Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
je bent denkik de eerste die me snapt...ik bedoelde kledij...da's toch uiterlijk,of niet? tja die belgen hé...t'zalda zijn ![]()
||
Citaat:
En ik heb niet eens groene haren ![]()
|
Van wiet krijg ik altijd fijngeknepen rode ogen en kringen onder m'n ogen.
En kleding doet ook een hoop, ja. Als ik 'netjes' gekleed ben en een RL-overhemd met dito broek aandoe (o.i.d.) verwacht niemand dat je drugs gebruikt. Draag ik echter de daaropvolgende dag een bandshirt en een skatebroek, dan ben je opeens 'opperjunk numero uno'.
|
Verwijderd
|
Meestal heb ik alleen kringen onder me ogen, niet rood. Maar me pa merkt het nog wel is ( vroeger ook stoner geweest, hij zegt dat het wel meeviel, maar hij was mij té enthousiast toen we samen een bong gingen bouwen
![]() En 1 keer, superdronken. Kwam ik thuis. Dus ik denken: recht lopen, normaal doen tegen me pa en naar bed gaan. Dus dat werd: moeite met deur opendoen, wankelend naar binnen, gesprek aangaan met me pa, heel lang zelfs, jas vergeten uit te doen, dubbele tong, ja dan merkt ie het wel ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik kan wel goed zien aan mensen of ze net een blow gerookt hebben of niet. En als ze een pil ofzo op hebben zie je het 10 keer makkelijker. Maar als je veel blowt dan zie je het steeds minder bij die persoon, want dan raak je er als het ware aan gewend denk ik....
|
Stoned/high/waus/whatever: mjoah
![]() Nuchter; ik weet 't niet, ik heb wel vaak gelijk als ik van iemand denk dat 'ie wat gebruikt en mensen die de weg naar de coffeeshop willen weten komen ook regelmatig naar mij toe.
|
Toen ik nog harddrugs gebruikte (xtc, speed) op feesten was het aan mij heel goed te zien dat ik gebruikt had. Zelfs na 1 klutser heb ik al van die uitpuilende doppen en begin ik te malen. Vooral aan het einde van het feest als de lichten aangingen of als het licht werd zag ik er echt uit als een verkankerde junk
![]() Toen ik een paar partypics had gezien van mezelf waarop ik eruit zie als een zombie heb ik maar besloten om er mee te stoppen. Als ik gesmookt heb zie je trouwens ook heel duidelijk aan mij dat ik knetter ben ![]()
|
haha bewijs bewijs.
mijn TWEELINGbroer smoked veel meer als ik. bij mij is het tegenwoordig meer toeval. hij kleed zich onderhand net als iemand waarvan je zegt "hey hij blowt" en bij mijn tweelingbroer en mij was alles precies hetzelfde kleding en alles als ik naar de dokter ging voor iets ging hij ook voor de zekerheid en 9 van de 10 keer had hij het ook
|
![]() |
|
dit jaar zat ik bij allemaal kakkers in de klas en die dachten/wisten ook wel dat ik drugs gebruikte, maar dat wa sook wel door de mensen met wie ik omga enzo denk ik.
toch zie ik er wel gewoon normaal uit enzo als ik wiet heb gerookt kan je het altijd wel zien, met hasj veel minder. en verder gebruik ik bijna geen drugs
|
![]() |
Als ik wat op heb merk je t altijd aan me...
'T valt bij mij meestal heel goed te zien, je ziet t aan me ogen en aan heel me manier van doen.. Maar als je bedoelt of dat vreemde aan mij kunnen zien dat ik een 'drugsgebruiker' ben al ben ik nuchter.. Nee dat niet, ze zien me toch al gauw als een braaf, lief meiske.. Tijdje terug kon je t wel 24/7 aan me merken...maar dan ook niet echt dat ik een 'drugskop' had, maar eehm ja aan me leefstijl..
|
|