![]() |
||
Citaat:
je behandeld heeft oid? (of naar je huisarts oid) Zou dat iig wel doen als het erg lang (langer dan gemiddeld) duurt, al is het maar voor de zekerheid.. Sterkte ermee ed. ![]()
|
*Denkt even diep na*
Ik heb een heel tijdje geleden een tand eruit moeten laten snijden en ik heb toen van die hechtingen gekregen die vanzelf oplosten. Ik weet het niet zeker, maar waarschijnlijk heb jij ook zulke hechtingen. Ik weet niet hoe snel die dingen oplossen, maar daar kan je idd de huisarts voor vragen ![]() X Mariamne
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dank je. |
![]() |
|
![]() |
Zijn gewoon oplosbaar volgens mij.....
Had een keer een bultje in mijn mond, weg laten snijden, paar hechtingen erin, misschien 2 dagen dat ik ze gevoeld heb, maar daarna waren ze gewoon weg. Het is inderdaad raar dat ze nog niet oplossen..... Good luck bij de tandarts!! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
het duurde allebei de keren precies 10 dagen voordat ze oplosten/loskwamen, terwijl ik er toch heel veel met m'n tong aan had zitten prutsen. wees dus niet ongerust, je hoeft alleen terug als ze gaan ontsteken ofzo, maar je kan natuurlijk altijd ff de tandarts bellen/bezoeken Offtopic: doet het nog pijn? ik heb toen wel 10 dagen pijn gehad met eten enzo.... ![]() sterkte! ![]() |
![]() |
|
Hoogstwaarschijnlijk gaan ze er vanzelf uit. Ik heb ook van die hechtingen gehad, en bij mij vielen ze er na 5 dagen uit, maar ik heb er wel veel aan gezeten, dat toutje is ook wel erg verleidelijk
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ze beginnen nu los te zitten (de hechtingen) en bij de tandarts was alles goed, geen gaatjes ed en hij was lekker voorzichtig ivm die 'kiezen'. ![]() Bedankt allemaal! |
![]() |
|
ik heb ze ook gehad....toen ik 5 was welliswaar, maar ok
![]() bij mij lieten ze vanzelf los, waarna zo of op mijn tong belanden, of ik ze per ongeluk door slikte ![]()
|
![]() |
Het wordt gemaakt van darm, (net als worstevelletjes) en lost op, het teert weg. Als er een draadje los bijhangt moet je niet gaan trekken, maar kun je het met een klein schaartje even afknippen.
Och och, de zelfbeheersing die je nodig hebt om er niet met je tong te gaan zitten spelen...vreselijk.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 |