Ik ben net een verhaal begonnen, een beetje over mijn leven en over de mensen die om me heen leven.
Ik denk eigelijk dat het niet echt erg boeiend

is maar kunnen jullie even goed reageren.
En sorry voor de taalfouten die er in zitten, dat komt omdat ik vanaf groep zeven al op een franse school zit .
groetjes
DEEL I
Marieke nog half slapend, staat ze naast haar bed.
Het is zes uur s’ochtends en tijd om naar school te gaan .
Ze heeft niet erg veel zin, want de examens beginnen vandaag, wiskunde, het vak wat ze haat.
Ze kleed zich snel aan, en poetst haar tanden.
Ze maakt zich nooit op, vind ze niet nodig en alleen maar gedoe.
Ze heeft geen tijd meer om te eten, anders mist ze de bus.
Ze pakt snel een yoghurtje uit de koeler en rent de deur uit.
Na een kwartier wachten bij de bushalte, komt eindelijk de bus, de chauffeur is weer chagerijnig, en te laat.
Normaal zou ze dan kwaad worden, maar vandaag heeft ze andere dingen aan haar hoofd.
Ze kijkt door het raam naar de huizen die snel voorbij schieten en ze valt half in slaap.
Een paar domme wijven zitten te giechelen achter haar, maar ze hoort ze niet eens meer.
Haar gedachten dwalen af naar dit weekend, Zaterdag avond was het weer gezellig met Jeroen en de rest van de vrienden.
Marieke is verliefd op Jeroen en ze heeft geluk hij is ook erg gek op haar.
Marieke verliefd niemand had dat ooit verwacht, ze is nooit echt verliefd geweest.
Houden van vond ze iets voor getrouwde mensen, als een jongen « ik hou van je » zei , dan maakte ze het uit en vond ze hem een afknapper.
Maar met Jeroen is het anders ze blijft vaak bij hem slapen, en dan kijken ze films.
Ze houd echt van hem, hij is erg lief en ze kan goed met hem praten.
Hij is tweentwintig en zei is zestien, maar ze zijn voor elkaar gemaakt.
Iedereen ziet het, dat ze gelukkig zijn.
Ze komt aan bij haar op school, het eerste uur is al begonnen, ze is nog net op tijd en de bel gaat.
En het serieuse leven begint weer, ze slaagt een zucht, ze is er pas vijf minuten en heeft nu al zin om weer weg te gaan, uit dit les lokaal.
Het is tien uur in de ochtend Cedric is nu al vijf uur bezig met ze kleine pizzas maken, hij heeft een grote bestelling voor een trouwerij.
Hij houd van ze werk als kok, maar vandaag heeft hij weinig zin.
Hij moet er twee honderd maken en is nog maar op de helft.
Ze hoofd staat er niet echt naar vandaag.
Hij is moe heeft weinig geslapen vannacht.
En hij denkt aan Marieke, hoe komt het dat hij haar niet eerder had opgemerkt.
Hij had verkering met Pamela, hij dacht van haar te houden, maar nu hij Marieke heeft ontmoet weet hij wel beter.
Marieke is zo anders , ze is knap en stoer, helemaal niet z’on tuttebel, die bang is om iets te veel te doen, ze helpt ook altijd met alles.
Ze zijn maatjes, vrienden en verliefd.
Zij gaat niet vreemd, Pamela ging dat wel, Marieke is echt te gek, en hij heeft echt alles voor haar over.
Ik hoop reactie te krijgen van jullie, ben met deel 2 bezig