![]() |
||
Citaat:
(Dokter, ik erger mij de hele tijd aan mijn linker bal, kunt u hem weghalen?) Sebastiaan
||
Citaat:
![]()
|
Zal het even beschrijven. Misschien wordt het dan duidelijker.
Aan de linkerkant op de onderbuik zit een lang litteken. Schijnt van een breuk te zijn. In de rechter lies zit ook een litteken. Dat is dus de kant waar een bal mist.
||
Citaat:
Maar als je die ziet denk je ook vanne dies open gesneden, maar is dus waarschijnlijk omdat ik te snel groeide |
![]() |
|
als je bal verdraait, moet hij meteen operatief terugdraait worden, als dat niet gebeurd binnen een aantal uur sterft de arme stakker af, en zal je verder door het leven moeten gaan met 1 nog niet ''gekraakte noot''. (volgens mij zit het zo)
1 van mijn kloten heeft een bloeduitstorting meegemaakt, die stierf gelukkig niet af, alleen heb ik 4 weken op kussentjes moeten zitten, en met name fietsen. Ik kreeg een schop bij voetbal... maar hij doet het weer! Alleen hangt de linker nu niet onder zoals eerst, maar de rechter.. ![]()
Laatst gewijzigd op 08-06-2003 om 02:17. |
![]() |
||
Citaat:
en btw : 18v?? |
![]() |
||
Citaat:
BTW: Het is trouwens een erg pijnlijke gebeurtenis om zo'n gedraaide bal te hebben.
|
![]() |
Ze kunnen toch gaan verstenen ofzo?? Of zeg ik nu iets heel doms...........
![]() Dat heb ik namelijk gehoord, familie van mij had dat ook, had heel veel last van zijn ballen, waren ook gedraaid inderdaad, zoiets, en dan sterven ze af ofzo, moet je snel bij zijn.......
|
iemand van Jackass heeft er nu nog maar eentje, die ander is naar binnen geschoten. bij vriend van me gebeurde dat ook en dies met operatie weer teruggehaald, maar als zaadleiders al zijn afgestorven kan dat nie meer. dus meestal halen ze ze weg als leiders afgekneld zijn waardoor teelbal dood gaat.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Algemene schoolzaken |
Problemen met leraar thimoharte10 | 3 | 17-05-2013 22:17 | |
Software & Hardware |
[Nieuw Systeem] High-end Game systeem, een aantal vragen! Verwijderd | 30 | 18-08-2006 00:04 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |