Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
alsof de 'vrolijke' kleuren gevangen zitten en eeuwig trachten te ontsnappen aan de duisternis... ze zijn verdoemt, ja deze tekening beeld verdoemenis uit!
||
Verwijderd
|
Citaat:
En de 2 zwarte randen naast de tekening horen niet bij de tekening zelf, maar die heb ik er naast gemaakt, zodat ik hem op mijn pc als achtergrond kon gebruiken, ze zitten dus niet naast de tekening zelf. xx |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Tis wel heel mooi maar wordt er niet vrolijk van. Het lijkt net of er toch een donkere beetje depressieve achtergrond achter zit. Ik zou de kleuren feller maken, vooral dat roze en wat meer groen. En minder vervagen dan. Dan maak je het misschien vrolijker
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
niet echt vrolijk nee, is natuurlijk wel persoonlijk, want kan ook van je eigen bui of toestand afhangen, maar in ieder geval kan ik er geen rustpunt in vinden en daardoor is het eerder verwarrend, confusing dan happy makend (happy is bij mij vaak ook gevoel van rust!)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Jongen laten weten wat je voor hem voelt d.m.v tekening?? girly59 | 39 | 26-02-2012 10:46 | |
Psychologie |
Waar word jij vrolijk/gelukkig van top 10! Verwijderd | 45 | 26-06-2007 16:12 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Psychologie |
Wie ben ik? Verwijderd | 24 | 03-03-2004 17:45 | |
Psychologie |
Heb je professionele hulp? Doc | 132 | 25-06-2002 20:44 | |
Psychologie |
Mensen die veel betekenen voor jou BlackMystery | 29 | 14-04-2002 15:07 |