Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2003, 10:26
A4'tje
A4'tje is offline

dit zijn twee van een serie die ik aan het maken ben
de tweede wil ik nog over doen

gr A4'tje
Oud 05-06-2003, 11:14
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
mooi de achtergrond vind ik niet zo mooi, en de vrouwelijke vormen rond de heupen zouden beter kunnen, maar voor de rest vind ik ze koel, ook in serie met die felle kleuren linten en de vrouwen zijn wel mooi elfachtig ow wacht, wat ik zag als achtergrond zijn vleugels, of niet? nouja ik vind ze ook als vleugels niet geweldig, maar voor de rest
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 15:36
nogmaals
nogmaals is offline
bij de eerste vind ik het papiertje waarop het gedaan is te groot...de nadruk licht op het hoofd , wat ik heel koel gedaan vind met het haar ... de rest is een soor t bijzaak ... opvulling van het blad.. lijkt het teminste

bij de tweede vind ik alleen het haar koel ... en de kleuren van het lint ... voorderest vind ik het nix..
Oud 05-06-2003, 16:29
Bobby James
Bobby James is offline
leuk! vooral de gezichten... alleen de onderbuik en de heupen op het eerste plaatje kloppen niet. maar tog mooi
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 20:04
Majesteit
Majesteit is offline
Ik vind de tweede elf iets minder, omdat het een vage houding is.
Ook de vleugels van beide elfjes zijn minder. Alsof je dacht: "Oja, dat moet er ook nog bij, laa'k maar ff snel erbij tekenen." Ik weet dat je de fantasie hebt om mooi en geheimzinnig gevormde vleugels te ontwerpen. Bij de volgende uit de serie moet je toch echt wat meer aandacht (en tijd) aan die vleugels besteden. Misschien is het leuker om de vleugels op de tweede tekening paarse kleur te geven? Dat lijkt me geheimzinniger en meer passend bij de kleuren die je gebruikt. Maar dat kan een kwestie van verschillen in smaak zijn, denk ik zo.
Kijk eens naar de onderbenen van de tweede. Zou je daar niet wat meer ronding in kunnen brengen? Ze zijn nu wat vreemd.
De haren vind ik schitterend, ze springen er ook zo mooi uit. Dat zou je ook kunnen doen met de lichamen van de elfjes: iets meer die randen benadrukken, zodat ze beter uitkomen. Of misschien de schaduwen van de elfjes wat donkerder maken.
Dat doorzichtige blauw is geweldig! Goed gedaan.
Het valt me op dat het gezicht van de eerste echt mooi is en die van de tweede elf niet. Ik denk dat de oorzaak hiervan is dat het gezichtje te plat is.
Een heleboel kritiek . Laat ik dus maar besluiten met de opmerking dat ik het eerste elfje echt goed vind.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 13:27
Stoetel
Stoetel is offline
Ik vind vooral de eerste erg mooi! Ze heeft een erg mooi gezichtje en erg mooi haar. Haar heupen kunnen misschien wat breder en ik denk dat je best iets meer nadruk legt op de vleugels, wat sterker aflijnen of de kleuren wat benadrukken. Haar kroontje lijkt ook wat ver naar achter te staan, maar dit zijn maar kleine opmerkingen hoor. Neemt niet weg dat ik het een erg mooie tekening vind.

De tweede tekening vind k wat minder. Het meisje lijkt wat plat. Ik denk dat je best wat meer volume en beweging in haar zou brengen. Vraag me hier ook een beetje af waar haar vleugels nu vastzitten.

Btw, haren en de linten, vooral dat doorzichtige dan vind ik erg mooi op beide tekeningen.
Ben trouwens erg benieuwd naar de rest van je serie.
Oud 08-06-2003, 19:55
galaxygirl
galaxygirl is offline
gaaf zo die contrasten van kleur, pastel en fel rood.. vooral de rode dan, blauw iets minder.. die van de blauwe heeft ook wat te dikke haarlokken zeg maar.
Oud 12-06-2003, 10:38
Ieke
Ieke is offline
Je weet het wel hè?
Die eerste is het mooiste. (jammer dat de scan niet helemaal goed is, er is een stukje van de linkervleugel, maar dat is mijn schuld ) Ik moet zeggen dat ik dat niet echt als vleugels zie, meer als een achtergrond.
Bij die 2e zit het gezicht niet goed. Het oog zit iets te veel naar voren, je moet nog een stukje huid daarboven zien, het oog ligt diep en dan zie je een stukje van de neus.

*zucht* die eerste
Oud 12-06-2003, 12:27
Verwijderd
Ik weet niet of het al gezegd is maar ik vind het raar dat de gezichten en het haar helemaal gedetailleerd zijn getekend en gekleurd en de rest helemaal niet. Misschien moet je beide tekeningen nog beter uitwerken.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 22:04
mazterr
mazterr is offline
der klopt geen fuck van de verhoudingen, jij als vrouw zou toch moeten weten hoe het er allemaal uit hoort te zien; wij als mannen ook trouwens. Kortere nek, bredere dijen, langere benen, minder rechte armen en bij de tweede een duidelijkere kaaklijn zijn slechts een paar aanpassingen die ik je aan kan raden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten