Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
ja kweenie, ze zei dat t nu gewoon echt ff over was, maar dat ze nu ff dr eigen leventje wil en dat t dan altijd weer goed kan komen.
maar we doen wel eg pcies t zelfde tegen elkaar dan toen het aan was... zou ik dr probren te zoenen donderdag? was gister ook bijna gebeurd, t leek of ze daarop aan t wachtenw as, want onze lippen kwamen tegen elkaar en ze trok niet trug,maar khbe dr ook niet gezoend |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, iedereen z'n ideeën. |
![]() |
||
Citaat:
maar als je e recht rekenig mee gaat houden,zou het wel kunnen lukken ![]() succes iig, er gaat niets boven wederzijdse liefde ![]() |
![]() |
||
Citaat:
PS. misschien kun je alles in 1 topic houden..?
||
Citaat:
![]() *sorry*
|
Verwijderd
|
@ ieneminie : als je het zo'n vervelend topic vindt en je ergert je er zo aan, dan kun je 'm beter niet meer openen. Ik heb liever dat het topic naar beneden zakt dan dat er dit soort reacties in komen. Ik heb namelijk al een paar keer reacties van je verwijderd en dat blijf ik ook doen als ze weer komen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hou dit topic open en sluit die andere, want om nou 2 topics over hetzelfde open te houden is een beetje overdreven.
![]() Hier de link naar het andere topic, voor als iemand het nog na wil lezen. Edit: ja dat was ik al aan t doen ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[netwerk]laptop<=> pc =>linksys hub=>alcatel speedtouch Kamikaza | 2 | 13-07-2005 22:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
blowe jullie weleens? tomassonmeid | 179 | 13-07-2003 19:07 | |
Lifestyle |
<<<AfRiTsLaArZeN vAn DeMoNiA>>> #JumpDaFuckUp!# | 28 | 28-08-2002 15:43 | |
Seksualiteit |
De 1ste keer Butterflygirly | 55 | 12-05-2002 12:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
wat vinden jullie van proeven op dieren??? Rachel_Beliën | 167 | 14-02-2002 21:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
The Failure of Christianity. Demon of Fire | 41 | 30-01-2002 16:38 |