Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Jij kan zoveel! - Lief zijn - Lief zijn - Lief zijn Genoeg ![]()
|
Verwijderd
|
ik ben een gitaargod, zonder ooit een les te hebben gehad
ik heb in de gelderse selectie gevoetbald ik kan goed zingen ik kan superveel stemmetjes e.d. nadoen, net als die gast in police academy ik kan over iemand van m'n eigen lengte heenspringen ik kan 4 talen vloeiend spreken |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan vrij goed tekenen (nog niet goed genoeg! Maar ooit...), schrijven, piano spelen. Ik ben behoorlijk muzikaal, weet heel veel van zingen en kan dat bij anderen goed beoordelen, maar ik heb zelf helaas niet een goede stem (kan wel zingen, maar dan heb je maar de helft), Eh... Ik ben goed in talen, ik begrijp snel hoe ze in elkaar zitten e.d. Ik heb een talent voor mensen overtuigen *grijns* En, zoals je ziet, geen gebrek aan zelfvertrouwen
![]() Oh! En ik kan goed klimmen! Mwaha. Wat ik niet kan is dansen ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ow en mijn talent...uhm talent is zo'n groot woord. Ik kan wel aardig goed dansen, ik werk hard aan m'n zang- en acteerkunsten. Ja eigenlijk alles op het 'creatieve vlak' trekt me wel (schrijven, tekenen enz). Verder kan ik goed praten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ikzelf heb geen talenten. Ik droomde er altijd van de nieuwe Ajax-ster te worden, maar ja, te weinig voetbaltalent... |
![]() |
|
tekenen kan ik vrij goed
kan heel snel verhalen schrijven en heb een vrij grote fantasie kan goed lachen ![]() en ik schijn vrij goed te kunnen dansen zonder veel les te hebben gehad
Laatst gewijzigd op 02-05-2003 om 18:33. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() On second thought... Arme Wouter! Arme teentjes van Wouter ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Literatuurprijs Arabisch talent naar Tuvit Shlomi Gatara | 15 | 18-05-2009 15:02 | |
Muziek |
America's Got Talent: 11 jarig meisje verovert de wereld! Love_Fulfilled | 3 | 29-07-2006 15:06 | |
Verhalen & Gedichten |
[column]Spelen en talent Reynaert | 5 | 27-04-2005 14:58 | |
De Kantine |
Wat i s jouw talent? sjoeltie | 128 | 02-10-2004 17:59 | |
De Kantine |
Wat is jouw verborgen talent? Judelientje | 79 | 01-05-2003 21:40 |