Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben nog steeds jeugd maar de liedjes die het best mij/mijn leven beschrijven zijn: Linkin Park-one step closer, Linkin Park-Faint, Alison Krauss-It doesn't matter, Christina Aguilera-Fighter, Linkin Park-pushing me away. Vandaar dat ik die liedjes zo leuk vind. Het zijn heel verschillende, van heavy metal tot trance. Ik let op de woorden
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 27-06-2003 om 19:35. |
![]() |
||
Citaat:
En ik weet EIN-DE-LIJK hoe die heet!! *zet download aan* *zet offtopic-geblaat uit* ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ach Margrietje, de rozen zullen bloeien, ook al zie je mij niet meer, door je tranen heen zul je weer lachen, net zoals de laatste keer.. *bedoel je die? en zo ja, hoe heet die?? ![]() mijn jeugdsentiment liedje? geen idee, ongetwijfeld iets van KvK, want dat luisterde ik vroeger alleen maar, ik zal nog wel es kijken welk liedje precies ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nu: het liedje dat je jeugd symboliseert. (Zo beantwoordde ik het, iig.)
|
Verwijderd
|
mijn jeugd weet ik niet
mijn verwisselingvan klein meisje naar langzaam jongere weet ik wel dat nummer van janet jackson.. die met dat robothondje dat is mijn ongesteldsheid nummer.. toen ik voor het eerst ongestekld werd draaiden ze dat overal en altijd.. je kon er gewoon niet aan ontsnappem |
![]() |
|
rene froger.....een eigen huis...
die vond ik vroeger echt geweldig even als: o kleine jodeljongen (manke nelis) en daar gaat ze (clouseau) en als ik tegenwoordig de tour of duty muziek terughoor, wat ik vroeger vaak keek, krijg ik ook altijd speciaal gevoel....nummers als heroes on the highway (?) paint it blach born to be wild |
![]() |
||
Citaat:
|
|