Advertentie | |
|
![]() |
|
hahaha ik slaap TUSSEN de kikkers(in de tent)
dus ik hoor vanalles maar ik vind het niet erg want zonder die kikkers is het zo onztettend stil dat je je van elk klein geluidje helemaal doodschrikt. verder had iedereen in huis, vorig jaar last van een gillend beest, we wisten echt niet wat het was, het klonk echt als een beest met pijn maar we hebben nooit iets gezien. best wel scary klonk dat altijd echt zo'n heel angstaanjagend geluid, en daar hadden we dus ook ontzettend last van, elke keer werden we er wakker van en dan gingen m'n ouders buiten kijken enzow, maar nooooooit ook maar iets gezien.. grrrr, ben nou nog steeds benieud wat daar zo'n pijn zat te lijden.
|
heel soms word ik wakker van t geluid dat ik maak als ik met me arm tegen de muur sla (per ongeluk) of ik wordt wakker door t gevoel. ik weet nie
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik slaap 's nachts?!
En mijn bureau "knalt" nogal vaak, maar daar ben ik al aan gewent.. Ouders die thee gaan zetten 's nachts.. Maar hoor ik ook allang niet meer.. Tocht.. Hoor ik niet meer.. Soms van die krolse kut katten die per se onder je raam moeten zitten..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Nacht Sentosa | 3 | 27-01-2007 18:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Nieuw Verhaal - Mevr. Gein [ H1 ] niam | 7 | 17-06-2005 17:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[Nachtelijks] Duizendmaal sterven in één nacht. Verwijderd | 13 | 01-11-2004 20:55 | |
De Kantine |
Stilte... *Krgggrrg* O_O Verwijderd | 43 | 20-06-2004 12:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Gedachten Fallon | 0 | 27-06-2003 22:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Het geluid van de stilte + De avond Missty | 1 | 03-07-2002 12:30 |