Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2003, 13:49
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
hai,
er is n jongen waarmee ik heel goed bevriend ben; we spreken heel veel af enzo; doen veel samen en flirten best wel. Maar ik krijg de laatste tijd het idee dat er meer is tussen ons, alleen hij wil even geen vriendin maar over ene tijdje wel.
Gister waren we uit en toen ontmoette hij mijn vriendin.. en ik zag hem al naar haar kijken en hij heeft op het laatst ook met haar gedansd. Ik was zooo jaloers
betekent dat dansen iets? ik wil hem niet zeggen wta ik voor hem voel want dan is de vriendsgap misgien wle voorbij..
Oud 15-06-2003, 13:56
hellion
hellion is offline
beetje dansen met uitgaan betekent meestal niet zoveel in mijn ogen dan. En ik zou wel zeggen wat je voor hem voelt, al zijn jullie goede vrienden gaat dat wel goed. In het begin kan het even stroefjes lopen ofzo omdat hij niet weet wat hij ermee moet ofzo maar daarna zal alles gewoon weer goed gaan. En mss voelt hij wel wat voor jou ook, die mogelijkheid is er ook...

Hoop dat je er wat aan hebt...

succes ermee
Oud 15-06-2003, 13:57
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Ik zou hem wel vertellen wat je voor hem voelt.
Want misschien voelt hij dat ook voor jou, maar weet hij niet of jij dat ook voelt, en dan flirt ie misschien ook wel met andere meisjes..
Try it, lucht echt p
Oud 15-06-2003, 14:53
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Hoe in hemelsnaam kan je dat plannen wanneer je weer een vriendin wil. Zo van 'nou vandaag is te kort dag, morgen ga ik het weer proberen'..wat een BS
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 15:02
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
FloatAZiggy85 schreef op 15-06-2003 @ 15:53:
Hoe in hemelsnaam kan je dat plannen wanneer je weer een vriendin wil. Zo van 'nou vandaag is te kort dag, morgen ga ik het weer proberen'..wat een BS
Nee maar hij is nog niet over zijn ex heen.. hij had na zijn ex nog een vriendin maar daarmee heeft hij het uitgemaakt omdat hij nog niet over die ex heen was. daarom wil hij nu rustig aan doen.
Oud 15-06-2003, 15:53
mrhanky
mrhanky is offline
Ik vind dat als je een goede vriendschap hebt dat je juist je gevoelens voor elkaar moet durven bloot te geven. ZO weet je in ieder geval wel meteen waar je aan toe bent.

Ik heb etzelfde gehad met een hele goede vriendin van me. Er groeide in de loop van de tijd een goede vriendschap, ik begon d'r leuk te vinden, Heb het eerlijk tegen haar gezegd zo. Ze voelde (helaas) nix voor mij, maar het lijkt wel alsof de vriendschap sinds die tijd juist beter is. Ze heeft in de tussentijd wel een vriendje gehad, en ben wel btje jaloers geweest, maar dat hoort erbij als je iemand leuk hebt gevonden.

AMEN
Oud 15-06-2003, 16:56
Verwijderd
als ik jou was..

zou ik het hem juist wel vertellen dat ik wat voor hem voel. want anders gaatie misschien intussen met die vriendin van je.. en ben je te laat..
en dat de vriendschap dan over is lijkt me onlogisch, want dan is de band van vriendschap nooit goed geweest. hij kan best bevriend met je zijn.. ook al heb jij wel gevoelens voor hem.. want die gevoelens gaan ook wel over.. daar hoeft hij niet moeilijk over te doen
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 17:01
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 15-06-2003 @ 17:56:
als ik jou was..

zou ik het hem juist wel vertellen dat ik wat voor hem voel. want anders gaatie misschien intussen met die vriendin van je.. en ben je te laat..
en dat de vriendschap dan over is lijkt me onlogisch, want dan is de band van vriendschap nooit goed geweest. hij kan best bevriend met je zijn.. ook al heb jij wel gevoelens voor hem.. want die gevoelens gaan ook wel over.. daar hoeft hij niet moeilijk over te doen
helemaal mee eens
Oud 15-06-2003, 17:02
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
hoe zou ik het dan vertellen..
Oud 15-06-2003, 17:06
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Als je niet goed durft te vertellen, dan kun je hem altijd schrijven/mailen....
Maar anders zou ik hem gewoon zeggen van, ik voel meer voor jou dan alleen een hele goede vriendschap...
Reageren

Regels voor berichten