Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Begin van deze schoolperiode had ik dat bijbaantje opgegeven omdat ik stage ging lopen. Onderhand ben ik bijna klaar met stage lopen en heb een beetje rond gekeken. Eigenlijk wilde ik wel iets anders, maar ik heb toch weer voor de supermarkt gekozen. Het is er altijd wel gezellig eigenlijk, het is vrij flexibel. Naast mijn vaste dag werk ik er een aantal dagen in de vakantie bij. Hierin ben in in principe vrij. natuurlijk willen ze dat ik zoveel mogelijk kom, maar als ik niet kan/wil dan hoef ik ook niet. Heerlijk dus. --> lekkere lippen trouwens ![]() Laatst gewijzigd op 10-06-2003 om 17:29. |
![]() |
||
Citaat:
ik heb zelf een baantje als datatypiste kunnen vinden, waar ik zo veel of weinig uren als ik maar wilde kon werken en ook zo veel of zo weinig dagen als ik wilde. dat kwam omdat daar heel veel jongeren werkten en ze eigenlijk op geen enkele dag een tekort hadden, maar toch altijd wel werknemers konden gebruiken. misschien kan je kijken of in één of ander krantje ook iets in die richting staat?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het hangt er natuurlijk ook vanaf waar je woont en welke supermarkt je uitkiets. Ik zit bij een supermarkt waar ze gewoon een tekort aan personeel hebben, ze zijn dus dolblij dat ik weer kom (en eind van de maand zal ik wel weer een loonverhoging krijgen ![]() Is datatypist(e) niet vreselijk saai? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Dertien graden saaicius #1864 Verwijderd | 500 | 25-09-2013 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #106 Verwijderd | 500 | 18-02-2010 14:30 | |
Liefde & Relatie |
Hoeveel dagen per week zien jullie elkaar? ;-) Versatel | 57 | 16-01-2007 17:59 | |
Liefde & Relatie |
collega en verliefd? Verwijderd | 26 | 13-01-2007 21:26 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |
Lifestyle |
Rolverdeling/emancipatie Ninnoc | 31 | 04-02-2003 12:45 |