Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2004, 15:51
i'mstronger
i'mstronger is offline
Ik ben met een jongen geweest, 3 x deze week al. Hij heeft laten weten niet op zoek te zijn naar een vriendin, maar ik vind em wel errug leuk!! Ik wil zo graag dat hij me leuk gaat vinden... Hoe kan ik nou op een goede manier een beetje interessant bij hem overkomen? Vragen of hij met me wat af wil spreken en dan hopen dat hij me leuk vindt na dit afspraakje? Het gaat hier wel over een jongen die erg populair is, en veel meisjes achter hem aan heeft zitten die zich letterlijk aanbieden....

Of juist helemaal niets van me laten horen... (dat betekent dan helaas wel dat ik em ook helemaal niet zie vanaf nu, en dat betekent dan weer dat hij MIJ ook niet ziet, en als je iemand niet ziet, gaat diegene meer uit je gedachten toch???)

Hoe doen jullie mensen dat? Hard to get spelen?? Geen domme opmerkingen graag.... ik ben echt hopeloos!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2004, 16:02
Cookie
Cookie is offline
kzou proberen een gesprek met hem aante knopen maar zorgen dat hij niet alles van je te weten kan komen (een beetje geheimzinnig voor hem blijven) blijf ook niet de hele avond bij hem staan maar loop zo af en toe eens weg, kortom geef hem het gevoel dat hij je niet zomaar kan krijgen. dat hij moeite voor je moet doen.
Oud 06-11-2004, 16:06
i'mstronger
i'mstronger is offline
jaah, maar het gaat hier om een jongen die een vriend van me was, en ik heb em de tweede x dat we zoenden, VERTELD dat ik hem echt leuk begon te vinden. op stap is HIJ degene die mij NIET opzoekt, ja alleen in het begin, om ff te zoenen, maar verder staat hij maar wat en heeft geen aandacht meer voor mij... hoe kan ik op zo'n manier in godsnaam HARD TO GET spelen?? Moet ik gwoon helemaal niks van me laten horen, en dan hopen dat hij me iets van HEM laat horen?? of moet ik zelf er TOCH maar wel achter aan.. dit is zoo moeilijk!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 16:08
droomkoningin
droomkoningin is offline
Ik zou niks van je laten horen, eerlijk gezegd.
Je zegt zelf dat hij je met uitgaan alleen in het begin opzoekt om 'even te zoenen'
Of je daar nu zo blij mee moet zijn..?
Tuurlijk! Jij vindt hem leuk, dus zoen je met hem! Maar zou hij er ook echt iets 'achter zoeken' of wil hij gewoon graag met je zoenen tijdens het uitgaan?
Oud 06-11-2004, 16:10
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
i'mstronger schreef op 06-11-2004 @ 17:06 :
jaah, maar het gaat hier om een jongen die een vriend van me was, en ik heb em de tweede x dat we zoenden, VERTELD dat ik hem echt leuk begon te vinden. op stap is HIJ degene die mij NIET opzoekt, ja alleen in het begin, om ff te zoenen, maar verder staat hij maar wat en heeft geen aandacht meer voor mij... hoe kan ik op zo'n manier in godsnaam HARD TO GET spelen?? Moet ik gwoon helemaal niks van me laten horen, en dan hopen dat hij me iets van HEM laat horen?? of moet ik zelf er TOCH maar wel achter aan.. dit is zoo moeilijk!
ow zo..... sja moeilijk, ik denk eerlijk gezegt dat je kan doen wat je wil maar dat hij zo blijft doen.....kijk als jij naar hem toegaat beetje zoenen enzow heeft hij daar geen probleem mee, maar zodra je er ff niet bent vind hij het ook geen probleem..... k denk dat het hem niet zo veel boeit, dat ie het wel best vind zo...kweet niet hoor dit is wat ik er van denk.
Oud 06-11-2004, 16:13
Verwijderd
Citaat:
i'mstronger schreef op 06-11-2004 @ 17:06 :
Citaat:
Hij heeft laten weten niet op zoek te zijn naar een vriendin
Je caps lock staat aan.

iK denk dat als je een serieuze relatie wil, je toch echt een andere jongen uit moet zoeken. Deze krijgt meiden op een gouden schaaltje aangeboden en zal zich niet zo snel binden aan eentje. Ook niet als ze hard to get speelt.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 16:37
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
geen domme opmerkingen terwijl je zelf een domme vraag stelt

je zegt dat meerdere meisjes zich aan hem aanbieden en dan denk jij hem te krijgen door juist geen interesse te tonen, als je niet al speciaal voor hem bent zal hij gewoon denken 'oh, ze wil niet meer met me zoenen, ok'
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 16:41
*amalia*
*amalia* is offline
ik zou niks van me laten horen! Je zegt zelf al dat jij steeds contact moet zoeken, en dat hij je alleen wil om te zoenen. Jij biedt jezelf dat toch ook een beetje aan? laat gewoon een tijdje niks van je horen, dan merk je vanzelf wel of hij je mist.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 17:05
Angeles
Angeles is offline
Ik denk dat hij niet in je geïnteresseerd is en in dat geval wordt hij dat ook niet door hard to get te spelen. Hij zal hooguit denken: dan niet. Als hij het al opmerkt.
Sowieso als hij tegen jou expliciet heeft gezegd dat hij niet op zoek is naar een vriendin denk ik niet dat het erg veel zin heeft.
Oud 06-11-2004, 18:06
Shitonya
Shitonya is offline
Als je jezelf door hem wilt laten ge/misbruiken, moet je je vooral als een slet kleden en dan vragen of hij je wilt neuken

Hij weet heel goed dat er 1001 vrouwelijke schepsels op hem afkomen en dat hij dus alle keus hebt, die hij niet wil maken, omdat hij geilt op al die aandacht. Dit is geen type voor een serieuze relatie. Dus kom tot je verstand en laat hem gaan.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 18:15
Mennuz
Mennuz is offline
Soms is hard to get not to get. Als hij geen vriendin wil, moet je niet gaan lopen hannesen, nee is ook wel vaak gewoon nee
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 19:11
Verwijderd
Hij wil geen vriendin, dus ik denk dat als jij hard to get gaat spelen, hij hoogstens iets heeft van 'jammer, dan moet ik een nieuw zoenmaatje zoeken'.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 22:44
i'mstronger
i'mstronger is offline
hij vroeg me in een sms of ik het leuk gehad had op de avond dat hij met me zoende (en daarna me niet meer zag staan). Ik heb een boos smsje gestuurd dat ik van hem anders had verwacht. Hij begreep het niet eens! Dus ik heb et uitgelegd.

Gisteravond was een vriendin van me op stap, en hij ook. Hij moest en zou meteen met haar praten, en ze hebben wel 20 min staan praten over mij!? Hij vindt et zo moeilijk zegt ie want hij vindt me wel een tof wijf, maar hij is niet verliefd, vindt me wel meer dan leuk... Maar hij vond het niet leuk dat ik boos op em ben/was. Dus jah, wat is dit nu weer..? En jah het is ook wel zo dat hij genoeg aandacht krijgt van van die sletterige wijven, maar missschien zoekt ie ook es wat echts?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 22:48
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
i'mstronger schreef op 06-11-2004 @ 23:44 :
maar missschien zoekt ie ook es wat echts?
Citaat:
i'mstronger schreef op 06-11-2004 @ 16:51 :
Hij heeft laten weten niet op zoek te zijn naar een vriendin
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 22:49
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
en zolang is 20 minuten nou ook weer niet
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 23:07
snoesje1988
snoesje1988 is offline
Citaat:
Sarah schreef op 06-11-2004 @ 20:11 :
Hij wil geen vriendin, dus ik denk dat als jij hard to get gaat spelen, hij hoogstens iets heeft van 'jammer, dan moet ik een nieuw zoenmaatje zoeken'.
Helemaal mee eens..
Oud 07-11-2004, 00:20
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 06-11-2004 @ 17:02 :
kzou proberen een gesprek met hem aante knopen maar zorgen dat hij niet alles van je te weten kan komen (een beetje geheimzinnig voor hem blijven) blijf ook niet de hele avond bij hem staan maar loop zo af en toe eens weg, kortom geef hem het gevoel dat hij je niet zomaar kan krijgen. dat hij moeite voor je moet doen.
dat. en vooral de indruk geven dat je gewild bent.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 01:12
Metal
Metal is offline
hij wilt je niet.

als je dat nog niet doorhebt

geloof me.
Oud 07-11-2004, 01:14
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 06-11-2004 @ 19:06 :
Als je jezelf door hem wilt laten ge/misbruiken, moet je je vooral als een slet kleden en dan vragen of hij je wilt neuken
Ik hou van je stijl!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 18:17
waves
waves is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 06-11-2004 @ 19:15 :
Soms is hard to get not to get. Als hij geen vriendin wil, moet je niet gaan lopen hannesen, nee is ook wel vaak gewoon nee
Oud 07-11-2004, 20:04
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 06-11-2004 @ 19:15 :
"Als een jongen nee zegt, bedoelt hij ja."
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 20:49
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-11-2004 @ 21:04 :
dan heb je het over een vrouw
Oud 07-11-2004, 20:57
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 07-11-2004 @ 21:49 :
inderdaad
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 21:00
Verwijderd
Citaat:
i'mstronger schreef op 06-11-2004 @ 23:44 :
En jah het is ook wel zo dat hij genoeg aandacht krijgt van van die sletterige wijven, maar missschien zoekt ie ook es wat echts?
Jij ziet alleen maar wat je wil zien. Jij wil dat hij jou ziet als relatiemateriaal en dus zoek je naar alle mogelijke aanwijzigen die dat beeld bevestigen.

De arme jongen wil alleen maar zoenen met sletterige wijven en bier drinken. Wat is daar mis mee?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 22:59
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 07-11-2004 @ 21:49 :
No shit, Sherlock.

*Tot zover mijn pogingen tot humor*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2004, 23:36
ilse
ilse is offline
ik denk gewoon niet dat hij je wil, dan heeft hard to get spelen niet zo veel zin. dat heeft het pas als die jongen jou ook wel een beetje ziet zitten en dit klinkt niet als een jongen die zin heeft in een relatie.
Oud 08-11-2004, 09:54
Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
Dat is alleen bij vrouwen zo hoor
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 10:36
i'mstronger
i'mstronger is offline
Ja okeej, jullie hadden allemaal gelijk. Ik heb em gedwongen eerlijk te zijn, en hij vertelde dat hij me een heel mooi, lief blablabla meisje vindt, maar dat hij niet verliefde gevoelens heeft. Zo nou jah, okej dan weet ik dat tenminste toch? het is ook zo dat ik altijd overal een teken in wil zien, maar jah, dat is logisch toch? Ik wilde em gewoon! dankjwel voor alle reacties!
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 13:02
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 10:56
i'mstronger
i'mstronger is offline
oke, ik kom nog even terug op mijn laaste topic, is lang geleden, ik weet het..

Ik had die jongen uit mijn msn lijst verwijderd, maar niet geblockd, dus hij kan mij nog aanspreken als hij wil.

Vrijdagnacht, koninginnenacht, om 4 uur na het stappen ging ik snel ff kijken op msn. Spreekt hij me (totaal onverwachts dus) aan!

Ik neem trouwens aan dat hij niet nuchter was (het was 4uur)
Hij vroeg wanneer we weer es af zouden spreken..
Ik heb afwijzend gereageerd, hij wou me toch niet? waarom nu ineens wel..
nou ja, hij zei, laat me maar es weten.
En daarna gingen we beiden offline.

Ik heb em niet meer gesproken op msn. Ik vind em (ik weet dat het stom is) nog steeds leuk. Maar ik denk dat hij het toch niet meent. Hoe kan ik nou zorgen dat hij interesse krijgt ofzo?
Sowieso hem moeite laten doen toch? Ik vind het zo dom als ik er op terug zou komen (op dat afspreken, en dat hij dan zegt, jaaa sorry hoor, was gewoon ff aan het dollen..)
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 11:00
juno
juno is offline
Hij wil niet, en er is niets ter wereld wat jij kunt doen om te zorgen dat hij wel wil.

Jammer, maar you can't have 'em all...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 11:06
i'mstronger
i'mstronger is offline
jamaar waarom begint ie er dan wel over???
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 11:10
juno
juno is offline
Citaat:
i'mstronger schreef op 03-05-2005 @ 12:06 :
Hij was dronken, stond droog, was wanhopig en wilde de bevestiging dat er nog iemand wel met hem wilde. Hou je verre van dat soort. Daar mag je echt nooit verliefd op worden.

Als je zelf ook alleen wat wilt rommelen, is het de ideale kandidaat.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 14:32
WickedDevil
WickedDevil is offline
*zucht* ..

Oud 03-05-2005, 14:37
Smobbo
Smobbo is offline
Meid lees je oude topic nog een keertje helemaal door...

Kom tot de volgende conclusie:

Hij wil je niet, hij heeft alleen om de zoveel tijd een sletje nodig.
Als jij dat sletje wil zijn ga je gang, maar verwacht niets serieus'.
Hij sprak je aan omdat hij je waarschijnlijk nog herinnerde als dat meisje dat ie 'ff kon hebben'.

Het is hard ik weet het maar als je het nu nog niet door hebt dan is het wel heel ernstig met je gesteld...
GET ON WITH YOUR LIFE!
Oud 03-05-2005, 15:49
Shitonya
Shitonya is offline
je hebt gelijk dat je wanhopig bent. Je moet echt wel wanhopig zijn om zo'n jongen zo graag te willen
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 17:24
Draakje83
Draakje83 is offline
De beste manier om hard to get te spelen voor hem is een ander vriendje te hebben.

Als je een vriendje hebt, ben je een stuk aantrekkelijker voor hem.

Je moet wel eerlijk zijn tegen dat tussenvriendje.

Daarentegen is het wel te betwijfelen of je het zo wil doen. Does the end justify the means? Ik denk namelijk wel dat de mensen die zeggen dat hij niet echt wat met zou willen gelijk hebben.

Laatst gewijzigd op 03-05-2005 om 21:06.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Dan heb je het over noch vrouw, noch man. Nee is nee, en ja is ja en als je dat bewust omdraaid zoek je het zelf maar uit met de gevolgen.

OT;
Hij wil je niet, duidelijk. Je kunt er wel als een hondje achteraan blijven rennen maar dan word je toch alleen maar gebruikt. Of je moet daarop kicken.
Citaat:
i'mstronger schreef op 03-05-2005 @ 12:06 :
Dingetje... gaatje...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 20:17
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 03-05-2005 @ 18:27 :
Dan heb je het over noch vrouw, noch man. Nee is nee, en ja is ja en als je dat bewust omdraaid zoek je het zelf maar uit met de gevolgen.
Zoals ik al meerdere keren heb gezegd: tot zover mijn pogingen tot humor.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 20:31
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Het is me wat zeg.

Wel gay dat jij probeert iets uit te lokken wat hij niet wil, want als jullie lekker aan het zoenen zijn en jij zegt dat je em leuk vindt en hij zegt dat hij dat niet wil meent ie het hoor, anders ben je wel een sukkel, sta je lekker te zoenen met een meisje wat je wilt, bied ze zich aan, zeg je nee
zo dom zijn zelfs jongens niet
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 22:06
Lorelei
Lorelei is offline
Hij wil geen vriendin.

Welk gedeelte van de zin snap je niet?

Laatst gewijzigd op 03-05-2005 om 22:10.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 00:30
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 03-05-2005 @ 21:17 :
Zoals ik al meerdere keren heb gezegd: tot zover mijn pogingen tot humor.
toch niet zo'n geslaagde poging, gezien er een hoop mensen zijn die dat soort zinnen serieus in hun achterhoofd hebben. En daar komen hele nare situaties uit...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 01:11
Verwijderd
Op het moment dat je je laat zoenen in een discotheek is het sowieso al te laat om hard to get te gaan spelen naderhand.

Maar goed, volgens mij hoef ik na alle andere reacties niet meer te vertellen dat deze jongen jou gewoon als gebruiksvoorwerp ziet. Dat betekent dat ie zelf ook aardig kansloos is want zoenen met mensen die je eigenlijk niet respecteert is stiekem helemaal niet zo interessant. En als hij weet dat jij hem wel echt leuk vind en hij jou niet dan is het maar sneu van hem om ermee door te gaan. Ik vraag me dan ook sterk af wat voor meisjes zich allemaal aanbieden aan hem.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 12:12
JJ13
JJ13 is offline
ik zou m gewoon laten, hij wilt je waarschijnlijk alleen maar om te zoenen enz en als hij heeft gezegd dat ie geen vriendin wilt, lijkt me dat wel duidelijk.
Oud 04-05-2005, 20:14
i'mstronger
i'mstronger is offline
ik laat em ook wel, ik wil em ook niet als vriend..
Ik wil gewoon dat hij mij wel een beetje interessant vinden gaat. Hoe kan ik dan het beste tegen em doen (in het echt, op msn)

aardig, spontaan, stil, afwijzend, negeren.., uit de hoogte, ik weet het niet!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 20:20
Verwijderd
Waarom wil je dan dat hij je interessant gaat vinden?
Je komt op mij nogal wanhopig over (met betrekking tot die gozer dan) en dan kun je niet hard to get doen want als je dat doet, check je steeds wanhopig of het werkt.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 20:48
i'mstronger
i'mstronger is offline
Citaat:
Maryk schreef op 04-05-2005 @ 21:20 :
Waarom wil je dan dat hij je interessant gaat vinden?
Je komt op mij nogal wanhopig over (met betrekking tot die gozer dan) en dan kun je niet hard to get doen want als je dat doet, check je steeds wanhopig of het werkt.
misschien ben ik dat ook wel, wanhopig. Het is gewoon zo dat hij de leukste is.. Niemand is leuker, slimmer enz (in mijn hoofd)

en ik laat hem niet merken dat ik dat ben, tuurlijk check ik wel of dingen werken, maar hij weet niks, dat wil ik niet, want ik weet dat wanhopig niet bepaald aanrekt, maar afstoot
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 21:21
mara18
mara18 is offline
Eigenlijk snap ik wel een beetje wat je bedoelt. Maar mijn goede raad is toch: zet hem uit je hoofd. Of probeer hem te vergeten. Dan ben je echt hard to get. Want als je dat bewust doet, val je toch vroeg of laat door de mand.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 21:25
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 04-05-2005 @ 02:11 :
Op het moment dat je je laat zoenen in een discotheek is het sowieso al te laat om hard to get te gaan spelen naderhand.

Maar goed, volgens mij hoef ik na alle andere reacties niet meer te vertellen dat deze jongen jou gewoon als gebruiksvoorwerp ziet. Dat betekent dat ie zelf ook aardig kansloos is want zoenen met mensen die je eigenlijk niet respecteert is stiekem helemaal niet zo interessant. En als hij weet dat jij hem wel echt leuk vind en hij jou niet dan is het maar sneu van hem om ermee door te gaan. Ik vraag me dan ook sterk af wat voor meisjes zich allemaal aanbieden aan hem.
Ook mijn gedachte ja. Laat je niet gebruiken en vergeet hem...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 00:23
Verwijderd
als het niet vanzelfsprekend natuurlijk en onbewust komt moet je het ook niet proberen. dan ben je gewoon niet hard to get.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten