Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2003, 18:53
Cyberblisss
Cyberblisss is offline
Als je maar 1 bal hebt, kun je dan wel gewoonkinderen krijgen en wat kan een reden zijn om er 1 te verwijderen?
Oud 21-05-2003, 19:11
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Volgens mij kun je dan gewoon kinderen krijgen hoor. Zelfde als dat je ook maar 1 nier nodig hebt.
Oud 21-05-2003, 19:59
ekki
ekki is offline
Ja, je kunt dan nog gewoon kinderen krijgen.

Redenen om het weg te halen zijn over het algemeen medische redenen (zoals kanker ed).
Oud 21-05-2003, 21:21
Cyberblisss
Cyberblisss is offline
Verder nog iets als kanker?
Oud 22-05-2003, 10:49
MizzAngel
MizzAngel is offline
Hmm misschien ben je maar geboren met 1 bal? Ik zou het niet weten. Maar je kunt in ieder geval wel met 1 bal kinderen krijgen hoor! Tenminste, dat lijkt mij toch...
Oud 22-05-2003, 12:47
MoonWolf
MoonWolf is offline
Ja je kan dan inderdaad gewoon kinderen krijgen.
En volgens mij als er bij de geboorte een afgeknelt is dan halen ze hem volgens mij weg.
Oud 22-05-2003, 13:38
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
MizzAngel schreef op 22-05-2003 @ 11:49:
Hmm misschien ben je maar geboren met 1 bal? Ik zou het niet weten. Maar je kunt in ieder geval wel met 1 bal kinderen krijgen hoor! Tenminste, dat lijkt mij toch...
Geboren worden met 1 bal kan wel, dan is 1 bal niet ingedaald. Maar daar ga je toch op een bepaalde leeftijd toch last van krijgen?

En als het goed is kan je met 1 bal geen kinderen krijgen, behalve als je hermafrodiet bent...

Een kind verwekken kan volgens mij wel gewoon, die ene bal is toch niet afhankelijk van de andere om sperma te produceren?
Oud 22-05-2003, 14:08
WackfordSqueers
WackfordSqueers is offline
Citaat:
ekki schreef op 21-05-2003 @ 20:59:
Redenen om het weg te halen zijn over het algemeen medische redenen
Ja, DUH! Dat ga je niet voor je lol doen...!

(Dokter, ik erger mij de hele tijd aan mijn linker bal, kunt u hem weghalen?)

Sebastiaan
Oud 22-05-2003, 14:52
ekki
ekki is offline
Citaat:
WackfordSqueers schreef op 22-05-2003 @ 15:08:
Ja, DUH! Dat ga je niet voor je lol doen...!

(Dokter, ik erger mij de hele tijd aan mijn linker bal, kunt u hem weghalen?)

Sebastiaan
je weet maar nooit . Ik had dat 'over het algemeen' bij gezet omdat er vast anders wel mensen zijn die me weer tegen gaan spreken ofzo. Bovendien vond ik het nogal logisch. Nouja, laat maar.
Oud 23-05-2003, 08:04
DaDude
DaDude is offline
HEt kan bijvoorbeeld, door een niet-ingedaalde teelbal, meestal trekken ze die naar onder maar als dat niet gaat.,..
en ook omdat je erop gevallen bent ???
Oud 23-05-2003, 11:42
Cyberblisss
Cyberblisss is offline
Kan het ook dat ze er een weghalen door een breuk? Als je die daar ergens in de buurt had zitten?
Oud 04-06-2003, 08:55
Cyberblisss
Cyberblisss is offline
Zal het even beschrijven. Misschien wordt het dan duidelijker.
Aan de linkerkant op de onderbuik zit een lang litteken. Schijnt van een breuk te zijn. In de rechter lies zit ook een litteken. Dat is dus de kant waar een bal mist.
Oud 06-06-2003, 22:59
la femme fatale
la femme fatale is offline
Misschien kun je het maar het beste gewoon vragen aan diegene waar je het over hebt.
Oud 07-06-2003, 18:00
Marsel
Marsel is offline
Citaat:
Cyberblisss schreef op 04-06-2003 @ 09:55:
Aan de linkerkant op de onderbuik zit een lang litteken. Schijnt van een breuk te zijn. In de rechter lies zit ook een litteken. Dat is dus de kant waar een bal mist.
Hoeft niet, ik heb in beide liezen ook ongelofelijk grote littekens.. en ben nooit geopereerd ofzo hoor! ( Hele erge straie dan vast ).
Maar als je die ziet denk je ook vanne dies open gesneden, maar is dus waarschijnlijk omdat ik te snel groeide
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 02:14
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
als je bal verdraait, moet hij meteen operatief terugdraait worden, als dat niet gebeurd binnen een aantal uur sterft de arme stakker af, en zal je verder door het leven moeten gaan met 1 nog niet ''gekraakte noot''. (volgens mij zit het zo)

1 van mijn kloten heeft een bloeduitstorting meegemaakt, die stierf gelukkig niet af, alleen heb ik 4 weken op kussentjes moeten zitten, en met name fietsen. Ik kreeg een schop bij voetbal... maar

hij doet het weer! Alleen hangt de linker nu niet onder zoals eerst, maar de rechter..

Laatst gewijzigd op 08-06-2003 om 02:17.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 13:44
sui
sui is offline
Citaat:
Cyberblisss schreef op 04-06-2003 @ 09:55:
maar als die weggedaan is, heb je daar dan geen uitleg bij gekregen of zo?
en btw : 18v??
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 18:21
Tio
Tio is offline
Citaat:
Anal Avenger schreef op 08-06-2003 @ 03:14:
als je bal verdraait, moet hij meteen operatief terugdraait worden, als dat niet gebeurd binnen een aantal uur sterft de arme stakker af, en zal je verder door het leven moeten gaan met 1 nog niet ''gekraakte noot''. (volgens mij zit het zo)
Klopt wel ongeveer. Tijdens de puberteit is er een vergrote kans dat je ballen gaan draaien. Ze hangen namelijk aan een soort draadje in je balzak. Als ze gaan ronddraaien, wordt dat draadje, waar ook je ader doorheen loopt, afgekneld. Dit veroorzaakt een bloedtekort in je bal, waardoor die na verloop van tijd kan afsterven. Operatief kunnen je ballen teruggedraaid worden en dan wordt er ook iets aan die draadjes gedaan, waardoor de boel niet wéér kan gaan rondtollen.

BTW: Het is trouwens een erg pijnlijke gebeurtenis om zo'n gedraaide bal te hebben.
Oud 10-06-2003, 22:29
Wilmy
Wilmy is offline
Ze kunnen toch gaan verstenen ofzo?? Of zeg ik nu iets heel doms...........

Dat heb ik namelijk gehoord, familie van mij had dat ook, had heel veel last van zijn ballen, waren ook gedraaid inderdaad, zoiets, en dan sterven ze af ofzo, moet je snel bij zijn.......
Oud 10-06-2003, 22:33
Ilsje
Ilsje is offline
iemand van Jackass heeft er nu nog maar eentje, die ander is naar binnen geschoten. bij vriend van me gebeurde dat ook en dies met operatie weer teruggehaald, maar als zaadleiders al zijn afgestorven kan dat nie meer. dus meestal halen ze ze weg als leiders afgekneld zijn waardoor teelbal dood gaat.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 22:35
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
daar heb ik nachtmerries van.
het idee is gewoon vre-se-lijk. (bal draaing. Je loopt op straat. en in eens.. je grijpt naar je kloten. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. en je weet het, niets zal zo erg worden als de komende 4 uur.)
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten