Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
kijk eens op www.jeugdtheaterhofplein.nl of nog meer over de mbo theaterschool: www.mbotheaterschool.com
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Fortuynist: ben je afgewezen op grond van je singalement? (bedoel dat plakboek of video?)
er waren 450 aanmeldingen, en maar 115 mochten er door voor auditie..... Maaruh ja de auditie, ik was heel zenuwachtig, maar begrijpelijk wel denk ik. De audtie werd gehouden in een groep van 25 man We kregen eerst een danstraining, wat wel aardig ging. Daarna moesten we om de beurt een Nederlandstalig lied zingen en vertellen waarom je naar die school wilt. ( ik had mijn pakkie an van Aida gezongen) Daarna een monoloog doen, dat ging goed ![]() Maaruh.. dat was het zo ongeveer...... Aboe |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Grappige keus! Ik had me ook aangemeld voor de audities, maar heb dit afgeslagen omdat ik een andere opleiding ga doen. Maar ik was wel benieuwd hoe het was. Ik hoop voor je dat je bent toegelaten! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zoals jij het beschrijft, zo ging het ook bij mij. Ik heb "Is Dit Nu Later" van Stef Bos gezongen. Had je ook zo'n monoloog van: "Iedereen houdt van mij?"
|
![]() |
haha ja klop "iedereen houdt van mij, begrijp ik, moet je kijken hoe ik eruit zie"haha. Welke dag moest jij eigenlijk? maandag of dinsdag (ochtendgroep of middaggroep?)
maar wel echt belachelijk dat ze niet uitleggen waarom, ik heb er zo wel meer gehoord ja..... ![]() *nog een week te gaan ![]() Aboe Laatst gewijzigd op 05-05-2003 om 17:56. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
blijf wel met je beide benen op de grond staan, wees dus niet te enthousiast want je weet nooit wat er nog gaat gebeuren. |
![]() |
|
![]() |
Haha..nou nou ik zal het vertellen...
Ik was heel zenuwachtig..as usual Eerst kregen we een uitgebreide dans aangeleerd, voor mijn gevoel ging dat niet goed. Moesten we per 4 laten zien paar keer. Daarna kregen we spel, moest je ingestudeerde dialoog doen. Je kreeg een tegen speler aangewezen. Tweede keer dat je hem moest doen kreeg je spelaanwijzingen. Was wel fijn. Maar ik ben zeer benieuwd....tzal moeilijk worden denk ik ![]() Het wachten duurt echt te lang, nu moet het er binnen een week zijn... Bye bye Aboe |
![]() |
||
Citaat:
Wel laten weten he!!!
|
![]() |
Ben inmiddels al wat rustiger geworden. Het was zo raar toen ik het las, huilen..huilen en nog eens huilen.
Vroeger had ik altijd een ideaalbeeld, een droombeeld "later op de toneelschool" Het was nog zo ver weg.. en nu zit ik er in september. Heel vreemd maar een fantastisch gevoel. Dat wilde ik nog even zeggen, hehe Kiss Aboe |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vond de auditie wel mee vallen, het was heel serieus wat ik me zo had voorgesteld. Maar ik had verwacht dat ze veel strenger waren, als je bijvoorbeeld je tekst vergeten was kon je gewoon rustig opnieuw beginnen. Zo was er iemand die zijn tekst kwijt was met het zingen, die is wel 6 keer opnieuw begonnen
![]() "auditie" dat had voor mij meteen een zware lading dat woord. Je laat gewoon je ding zien en doet je best. Je moet jezelf niet op lopen fokken dat werkt alleen maar tegen. Neem je rust voordat je begint met je monoloog bijvoorbeeld. Aboe |
![]() |
|
![]() |
Gelukkig ben ik aangenomen voor de richting podium. Dat zorgde ervoor dat ik nog eens extra blij was...
Het is een vierjarige mbo opleiding die onder wordt gebracht in "sociaal cultureel werk" maar als ik afstudeer heb ik (hopelijjk) een officeel erkend mbo theaterschool diploma Er zijn vier verschillende stromingen,: podium (dans, zang, toneel) managment , techniek en vormgevin. En ik ben dus aangenomen voor podium ![]() En nu nog een kamer zoeken ! ~Kiss Aboe~ |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Ikke d'r ook maar bij! Maus0611 | 1 | 08-08-2009 00:20 | |
De Kantine |
Wat wil je later worden? Roos | 137 | 18-10-2005 16:07 | |
Studeren |