Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik vind het grappig om te zien, maar niet meer dan dat. Hij is slechts een neiuw, slap voortvloeisel uit het samenhorigheidsgevoel van al die "domme amerikanen" zoals bij Oprah.
(ja dit is een generalisatie ![]() Waarom kijken mensen zoiets uberhaupt? Ze antwoorden op de vrahen liggen zo debiel voor de hand, dat kan een kind van 5 bedenken... |
![]() |
|
![]() |
Hij zegt inderdaad dingen die de meeste mensen zelf wel kunnen bedenken en ook wel weten, maar veel mensen ontkennen gewoon hun eigen verantwoordelijkheid. Ik denk dat hij mensen meer confronteert met wat ze onbewust al weten, maar wegstoppen, dan dat hij ze iets nieuws vertelt.
Ik kijk er wel af en toe naar.
|
Ik vind het totaal niks, die Oprah Winfrey show en die dr. Phil d'r bij. Op zich niet zo slecht, die vent, maar het is zo jammer dat hij in de Oprah Winfrey show zit. Dat vind ik zo'n achterlijk Amerikaans programma waar ze militairen uit Irak als heldne binnenhalen. Het moest wat onafhankelijker zijn. Ook gaat het steeds maar weer over die enorme vette Amerikanen, die op een of andere manier niet kunnen afvallen.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Wat heb ik een hekel aan die kontenkruiper. Met zijn perfecte gezicht zit ie een beetje op tv tegen mensen te vertellen wat ze anders moeten gaan doen. Dit doet ie met ontzettend veel slijmwoordenen het zijn allemaal dingen die iedereen kan bedenken.
Echt zo iemand kan ik dus geen respect opbrengen. Dom Amerikaans programma.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
18 en volwassen magicflower | 64 | 11-08-2004 02:33 |