Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2003, 12:14
EliZ
EliZ is offline
Ik wil graag werken in de vakantie, maar ben geen lange achtereenvolgende periode beschikbaar. Welk werk is het geschikst om er korte periodes te werken en toch een gemiddeld vakantieloon te verdienen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2003, 14:46
iamcj
iamcj is offline
Je hebt van die schoolboekhandels die in de zomer boekenpaketten maken. Die maakt het denk niet uit of je lang achter elkaar werkt, als ze je maar in kunnen plannen voor een aantal weken.

Volgend jaar rekening mee houden, bij het plannen van vakanties
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 15:07
Verwijderd
Wat is 'geen lange achtereenvolgende periode'? Ben je wel drie weken achtereen beschikbaar (dan kun je bij veel winkels ed gewoon solliciteren) of ben je steeds maar drie dagen achtereen beschikbaar? Is nogal een verschil.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 17:54
EliZ
EliZ is offline
Niet lang achter elkaar is inderdaad ongeveer 2 tot 3 weken.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 18:06
Verwijderd
Citaat:
EliZ schreef op 09-06-2003 @ 18:54:
Niet lang achter elkaar is inderdaad ongeveer 2 tot 3 weken.
Bij veel winkels ed kun je best terecht als je drie weken achter elkaar aan de slag kunt. Gewoon goed zoeken, advertenties, viavia, desnoods een uitzend-/arbeidsbureau oid.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 21:36
EliZ
EliZ is offline
Dus eigenlijk is wat ik niet zo lang noem, lang genoeg. Dat scheelt, dan ga ik inderdaad snel maar eens kijken. Thnx!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 05:40
Verwijderd
Citaat:
EliZ schreef op 09-06-2003 @ 22:36:
Dus eigenlijk is wat ik niet zo lang noem, lang genoeg. Dat scheelt, dan ga ik inderdaad snel maar eens kijken. Thnx!
Toen ik vakantiewerk wilde doen, vroegen ze bij heel veel winkels mensen die minstens drie weken achter elkaar konden. En 3 weken valt onder minstens drie weken. Maar ook voor kortere perioden zijn denk ik wel baantjes te vinden, beetje mazzel hebben en hopen dat er niet teveel solliciteren. Succes iig.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 16:56
Verwijderd
Citaat:
EliZ schreef op 09-06-2003 @ 13:14:
Ik wil graag werken in de vakantie, maar ben geen lange achtereenvolgende periode beschikbaar. Welk werk is het geschikst om er korte periodes te werken en toch een gemiddeld vakantieloon te verdienen?
supermarkt.
Begin van deze schoolperiode had ik dat bijbaantje opgegeven omdat ik stage ging lopen. Onderhand ben ik bijna klaar met stage lopen en heb een beetje rond gekeken. Eigenlijk wilde ik wel iets anders, maar ik heb toch weer voor de supermarkt gekozen. Het is er altijd wel gezellig eigenlijk, het is vrij flexibel. Naast mijn vaste dag werk ik er een aantal dagen in de vakantie bij. Hierin ben in in principe vrij. natuurlijk willen ze dat ik zoveel mogelijk kom, maar als ik niet kan/wil dan hoef ik ook niet.
Heerlijk dus.

--> lekkere lippen trouwens <--

Laatst gewijzigd op 10-06-2003 om 17:29.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 22:32
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik schreef op 10-06-2003 @ 17:56:
supermarkt.
ik was bijna 2 jaar terug voor gedurende 4 weken vrij om te gaan werken, maar supermarkten wilden niet. je moet dan namelijk óf precies de 2 weken werken dat werkelijk iedereen op vakantie gaat (en ik dus ook) of voor een langere periode (dus ook na de vakantie), anders is het inwerken te duur voor hen.

ik heb zelf een baantje als datatypiste kunnen vinden, waar ik zo veel of weinig uren als ik maar wilde kon werken en ook zo veel of zo weinig dagen als ik wilde.
dat kwam omdat daar heel veel jongeren werkten en ze eigenlijk op geen enkele dag een tekort hadden, maar toch altijd wel werknemers konden gebruiken. misschien kan je kijken of in één of ander krantje ook iets in die richting staat?
Oud 11-06-2003, 08:20
Verwijderd
Citaat:
linda85 schreef op 10-06-2003 @ 23:32:
ik was bijna 2 jaar terug voor gedurende 4 weken vrij om te gaan werken, maar supermarkten wilden niet. je moet dan namelijk óf precies de 2 weken werken dat werkelijk iedereen op vakantie gaat (en ik dus ook) of voor een langere periode (dus ook na de vakantie), anders is het inwerken te duur voor hen.

ik heb zelf een baantje als datatypiste kunnen vinden, waar ik zo veel of weinig uren als ik maar wilde kon werken en ook zo veel of zo weinig dagen als ik wilde.
dat kwam omdat daar heel veel jongeren werkten en ze eigenlijk op geen enkele dag een tekort hadden, maar toch altijd wel werknemers konden gebruiken. misschien kan je kijken of in één of ander krantje ook iets in die richting staat?
Dat inwerken hoeft niet duur te zijn als je een enkele functie hebt. (alleen vakkenvullen bijv.)
Het hangt er natuurlijk ook vanaf waar je woont en welke supermarkt je uitkiets. Ik zit bij een supermarkt waar ze gewoon een tekort aan personeel hebben, ze zijn dus dolblij dat ik weer kom (en eind van de maand zal ik wel weer een loonverhoging krijgen )

Is datatypist(e) niet vreselijk saai?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 09:53
very drunk driver
very drunk driver is offline
telemarketing. 4 uur werken en je verdiend voor 8 uur werken.
Reageren

Regels voor berichten