Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zeg luister es, als jij dan toch blijft leven, maak er dan godverdomme ook wat van. En dat betekent niet dat je altijd vrolijk moet zijn en grote feesten moet geven, maar sleep jezelf dan niet als een zandzak rond zonder de mooie dingen op te merken. Ja, er gebeuren een hoop kutte dingen, en die kom je ongetwijfelt nog wel tegen, maar waarom zou je er dan ook meteen bij neerleggen? Als ik zo naar mezelf kijk, weet ik dat ik nog meer littekens zal krijgen in mijn leven, weet ik dat mijn vriend me ooit wel zal verlaten, weet ik dat er nog meer lieve mensen om me heen doodgaan, weet ik dat ik nog wel heel ziek zal worden, en weet ik dat mijn verleden me altijd zal blijven volgen. Dus dan ga ik nu maar alvast chagrijnig op bed liggen en alle kutte dingen eens goed overdenken? Cat
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb er vaak genoeg over nagedacht...niet nagedacht over de keuze wel/niet doen (ik hou teveel van het leven om het te doen), maar gewoon alle mogelijkheden tegen elkaar afgewogen. En ik ben tot de conclusie gekomen dat ik het niet uitsluit. Ik zou het niet makkelijk doen, maar ik zóu het kunnen doen, maar dan niet omdat ik het niet meer zie zitten (hoewel dat natuurlijk wel handig is, je pleegt geen zelfmoord als je superlekker in je vel zit
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
-God zorgt voor wie voor zichzelf zorgt- Niet dat ik gelovig ben ofzow, maar is een gezegde wat hier wel van toepassing is.......
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat heb je altijd willen weten over het menselijk lichaam? #4 Heksjuh | 500 | 05-08-2011 11:26 | |
Psychologie |
Psyche van de mens Verwijderd | 63 | 02-10-2009 16:31 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
zelfmoord egoïstisch??? Verwijderd | 96 | 14-04-2003 16:50 | |
Psychologie |
Zelfmoord barkrukkie | 45 | 02-09-2002 15:09 | |
Psychologie |
Ik kan niks Fl4sh3r | 7 | 23-04-2002 20:08 | |
Psychologie |
Waarom roept iedereen toch over zelfmoord en stuff?? Verwijderd | 39 | 16-04-2002 15:51 |