Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben ook niet heel blij met dit topic, maar goed. Als het de verkeerde kant op gaat gaat het in ieder geval dicht, nu laat ik het nog even open.
Maar ontopic: Zelfmoord lost niets op omdat het probleem daarmee niet weg is. Wat mensen in hun leven vaak het liefste willen bereiken is gelukkig zijn, en dat is nou net niet wat je met zelfmoord bereikt. In plaats van je in te spannen om gelukkig te worden gooi je alle inspanningen uit het verleden weg en doe je niets meer aan wat je werkelijk wilt. Bovendien is het heel pijnlijk voor mensen die je kenden en hadden willen helpen. Want geloof me; er zijn zat mensen die je willen helpen, als je er maar voor open staat! En inderdaad, het is wel 'makkelijk' (hoewel dat hard klinkt) om alles achter je te laten. Veel moediger is het om door te gaan en keihard te vechten voor je leven.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ex van vriendin gelogen over zelfmoord Sprite | 35 | 24-10-2005 12:04 | |
Psychologie |
Zelfmoord l00k At Me | 90 | 27-07-2003 18:37 | |
Psychologie |
Opmerkingen/grapjes over zelfmoord raken me... ~~dolce~~ | 42 | 27-06-2003 21:17 | |
Psychologie |
mun vriendin pleegde zelfmoord, nu haaaaat ik mensen die zelfmoord plege.. Verwijderd | 8 | 17-10-2002 19:06 | |
Psychologie |
nagedacht over zelfmoord tatoo | 11 | 21-08-2002 22:13 | |
Psychologie |
Waarom roept iedereen toch over zelfmoord en stuff?? Verwijderd | 39 | 16-04-2002 15:51 |