Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
omdat mijn ex vriend 'vreemd ging' met het meisje van wie hij beweerde dat het zn ex was, terwijl zij beweerde van niet (lastig eej). En eigenlijk was k niet eens echt verliefd, mja, als iemand je maar aandacht geeft (tja, k voelde me beetje eenzaam, dus ja...was groooote fout!)
|
![]() |
|
Verhuisde naar een andere stad, afstand
werd een probleem. Zag hem hartstikke weinig, we veranderden allebei nogal, zijn gewoon uit elkaar gegroeid denk ik. Uiteindelijk hebben we het gewoon uitgepraat, geprobeerd of het beter ging als we gewoon vrienden waren. En dat werkte. ![]()
|
weer verliefd worden op je ex,
iemand te kinderachtig vinden, het was toch geen goed id om een 2e keer aan te gana met dezelfde persoon omdat het niet voor niets eerder uit gaat.. Niet meer verliefd zijn op je vriend
|
![]() |
hmmz
![]() te grote afstand, het betrof een achterneefje hij was goede vriend van mn broer De laatste twee moesten stiekem en dat kon niet goed gaan...
|
bij mij isset uit gegaan omdat we eigenlijk niets te vertellen hadden tegen elkaar...totaal verschillende karakters.. kwam ook nog bij dat hij nooit wat leuks wilde doen.. als ik zei van zin om ff naar de stad te gaan? neuh neuh.. kan ik niet gewoon naar je huis komen kep geen zin blalala...
op een gegeven moment gaat dat egt irriteren.. kwam ook nog bij dat hij altijd maaar meer wilde en ik niet.. niet elke keer.. ![]() ![]()
|
Uhm, hij was te jong, te kinderachtig en ik kon niet met hem praten, hij wilde nooit mijn vragen beatwoorden...
Toen kwamen de kleine dingetjes waar ik me aan kon irriteren: Zijn lach, zijn overdreven gedrag, zijn haar, zijn drukke gedoe soms... Verder heb ik niet echt iets gehad dat iets voorstelde...
|
Mijn vorige vriend was een stuk ouder dan ik en bekeek sommige dingen dan ook een stuk serieuzer. Hij was ontzettend aanhankelijk en vooral afhankelijk van mij. Dat benauwde me ontzettend. Bovendien had ik meer t gevoel dat hij mn beste vriend was dan mijn partner. Na 2 jaar dus uiteindelijk toch uit gemaakt, was wel een grote klap voor hem. Ik heb t ook van t ene moment op t andere echt besloten, hoewel ik me wel al tijden ongelukkig voelde met hem.
Das dus iets waar ik nu wel op let, we hebben allebei nog onze eigen dingen, zijn niet zo superafhankelijk van elkaar. En heel belangrijk : hij heeft vrienden (klinkt stom maar tis wel een stuk fijner) O ja en daarna ook nog even een andere vriend gehad. Die ook gezellig een andere vriendin had, naast mij. Nou das wel duidelijk denk ik. Laatst gewijzigd op 09-06-2003 om 12:55. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn eerste "vriendje" omdat ik te onzeker was, verhuizen ging, en mn ex omdat hij tijd nodig had, ziek was (B.S.) vond dat wij 'stilstonden'
m.a.w. hij had geen echte reden hij wou het gewoon uit. Mede door mijn onzekerheid toch wel is dat stukgelopen, en ook omdat hij veel onvolwassener was dan ik, hij was een beetje een moeder's jonkje en vrij aanstellerig aangelegd (toch wel) hij was wel lief... maar nee... IN welke valkuil ik niet meer trap is op uiterlijk afgaan: leer eerst iemand een beetje kennen voordat je het diepe in springt, wordt niet te gauw en te jong serieus. Blijf een eigen leven hebben en ja.. wees jezelf, hij moet me nemen voor wie ik ben.. en ik hoef niet op mn tenen te gaan lopen omdat ik zo bang ben dat het anders niet lukt. Als het neit anders lukt is hij niet verliefd op MIJ maar op wie hij denkt dat ik ben. ![]() dat is wat ik geleerd heb 't afgelopen jaar ![]() |
![]() |
|
eerste 'verkering' toch wel de afstand je kon niet zomaar even naar elkaar toe als je zin had om degene te zien.
tweede 'verkering' dat mag niet echt zo genoemd worden. Het liep gewoon niet en het gevoel was bij mij snel weg. Ik zal in het vervolg duidelijker m'n mening geven want ik durfde die niet goed te uiten. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
1e ging uit omdat ik te jong was en niet echt verliefd was. en hij hield zich bezig met seks en daar moest ik nog helemaal niks van weten, voelde me absoluut niet bij hem op mijn gemak.
2e 3 maanden wat mee gehad, toen is hij vreemd gegaan en heb ik het uitgemaakt, dat heeft toen wel ontzettend mijn vertrouwen beschaad. 3e was ik echt helemaal verliefd op ook 1,2 jaar mee gehad. ging uit omdat ik nog niet mijn hele leven bij iemand wou blijven en hij ook zoiets had ikwas 15/16 hij 19/20. 4e die was heel erg lief eigenlijk gewoon veel te lief had geen echte mening gaf me altijd me zin, lekker bekvechten was er niet bij. ik begon me al heel snel te ergeren aan dat soort dingen en uiteindelijk heb ik het na een half jaar uitgemaakt en nu ben ik vrijgezel en dat bevalt me enorm goed
|
ze was niet meer verliefd 3x
eem.. afstand en uit elkaar gegroeid 1x meisje had teveel eigen problemen om echt nog langer wat met me te hebben 1x en ik heb het zelf twee keer uitgemaakt eentje omdat we gewoon niet zo het voor elkaar waren tweede omdat ik haar niet meer uit kon staan, de dingen die ze tegen me zei en de dingen die ze deed..helaas
|
bij 1e: na 14 maanden:
laatste maand/anderhalve maand vond ik t niet meer prettig als hij me aanraakte. was m zat. had geen zin om naar m toe te gaan. irriteerde me aan zn opmerkingen. verveelden ons snel samen. bij 2e: 2 maandjes wat nix voorstelde: ging uit omdat we mekaar zo ongeveer 1 keer per week zagen en alles van mij moest komen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Relatie #1 (duur: 3 maanden): De irritaties liepen te hoog op, ik werd gewoon ronduit gek van hem en zn bekrompen meningen en zn arrogantie.
Relatie#2 (duur: 2 maanden): Hij zat ontzettend met zichzelf in de knoop en had daardoor weinig aandacht voor mij. Hij sleurde mij mee zijn valkuilen in, terwijl ik juist bescherming nodig had. Hij was voortdurend stoned, jatte telkens geld van zn ouders, werd telkens uit huis gegooid. Het werd me teveel, ik kon het niet aan. Relatie #3 (duur: 20 maanden): Ik zat vastgebonden in die relatie en was niet in staat zelf de touwen los te maken, hij kon ze ook niet laten vieren. We klampten ons angstvallig aan elkaar vast en daarbij zette hij me op een voetstuk. Ik kon niks fout doen in zn ogen wat me het gevoel gaf voortdurend op te moeten leven aan een ideaalbeeld dat hij voor ogen had, wat uiteraard alleen maar voor teleurstelling zorgde. Ik was in een voortdurende ontwikkelijk en hij stond stil, onze behoeftes veranderen en beiden waren we niet instaat de relatie daaraan aan te passen. Ik moest leren op eigen benen te staan en ervaren dat ik dat kon, de enige weg die ik daarvoor zag was het beëindigen van de relatie. Alleen de laatste heeft me echt geleerd dingen anders te doen.. Ruimte nemen en geven en behouden, vrijheid. Me niet vastklampen aan een persoon maar mn eigen leven behouden zoals het was. Niet teveel inleveren en mij blijven ![]() |
![]() |
|
1: Hij kon zn handen niet thuis houden.
2: Hij was 9 jaar ouder, de afstand was te groot, hij was te afhankelijk van mij. Hij was erg jaloers en bezitterig, belde al als ik 5 minuten later op MSN was. Hij kon echt niet voor zichzelf zorgen, dat is ook de reden dat het 2 jaar geduurd heeft, k wilde hem niet aan zn lot overlaten. Ben nu blij dat ik dat wel heb gedaan. 3: Hij zat op een niveau lager dan ik. Ik kon er geen goeie gesprekken mee hebben, en hij gaf me altijd mn zin ![]() Maarja, nu ben ik lekker even single ![]()
|
![]() |
Geen idee!
Zie ook http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=501179 De 'date' ging dus goed genoeg: ze is mn vriendin! Maar nu: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=507163 Ik ben waarschijnlijk de zoveelste die in het stof hapt.. HELP |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
de wereld, hypocrisie, waarom doen jullie er niets aan? Abstract | 42 | 24-12-2004 15:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
de weg; of waarom gaat de zon niet onder... sjoeltie | 10 | 11-09-2004 17:06 | |
ARTistiek |
De weg; of waarom gaat de zon niet onder? Prada | 21 | 15-04-2002 14:23 | |
Psychologie |
Dringend: uit huis gezet ! Captain | 36 | 27-12-2001 22:38 |