Advertentie | |
|
![]() |
|
*herkent volledig*
Als ik iets aan iemand moet gaan vragen die ik niet (goed) ken, of ik moet zo iemand opbellen, kan ik me er dagen zenuwachtig voor maken, ik kan het het beste meteen doen (maar dan moet iemand anders me 'dwingen' om het meteen te doen, anders gebeurt het nog niet). Nu heb ik als klein kind sowieso vaak last van mijn oren gehad, dus heb ik een 'telefoontrauma': als ik de telefoon op moest nemen hoorde ik 6 van de 10 keer niet wat degene aan de lijn zei, en dat is erg frustrerend. Denk dat het daar voor een deel nog door komt... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb trouwens ook de neiging om dingen die ik heel kort (1 minuut) geleden heb meegemaakt nog een keer te willen meemaken omdat het te snel is gegaan..Dan kijk ik ook hoe ik toen keek(verast opkijken van fiets naar een langslopend iemand oid) alleen dan in een andere situatie en dan kom ik er ook soms achter dat mensen dat vreemd vinden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
dit herken ik ook wel een beetje ja. Ik probeer altijd alles wat er zou kunnen gebeuren te overwegen en maak hele schema's over hoe ik daar dan op zou kunnen reageren. Ben inderdaad ook vooral bang om te falen.
Mij helpt het wel , kan mensen zelfs heel goed om de tuin leiden. (al wil ik dat eigenlijk niet ) En ja , ik trek ook vaak vreemde gezichten en praat enorm in mezelf. Het probleem is alleen dat ik tijdens zo'n voorbereid gesprek al weer met het volgende bezig ben en dat mijn gezichtsuitdrukkingen dan niet meer kloppen bij wat ik werkelijk zeg en ik er soms zelfs allerlei vreemde ontoepasselijke woorden tussendoor gooi ... ![]() |
![]() |
|
als ik aan een winkel-persoon iets moet vragen herhaal ik het 1 x van te voren in m'n hoofd.. als ik een telefoongesprek met een 'formeel' iemand moet aangaan, bedenk ik het ook van te voren.
en als ik ergens overwacht op reageer.. bij iemand die ik niet zo goed ken. kijk ik daarna ook wel 'ns in de spiegel. Dan probeer ik die gezichtsuitdrukking opnieuw te doen, om te kijken of het niet dom over kwam. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Onduidelijkheid omtrent de definitie van beledigingen en de toegestane vocabulaire. Verwijderd | 392 | 04-04-2011 16:19 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 67 Geel | 500 | 19-03-2010 23:30 | |
Drugs & Alcohol |
Wat vinden jullie avn stoned zijn op school ? pillenboer | 93 | 15-04-2004 23:34 | |
Muziek |
Het grote Wat-vind-ik-dit-nummer-irritant topic Verwijderd | 72 | 13-01-2003 09:40 | |
Psychologie |
Mensen zijn soms zoooo dom en koeiig... CodeName Egg | 83 | 31-07-2002 20:28 |