Advertentie | |
|
![]() |
|
Welke ik als laatste heb ontvangen weet ik niet meer, maar wat ik als laatste heb gestuurd is:
'Als ik je één ding mocht geven, dan zou het wel zijn dan je weer super gelukkig bent. Echt waar, dat verdien je! Liefs, mij' Dit heb ik gisteravond gestuurd naar iemand die ik via msn ken en die net had verteld waarom hij zich al een half jaar rot voelde. En die moest ik even opvrolijken, maar tis niet erg goed gelukt geloof ik
|
van een goeie vriend:
Eeeey noukos WAKKER WORDEN NAAR SCHOOL ![]() ![]() ![]() ![]() Ja denkt er eentje grappig te zijn, aangezien HIJ al vakantie had grrrrrrr maarja wel lief dat ie aan me dacht ![]()
|
iets van 'er is een bericht onderweg naar .......'
![]() gestuurd heb ik geen idee
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose. Laatst gewijzigd op 17-06-2003 om 18:33. |
![]() |
|
Gekregen, inclusief typfouten: "Hey San, hier gdwone dag gehad. Alles goed hier. Lig precies op bed. Wat was a vanmorgen trouwens met *? Wat is er lullig voor *? Greetz, Maqtijn"
Een vriend van me die een sms'je stuurde dat ik niet helemaal begreep, maar het is altijd leuk om nieuwe berichten te hebben ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
He, ik stap ook net binnen. was nog een heel gedoe, maar vertel k morge. kus + truste, mies *grijnst* nog uitleg nodig ![]() |
![]() |
|
"Ja ik heb morgen nog een tentamen dus ik zie je wel denk ik xxsander"
Mooiste jongen op aarde waar ik compleet verliefd op ben, maar meneer is bezet en not interested ![]() Ow en mijn laatste sms'je was die naar sander; "Hee zie ik je morgen nog, tis waarschijnlijk de laatste keer voor de vakantie ![]()
Laatst gewijzigd op 17-06-2003 om 16:57. |
![]() |
|
ontvangen:
"Hi als het goed is is dinsdag de eo. met dat paarse überding gaat ik opnemen want ik sta dan in de gymzaal! kus esther" mensen die the tribe volgen snappen 'm wel, haha gestuurd: "ik heb boeken, een cd en geld gekregen, morgen komt de visite. en nee ![]() ik kreeg een smsje van een vriendin waarin ze me feliciteerde met mn verjaardag, vroeg wat ik had gekregen en of ze me wakker had gesmsd.
|
Verwijderd
|
Verstuurd: Hee [naam van vriendin] kun je me je adres even SMSen want ik weet niet naar welke van de 4 [achternaam]'s in [plaatsnaam] ik n kaartje moet sturen
![]() Ontvangen: haha wat lief ![]() Naar een hele lieve vriendin van me die morgen jarig is en waarvoor ik een kaartje had gekocht, maar wiens adres ik niet wist (tenminste, niet precies, en de online CD-Foon gids bood ook geen uitkomst). |
![]() |
|
"meisje toch, wat hebben we een sterke band samen! je betekend zo veel voor mij, ik hou van je. parceque c'est toi! je t'aime. slaapwel xxx" van mn vriend
![]() ![]() ![]() ik antwoordde: "wauw! *verliefd kijk* xxx" (btje sprakeloos ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
I Saai! # 412 fizzle-fluffy | 500 | 09-11-2008 00:05 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #80 x-spekkie-x | 495 | 17-02-2008 15:38 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
vrijdagavond verhaal Sasjeliefff | 1 | 31-10-2005 18:14 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 | |
ARTistiek |
Vuur (verhaal) | 4 | 09-07-2001 16:34 |