Ik heb tijdje terug een MP3speler gekocht (miniPop3)
die moet je via een USB kabel aansluiten op de computer, software erbij nix aan de hand.
Behalve dan dat die speler als ik er nummers op heb gezet ze opeens doorelkaar gaat gooien, halverwege een nummer, begint een ander al e.d.
Nu weet ik dat je bv. ook bij digicams je kaart of kabel er pas uit mag halen als je hem ontkoppelt hebt, krijg je zon icoontje voor, anders beschadigen er bestanden, maar dat icoontje kreeg ik nooit....
Ik dacht, nah misschien opnieuw installeren, probz over. Nah een heel gedoe met me computer (hij had zomaar álle drivers eraf gegooid) opnieuw eropgezet. Nu zou ik alleen als ik de eerste keer die USB kabel erin deed een pop-up venster gekregen moeten hebben dat ie de driver wilde selecteren die op cd-ROM zou staan, deed ie niet + geen driver op me cd-ROM...
via een hoop gedoe in me apparaatbeheer gekomen. Na wat gehannes is het nu zo dat wanneer ik via apparaatbeheer me MP3 speler(driver) uitzet het icoontje komt om te ontkoppelen en als ik hem weer aanzet hij weer weggaat. precies verkeerd om dus. En ik heb het dus via uitzetten en ontkoppelen geprobeerd, maar nog gooit ie de nummers door elkaar.
Hoe kan het dat dat ontkoppelen precies omgedraaid werkt en hoe denken jullie dat het komt dat ie die nummers door elkaar gooit, komt dat daardoor of misschien toch iets mis met MP3 speler zelf. Via de software de MP3speler geformateerd en het geheugen gecheckt: nix mis zegt ie...
lang verhaal en ik hoop op reacties