Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Staat je vader ervoor open dat er wat moet veranderen? Weet hij hoe erg jij ermee zit? Doet hij ook zo tegen anderen? Of alleen tegen jou? Ja, ik stel een beetje veel vragen, sorry...
||||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() kuzz mir |
![]() |
|
![]() |
Hee meid!
Ik las dat je miss bij een vriendin (ikke??) zou willen "wonen" voor tijdelijk, ik zou t graag voor je willen doen!! Het enigste probleem is dan: mijn ouders. Die gaan dan ook vragen stellen, waarom je weg moet enz, begrijp je? Dus als jij bij mij zou willen komen, moeten mijn ouders iets weten (ik begrijp dat dat niet zo leuk is om te vertellen). Je hoeft ze natuurlijk niet alles te vertellen, maar bijvoorbeeld alleen dat het niet goed gaat thuis of zo?!?! Nog ff over dat zelfmoord, je moet nog 1 maandje het volhouden!! (dan ga je naar die mensen, en vanaf dan gaat het allemaal veranderen!!!) Je kan het niet maken tegenover je moeder, en ook niet tegenover mij!!! Ik zou t heeeel erg vinden!! ![]() Je hoeft ook echt niet bang te zijn dat je iedereen gaat verliezen, want er blijven altijd wel mensen die je begrijpen, en dan maakt het niet uit dat je niet altijd zo vrolijk bent!! En de mensen die weten in wat voor een K*T situatie jij zit, die hebben alleen maar heeeel veel respect voor je (ikke ook!!). Ik denk dat je er ook eens met je zus over moet gaan praten, die weet precies waar je het over heb, en die kan je miss verder helpen. Zij is er ook bovenop gekomen, dus jouw gaat dat ook lukken! ![]() Ik vind het echt heeel erg kut voor je!! Je moet weten dat je, als het weer ff helemaal niet gaat, altijd kan komen! doeg Kuzzies Elian |
![]() |
||||
hey
thanx voor je lieve reactie!! pff.. weet eigenlijk niet wat k moet zeggen... Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
kuzzie mir Laatst gewijzigd op 07-06-2003 om 16:59. |
![]() |
|
heej mir
echt heel k*t voor je ![]() echt heel veel sterkte!! veel liefs hannah
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |