Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2003, 18:09
aboe
aboe is offline
Ik mag binnenkort auditie gaan doen, nu vroeg ik me af of hier misschien mensen zijn die dat ook doen, of al op die school zitten. Ik zou graag met hun willen mailen..

Aboe
Advertentie
Oud 19-04-2003, 10:29
WackfordSqueers
WackfordSqueers is offline
De MBO-theateropleiding is een beetje een full-time versie van Hofplein-theater in R'dam (ook in het zelfde gebouw...) Het is wel een bepaalde stijl die ze je daar aanleren, altijd zeg maar iets overdreven, maar wel goed en met discipline. Ik ga er geen auditie done en heb er geen auditie gedaan, maar ken wel iemand die erop zit....

Sebastiaan
Oud 19-04-2003, 12:09
Daangerous
Daangerous is offline
Een vriendin van mij is door naar de 2e ronde
Oud 19-04-2003, 12:12
summer1986
summer1986 is offline
Citaat:
WackfordSqueers schreef op 19-04-2003 @ 11:29:
De MBO-theateropleiding is een beetje een full-time versie van Hofplein-theater in R'dam (ook in het zelfde gebouw...) Het is wel een bepaalde stijl die ze je daar aanleren, altijd zeg maar iets overdreven, maar wel goed en met discipline. Ik ga er geen auditie done en heb er geen auditie gedaan, maar ken wel iemand die erop zit....

Sebastiaan
Hoi, even een vraagje: wat bedoel je precies met 'iets overdreven'?

Antwoord op je vraag: ik ken wel iemand die op die school zit, maar ik doe zelf geen auditie.
Oud 19-04-2003, 12:13
summer1986
summer1986 is offline
Ow en succes by the way!
Oud 19-04-2003, 12:17
Silvana
Silvana is offline
maar daan een vriendin van jou is door naar de 2e ronde
Oud 19-04-2003, 12:24
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Silvana schreef op 19-04-2003 @ 13:17:
maar daan een vriendin van jou is door naar de 2e ronde
echt he, wel cool voor haar...
Oud 25-04-2003, 23:18
just_fun
just_fun is offline
kijk eens op www.jeugdtheaterhofplein.nl of nog meer over de mbo theaterschool: www.mbotheaterschool.com
Oud 30-04-2003, 20:56
aboe
aboe is offline
Ik heb gister mijn auditie gehad, ik was onwijs zenuwachtig, maar het ging wel. Binnen twee weken krijg ik de uitslag of ik door ben naar de volgende ronde..ben benieuwd!
Oud 01-05-2003, 17:54
summer1986
summer1986 is offline
Citaat:
aboe schreef op 30-04-2003 @ 21:56:
Ik heb gister mijn auditie gehad, ik was onwijs zenuwachtig, maar het ging wel. Binnen twee weken krijg ik de uitslag of ik door ben naar de volgende ronde..ben benieuwd!
Spannend! Kan je ons nog wat meer over die auditie vertellen? *is nieuwsgierig* X
Oud 04-05-2003, 11:51
Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
aboe schreef op 30-04-2003 @ 21:56:
Ik heb ook meegedaan, maar ben gezakt. De mensen daar konden mij niet eens vertellen waarom, want daar hadden ze het te druk voor. 't Is maar dat je even weet hoe ze daar te werk gaan...
Oud 04-05-2003, 14:23
aboe
aboe is offline
Fortuynist: ben je afgewezen op grond van je singalement? (bedoel dat plakboek of video?)
er waren 450 aanmeldingen, en maar 115 mochten er door voor auditie.....

Maaruh ja de auditie, ik was heel zenuwachtig, maar begrijpelijk wel denk ik. De audtie werd gehouden in een groep van 25 man
We kregen eerst een danstraining, wat wel aardig ging.
Daarna moesten we om de beurt een Nederlandstalig lied zingen en vertellen waarom je naar die school wilt. ( ik had mijn pakkie an van Aida gezongen)
Daarna een monoloog doen, dat ging goed Ik heb de hele tijd die jury aangeken, wat wel punten scoorde denk ik. Ik voelde me best krachtig op het toneel, ik was wel tevreden.

Maaruh.. dat was het zo ongeveer......

Aboe
Oud 04-05-2003, 16:01
summer1986
summer1986 is offline
Citaat:
aboe schreef op 04-05-2003 @ 15:23:
Fortuynist: ben je afgewezen op grond van je singalement? (bedoel dat plakboek of video?)

Maaruh ja de auditie, ik was heel zenuwachtig, maar begrijpelijk wel denk ik. De audtie werd gehouden in een groep van 25 man
Daarna moesten we om de beurt een Nederlandstalig lied zingen en vertellen waarom je naar die school wilt. ( ik had mijn pakkie an van Aida gezongen)
Daarna een monoloog doen, dat ging goed Ik heb de hele tijd die jury aangeken, wat wel punten scoorde denk ik. Ik voelde me best krachtig op het toneel, ik was wel tevreden.

Aboe
"Luister, luister ijdeltuiten, echte schoonheid zit van buiten..."

Grappige keus! Ik had me ook aangemeld voor de audities, maar heb dit afgeslagen omdat ik een andere opleiding ga doen. Maar ik was wel benieuwd hoe het was. Ik hoop voor je dat je bent toegelaten!
Oud 04-05-2003, 21:46
Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
aboe schreef op 04-05-2003 @ 15:23:

Aboe
Ik weet niet waarom ik afgewezen ben, men had het te druk om dat te vertellen. Terwijl ze wel verplicht zijn om je zoiets mee te delen!

Zoals jij het beschrijft, zo ging het ook bij mij. Ik heb "Is Dit Nu Later" van Stef Bos gezongen. Had je ook zo'n monoloog van: "Iedereen houdt van mij?"
Oud 05-05-2003, 17:54
aboe
aboe is offline
haha ja klop "iedereen houdt van mij, begrijp ik, moet je kijken hoe ik eruit zie"haha. Welke dag moest jij eigenlijk? maandag of dinsdag (ochtendgroep of middaggroep?)

maar wel echt belachelijk dat ze niet uitleggen waarom, ik heb er zo wel meer gehoord ja.....

*nog een week te gaan *

Aboe

Laatst gewijzigd op 05-05-2003 om 17:56.
Oud 14-05-2003, 20:44
aboe
aboe is offline
Ik heb vandaag post gehad.........en ik ben door naar de laatste ronde! WOOOEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Ik is heel blij nu

greetz happy aboe
Oud 14-05-2003, 21:40
Daangerous
Daangerous is offline
congratulations
Oud 15-05-2003, 09:12
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
aboe schreef op 14-05-2003 @ 21:44:
Ik heb vandaag post gehad.........en ik ben door naar de laatste ronde! WOOOEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Ik is heel blij nu

greetz happy aboe
gefeliciteerd!
blijf wel met je beide benen op de grond staan, wees dus niet te enthousiast want je weet nooit wat er nog gaat gebeuren.
Oud 15-05-2003, 10:09
alpha
alpha is offline
Ja, gefeliciteerd!!!
Oud 01-06-2003, 15:54
aboe
aboe is offline
Om jullie maar even op de hoogte te houden morgen heb ik mijn laatste auditie...ben al behoorlijk zenuwachtig ...
Ik heb 2 dialogen toe gestuurd gekregen, die ik allebei moet kennen.. ben benieuwd wat het gaat worden..

bye bye Aboe
Oud 01-06-2003, 17:28
Verwijderd
Toi toi toi!!!!!
Oud 01-06-2003, 18:27
alpha
alpha is offline
Ik wens je geen succes, want dat werkt tegen.
Breek een been!
Oud 02-06-2003, 08:36
regardless
regardless is offline
en fuck the adience
Oud 06-06-2003, 08:41
Starfish
Starfish is offline
Haaj lief meisje, hoe is het gegaan? Wanneer krijg je de uitslag? Ik ga je snel bellen okee? Dikke knuffel nienke
Oud 08-06-2003, 20:40
Fantôme
Fantôme is offline
Rowena! hoe is het gegaan! vertelvertelvertel! NU
Oud 09-06-2003, 17:32
aboe
aboe is offline
Haha..nou nou ik zal het vertellen...
Ik was heel zenuwachtig..as usual Eerst kregen we een uitgebreide dans aangeleerd, voor mijn gevoel ging dat niet goed. Moesten we per 4 laten zien paar keer.
Daarna kregen we spel, moest je ingestudeerde dialoog doen. Je kreeg een tegen speler aangewezen. Tweede keer dat je hem moest doen kreeg je spelaanwijzingen. Was wel fijn.

Maar ik ben zeer benieuwd....tzal moeilijk worden denk ik

Het wachten duurt echt te lang, nu moet het er binnen een week zijn...

Bye bye Aboe
Oud 09-06-2003, 17:39
alpha
alpha is offline
Citaat:
aboe schreef op 09-06-2003 @ 18:32:
Haha..nou nou ik zal het vertellen...
Ik was heel zenuwachtig..as usual Eerst kregen we een uitgebreide dans aangeleerd, voor mijn gevoel ging dat niet goed. Moesten we per 4 laten zien paar keer.
Daarna kregen we spel, moest je ingestudeerde dialoog doen. Je kreeg een tegen speler aangewezen. Tweede keer dat je hem moest doen kreeg je spelaanwijzingen. Was wel fijn.

Maar ik ben zeer benieuwd....tzal moeilijk worden denk ik

Het wachten duurt echt te lang, nu moet het er binnen een week zijn...

Bye bye Aboe
Je hebt dus nog geen uitslag??
Wel laten weten he!!!
Oud 09-06-2003, 19:57
aboe
aboe is offline
doe ik!
Oud 11-06-2003, 21:34
aboe
aboe is offline
DE brief is binnen..en en en...........IK BEN AANGENOMEN!!!

WOEI.........ik ben echt heel bij!

Kiss Aboe
Oud 11-06-2003, 22:59
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
aboe schreef op 11-06-2003 @ 22:34:

Kiss Aboe
Rowena!!!!
gefeliciteerd!! ik = trots op jou!
Oud 12-06-2003, 11:14
alpha
alpha is offline
gefeliciteerd!!! echt goed!
Oud 12-06-2003, 12:07
aboe
aboe is offline
Ben inmiddels al wat rustiger geworden. Het was zo raar toen ik het las, huilen..huilen en nog eens huilen.
Vroeger had ik altijd een ideaalbeeld, een droombeeld "later op de toneelschool" Het was nog zo ver weg.. en nu zit ik er in september. Heel vreemd maar een fantastisch gevoel.

Dat wilde ik nog even zeggen, hehe

Kiss Aboe
Oud 13-06-2003, 13:11
Starfish
Starfish is offline
Woei! Supergaaf meis. Veel plezier in nieuw zeeland. kus nien
Oud 13-06-2003, 18:32
summer1986
summer1986 is offline
Citaat:
aboe schreef op 11-06-2003 @ 22:34:

Kiss Aboe
Hee gefeliciteerd! Is de selectie voor deze school jou mee of tegen gevallen in vergelijking met het beeld wat je ervan vormde voor de audities?
Oud 15-06-2003, 11:39
aboe
aboe is offline
Ik vond de auditie wel mee vallen, het was heel serieus wat ik me zo had voorgesteld. Maar ik had verwacht dat ze veel strenger waren, als je bijvoorbeeld je tekst vergeten was kon je gewoon rustig opnieuw beginnen. Zo was er iemand die zijn tekst kwijt was met het zingen, die is wel 6 keer opnieuw begonnen
"auditie" dat had voor mij meteen een zware lading dat woord. Je laat gewoon je ding zien en doet je best. Je moet jezelf niet op lopen fokken dat werkt alleen maar tegen. Neem je rust voordat je begint met je monoloog bijvoorbeeld.

Aboe
Oud 15-06-2003, 12:56
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
GEFELICITEERD! Aaah ik kan me echt voorstellen dat je in opperste staat van blijdschap verkeert !

Maarre, wat houdt die opleiding precies in?

Wil je ons afentoe op de hoogte houden van wat je er leert enzo?

Nogmaals gefeli!
Oud 15-06-2003, 16:27
Verwijderd
voor welke stroming ben je aangenomen? podium, management, vormgeving of techniek?
Oud 16-06-2003, 11:41
aboe
aboe is offline
Gelukkig ben ik aangenomen voor de richting podium. Dat zorgde ervoor dat ik nog eens extra blij was...

Het is een vierjarige mbo opleiding die onder wordt gebracht in "sociaal cultureel werk" maar als ik afstudeer heb ik (hopelijjk) een officeel erkend mbo theaterschool diploma
Er zijn vier verschillende stromingen,: podium (dans, zang, toneel)
managment , techniek en vormgevin.
En ik ben dus aangenomen voor podium

En nu nog een kamer zoeken !

~Kiss Aboe~
Advertentie

Regels voor berichten