Advertentie | |
|
![]() |
|
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ Kijkt verder dan een nickname ~ Ik ben noch Gothic noch 38 ~ Jij (f) ~ *links* ~
1e slaat op dat liefde ondanks ze misschien geweldig zijn, misschien toch niet voor altijd zijn... onzekerheidje van mijn kant 2e kijk verder dan 'Gothic' 3e beoordeel met niet zomaar, kijk eerst verder dan nick, leeftijd, lees m'n posts maar 4e links(handig en politiek) *jij* = boodschap aan vriendje
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() "Behoed uwen tong voor het helsche" ![]() Als je 'behoed' in het oud-Nederlands zou zetten zou je dus 'behoedt' krijgen, kan ook ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(en geen latijns, sorry) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Floriana is een siciliaans meisje dat hier komt voor 2 weken Pluto is gewoon de bruutste en daarna wist ik niks meer.
|
Men: They don't know why they do the things they do
dat ik een man ben en dat ik af en toe niet waat waaorm ik bepaalde dingen doe die ik dan aan het doen ben of net gedaan heb ...en uitendelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij IKEA de harde waarheid ![]() Nee, ik roer altijd met mn lul uitspraak van Youp van 't Hek op de vraag of hij ook een lepeltje in zn thee wilde om de suiker die er al in zat mee te roeren
||
*wijst op haar sig* en ik sta recht tegenover Moonmonkey:
Citaat:
![]() Btw, moonmonkey, mag ik ff lastig doen? 'The following sentence is true The precending sentence is false'. Als jij zegt dat je nooit de waarheid spreekt, betekent dat dus dat wat je zegt ('ik spreek nooit de waarheid') ook niet waar is. Dus in feite zeg je dat je altijd de waarheid zegt. Maar aangezien die zin toch een leugen was, en dus 'ik spreek altijd de waarheid' ook een leugen is, zit je in een oneindige cirkel ![]() ![]() 'The following sentence is true The precending sentence is false' is wel aardig ^_^". Hou wel paracetamols en een glaasje water bij de hand. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Signatures Snitzel | 22 | 27-09-2007 18:03 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
dit moet je lezen, ongelovigen Hernuel Fan | 219 | 05-10-2005 07:56 | |
Liefde & Relatie |
Te Vroeg Beginnen Met Seks Ivon* | 274 | 05-06-2005 19:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |