spel. Er zijn twee soorten trances, 1 is "no thought" en de andere "overload" trance. Het eerste spreekt voor zichzelf, je denkt helemaal nergesn aan. De tweede is dat je juist specifiek aan 1 ding denkt en daar helemaal in op gaat. Om op muziek in trance te komen moet je (vaak) op 1 deuntje letten en omdat dat een herhalend patrooon is, raak je in zo'n trance. |
![]() |
|
trippen heet dat...
![]() Heerlijk. Ach, je gaat denken, maakt je geest leeg, maar de muziek geeft je toch een impuls, dus een ervaring, dus je gaat denken, en aan de hand van de muziek, en dus de verschillende impulsen, ga je verschillende dingen zien. Jij ziet bij goa/psychedelic trance dus dingen, vreemde dingen lijkt me, en dat komt alleen maar omdat de muziek je hersenen signalen geven.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #108 giftig kevertje | 499 | 12-04-2010 16:30 | |
Psychologie |
vriendin met boulimia kita | 19 | 01-06-2005 21:16 | |
Psychologie |
Helemaal in de war zijn (derealisatie?!) Eend | 21 | 28-10-2004 19:13 | |
Psychologie |
Ik wil een kindje. )Vampje( | 150 | 07-08-2003 13:00 | |
ARTistiek |
verhaaltje.............boor brrt punk mae | 2 | 14-04-2002 12:42 |