Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2003, 13:09
examenstresskip
examenstresskip is offline
Vorig weekend heb ik een jongen ontmoet die 5 jaar ouder is. We waren bij zijn vriend thuis en na een paar uur gingen we zoenen. Voor mij was dit de eerste keer, dus was het nog spannend. Na een paar minuten ging die al aan mijn borsten en mijn kruis zitten. Uiteindelijk heb ik hem afgetrokken.
Ik vind mezelf best stom dat ik zover ben gegaan. Volgens mij liet ik hem maar gaan omdat ik een beetje aangeschoten was. Hij had ook alcohol en drugs op. Ik durfde ook geen nee te zeggen, wel heb ik gezegd dat ik geen seks wilde.
Ik heb er aan de ene kant wel spijt van, maar aan de andere kant is het ook weer handig voor later
We hebben elkaar daarna niet meer gesproken of gezien. We zien elkaar dit weekend waarschijnlijk weer, maar ik ben bang dat hij me niet meer moet.
Wat vinden jullie ervan, ben ik te ver gegaan voor de eerste keer?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2003, 13:11
Verwijderd
ja
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 13:17
PardonMe
PardonMe is offline
nou persoonlijk had ik dat nooit gedaan als ik een jongen voor het eerst ontmoet had..
maar goed, anderen hebben daar geen problemen mee..
Maar als jij jezelf er al niet goed bij voelde dan weet je toch eigenlijk al genoeg..?
Oud 11-06-2003, 13:22
deesmees
deesmees is offline
als jij niet wilt moet je niet doen,sowieso met een vreemde jongen die drugs gebruikt???
Eerste keer is speciaal moet je niet met ''zomaar'' iemand doen!
Oud 11-06-2003, 13:27
Verwijderd
Mwah...ik vind het wel meevallen. Er zijn ook meisjes die meteen de eerste avond dat ze een jongen ontmoeten op vakantie hem ook neuken ofzo, dus dit valt nog wel mee. Je moet alleen even de juiste jongen uitkiezen, iemand die al aan je gaat zitten na een paar minuten terwijl hij dronken en/of stoned is, lijkt me niet fijn. Geef mij maar iemand die nuchter is, dan weet ik tenminste dát ze het ook echt wil.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 10:42
l00k At Me
l00k At Me is offline
Nee, waarom zou je hiermee zitten, het is eenmaal gebeurt en je kan het niet meer terugtrekken.
Ik bedoel wat is er nou zo erg aan wat je nu gedaan hebt?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 11:07
Qimm
Qimm is offline
Opzich vind ik van wel, maar het hangt ook wel van de situatie af denk ik :/
Oud 12-06-2003, 11:49
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ehm ja, ik vind van wel. Maar ja, aan de andere kant, het is nu eenmaal gebeurd en dat kan je niet meer terugdraaien. Dus je moet het misschien maar gewoon als een nuttige ervaring zien . Alleen als ik jou was, zou ik ervoor zorgen dat je eerste keer echt met een jongen is van wie je houdt en die helemaal nuchter is!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 14:42
l00k At Me
l00k At Me is offline
geniet gewoon van het leven.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 14:46
x-->lianne<--x
x-->lianne<--x is offline
nah ik denk dat je het zelf ut beste weet
wij hebben daar tog nix over te zeggen
Oud 12-06-2003, 14:55
Loezzel
Loezzel is offline
Het feit dat je erover twijfelt zegt genoeg. Voor jouw situatie ben jij te ver gegaan. Je voelt je er niet zeker over.
Maar het is gebeurd, er valt niets meer aan te doen. Misschien weet je nu voor de volgende keer dat je een jongen moet afhouden als je niet verder wil gaan dan zoenen...
Oud 12-06-2003, 14:57
poesiefox
poesiefox is offline
Och, wat is er nu helemaal gebeurd? Zoenen en voelen en aftrekken. Hij heeft niet eens iets bij jou gedaan!

Beschouw het als een leerzame ervaring en vergeet het verder. Voel je vooral niet schuldig. Voortaan uitkijken met drugs en alcohol.
Reageren

Regels voor berichten