Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2003, 15:28
matrix21
matrix21 is offline
Kort maar krachtig: het fenomeen "hard to get spelen", werkt dat nou alleen voor meisjes of ook voor jongens?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2003, 15:30
l00k At Me
l00k At Me is offline
ik snap er helemaal niks van?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 15:31
Lilything
Lilything is offline
meestal alleen voor meisjes

maar soms ook voor jongens
Oud 12-06-2003, 15:33
Verwijderd
Eek, hard-to-get spélen vind ik nog erger dan hard-to-get zijn. Het werkt vast voor beide geslachten... maar niet voor mij
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 15:34
l00k At Me
l00k At Me is offline
kan iemand mij uitleggen wat hiermee bedoel wordt?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 15:39
alwaysgood
alwaysgood is offline
een meisje(of jongen), laat zich dan niet snel verleiden door de ander en speelt als het ware met hem of haar.
Oud 12-06-2003, 15:39
matrix21
matrix21 is offline
Citaat:
l00k At Me schreef op 12-06-2003 @ 16:34:
kan iemand mij uitleggen wat hiermee bedoel wordt?
Hard to get ken je toch wel? of zeg ik het verkeerd. Ik bedoel net doen alsof je niet geinterresseerd bent in een bepaalde jongen/meisje die dan juist heel geinteresseerd raken in jou omdat je zo moeilijk te krijgen bent.
Klinkt raar maar bij meisjes werkt het echt.
Als ik een meisje leuk vind en dat meisje gaat me negeren of iets dergelijks ga ik haar alleen maar leuker vinden.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 15:54
Verwijderd
euhm het geeft wel iets extra als je die gene dan toch hebt gekregen, maar over t algemeen vind ik t niks
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 15:57
Verwijderd
Ik krijg de indruk uit de praktijk dat meisjes het leuker vinden als een jongen hard to get speelt dan andersom. Jongens gaan toch meer voor de verovering en meisjes gaan meer voor het spel.

Overigens vind ik het zelf best irritant als ze hard to get blijft spelen. Op een gegeven moment moeten die façades ook zakken en moet je gewoon bij elkaar komen. Niet tot in de eeuwigheid blijven aantrekken en weer afstoten, op een gegeven moment weet je wel dat je elkaar wilt.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 16:07
Mark
Mark is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-06-2003 @ 16:57:
Ik krijg de indruk uit de praktijk dat meisjes het leuker vinden als een jongen hard to get speelt dan andersom. Jongens gaan toch meer voor de verovering en meisjes gaan meer voor het spel.

Overigens vind ik het zelf best irritant als ze hard to get blijft spelen. Op een gegeven moment moeten die façades ook zakken en moet je gewoon bij elkaar komen. Niet tot in de eeuwigheid blijven aantrekken en weer afstoten, op een gegeven moment weet je wel dat je elkaar wilt.
juist
Oud 12-06-2003, 16:15
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-06-2003 @ 16:57:

alleen het is leuker als meiden hard 2 get spelen
vind ik dan

maar verder complete true
Oud 12-06-2003, 16:54
QT
QT is offline
kweet niet... ik moest volgens een vriendin van mij hard-to-get zijn nu het uit was... en niet zo heel erg proberen om de relatie te herstellen... K weet niet...

Normaal ben ik niet snel verliefd... vind ik op zich wel jammer... maar goed tis nu eenmaal zo. Misschien ben ik normaal dus wel hard to get. (maar ook niet super geliefd ofzo...) Echter, voor mijn ex ( GADVER ) heb ik een zwak... heel lang gehad en nu zeker... als ze me terug zou willen dan zou ik echt niet hard to get zijn...

maar goed... of t werkt? geen id. ik ben mijzelf voor zover ik weet... als ik verliefd ben probeer ik echt niet om hard to get te zijn, maar juist lief en aardig enzo voor diegene.
Oud 12-06-2003, 18:03
de goeie fee
de goeie fee is offline
het werkt !!
denk ook niet dat jongens je leuk vinden als je zomaar te grabbel bent, nee, je moet hùn meisje zijn, hun 'prooi' waar ze voor hebben moeten zwoegen
Oud 12-06-2003, 18:31
Esmée
Esmée is offline
Volgens mij werkt het toch meer bij jongens; meer het jagen-prooi idee.
Oud 12-06-2003, 18:52
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
matrix21 schreef op 12-06-2003 @ 16:39:
Hard to get ken je toch wel? of zeg ik het verkeerd. Ik bedoel net doen alsof je niet geinterresseerd bent in een bepaalde jongen/meisje die dan juist heel geinteresseerd raken in jou omdat je zo moeilijk te krijgen bent.
Klinkt raar maar bij meisjes werkt het echt.
Als ik een meisje leuk vind en dat meisje gaat me negeren of iets dergelijks ga ik haar alleen maar leuker vinden.
dat is juist bij mij niet het geval!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten