Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
volgens mij is t wel toegestaan hoor ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Het bezit van cannabis voor eigen gebruik of van een hoeveelheid waarvan men mag veronderstellen dat ze niet bestemd is voor de verkoop, wordt niet langer vervolgd.
Uitzondering: - minderjarigen; - aanwijzingen van problematisch gebruik; maatschappelijke overlast (bv. gebruik in aanwezigheid van minderjarigen en in situaties van openbare overlast zoals omschreven in de gemeentewet). Prioriteit naar risicosituaties (o.a. cannabisgebruik in het verkeer, dealen in de buurt van scholen en concentraties van jongeren…) Het invoeren, vervaardigen, vervoeren, bezitten van een hoeveelheid drugs die de kwalificatie "bezit voor eigen gebruik" te boven gaat of wanneer deze drugsmisdrijven gepleegd worden in het kader van de in de drugwet voorziene verzwarende omstandigheden (vb. aanwezigheid minderjarigen) blijft strafbaar. Harddrugs blijven verboden, maar daarover ging de vraag niet ![]() Maar mag ik er op wijze dat de treinen die uit Nederland komen nogal regelmatig gecontroleerd worden op drugs, met de zo genaamde, drugshonden.
||
![]() |
Citaat:
Softdrugs hebben hier wel laagste prioriteit dus je zal als je het beperkt houdt niet bestraft worden... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|