Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De echt mooie dingen zijn vaak niet eens zo heel technisch, je moet gewoon weten waar je mee bezig bent en wat je wilt. 'Fuck You' (Wat een zucht) kan iedereen wel opvrolijken met een bevel & emboss, Glow en Lens-Flare. Ik denk niet dat die jongen daar echt over heeft nagedacht, als hij dat wel had gedaan was er wellicht iets mooiers uit gekomen, Photoshop heeft immers het grootste gros aan tools dat paint ook heeft maar dan een stukje 'meer', iedereen kan overweg met paint. Als hij misschien tien minuten langer had besteed aan het ontdekken van photoshop had er misschien een gradient in gezeten of een lijn of iets. Iets wat wel getuigt van artistieke waarde. Dit is verre van origineel of het bekijken waard.
|
![]() |
|
ja het is wel verre van origineel, en ook zeker het bekijken niet waard, maar ik vind wel dat je dit soort dingen moet maken om te kijken wat je allemaal met photoshop kan, en pas als je wat meer weet over de mogelijkheden kan je mooie dingen bedenken, ook al is dat misschien een simpele tekening met heel subtiele dingen, maar ik denk bijvoorbeeld dat flipm0 nog niet goed doorheeft hoe layers werken, wat in mijn mening wel een belangrijk en handig onderdeel is van photoshop, zeker om mooie dingen te maken, dus denk ik dat hij beter allemaal verschillende filters en andere dingen kan proberen om t allemaal een beetje te verkennen..
imho natuurlijk |
![]() |
||
Citaat:
![]() ohja, ik vind het niet zo heel bijzonder (sorry).
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
'Haj zeehondje! Wat heb jij een mooie pels, die wil ik wel hebben!' Dark Psycho | 89 | 18-04-2004 21:05 | |
ARTistiek |
[GFX] splash GiFkOnIJn | 22 | 07-07-2003 10:16 | |
ARTistiek |
[GFX]Swedish Death-Metal Mech Verwijderd | 17 | 02-04-2003 09:21 | |
ARTistiek |
[gfx] gore manipulatie :) :p Vinzz | 11 | 10-11-2002 12:12 | |
ARTistiek |
[Ik zoek] Verwijderd | 4 | 09-10-2002 21:35 | |
Software & Hardware |
hey mensen Fitnessboy | 64 | 27-08-2002 11:21 |