Advertentie | |
|
![]() |
|
Nee ik ga niet naast de telefoon zitten. Ik kan tot half 4 gebeld worden en ze hebben niet gezegd vanaf wanneer dus.... Lijkt me een beetje lang dan! En we worden allemaal gebeld, gezakt of geslaagd.
Ik had mezelf voorgenomen niet zelf op te nemen maar dan gaan ze toch naar jou vragen, en ik denk dat ik het toch maar zelf doe.. Er is duidelijk gemaakt dat er niet gebeld mag worden. Maar aangezien er de hele dag gebeld kan worden is er grote kans dat er wel telefoon zal gaan die niet voor mij bestemd is. En ja, dan word ik kwaad maar verder niks. Ach, zenuwen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik denk wel dat ik mij tussen 2 en 4 uur wel in de buurt van de telefoon bevind, dat is ook niet zo moeilijk met 7 telefoons in huis natuurlijk, maar toch
Anders ben ik veel te bang dat iemand anders opneemt en dat wil ik natuurlijk niet Maar ik denk dat als er iemand anders opneemt, ze wel naar jou zullen vragen Als er net iemand belt, gaat de telefoon gelukkig nog wel in de rest van het huis als er iemand anders belt Tenzij mn zusje het dan net waagt te gaan internetten...
|
De dag van de uitslag....waah
Ga je naast de tel zitten? jazeker, klokslag 12 uur is de telefoon van mij, mij, MIJ!!!! en neme je zelf op of laat je dat aan je ouders/broer/zus over? NIEMAND KOMT AAN DIE TELEFOON BEHALVE IK!!!!! En wat als et nou iemand anders is die belt?(nix te maken met ut examen) Dan word het leven voor die persoon de komende weken bijzonder onaangenaam.
|
![]() |
Punt 1: Ik zal waarschijnlijk wel bij de telefoon gaan zitten, ik ben veel te bang dat ik m anders niet hoor!!! Nu huur ik wel een DVD'tje of zo, dat leidt een beetje af. Tussen 12 & 1: AAAAAAAAHHHHH
Punt 2: IK neem de telefoon op, maar dan ook alleen IK!!!!! Zowieso moeten wij persoonlijk bereikbaar zijn, dus tja, weinig keus. Punt 3: Die persoon krijgt de wind van voren en het telefoongesprek wordt daarna abrupt verbroken. Ik ben zenuwachtig, nerveus en het is mijn toekomst: Don't mess with me!!!!! |
![]() |
|
Ik heb gezegd dat ik iedereen persoonlijk kom afslachten met een vleesmes als ze tussen 1 en 2 zouden bellen.. Zou alleen gebeld worden als ik gezakt was.. Gaat de telefoon om half 2.. Is het mijn mentor die toch maar even belde om te zeggen dat ik geslaagd was...
Ik had bijna mijn vleesmes gepakt ![]() En ik heb zelf opgepakt, en ik heb niet bij de foon zitten wachten..
|
tussen 4 en 5 wordt ik donderdag gebeld... althans als ik gezakt ben.
Ik begin het nu toch wel beetje benauwd te krijgen als ik er aan denk... en ik neem dan alleen de telefoon op ![]() ![]()
|
Als ik gezakt zou zijn, word ik vrijdag 13 juni tussen 13:30 en 14:30 gebeld.
Mijn broertje heeft ook examen gedaan, dus het kan ook nog voor hem zijn. Toch denk ik dat ik 'm maar opneem als er gebeld wordt. Als er iemand belt die niks met school te maken heeft, word ik wel boos denk ik, maar dat laat ik toch niet merken. |
![]() |
|
Ik word vrijdag tussen half 9 en half 10 gebeld als ik gezakt ben en ben helemaal alleen thuis. Ik heb dus besloten dat ik het donderdagavond heel laat ga maken, en de telefoon naast me leg als ik ga slapen. Dan zet ik mijn wekker op half 10 en neem ik aan dat ik van de wekker wakker word, en niet van de telefoon.
|
Verwijderd
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik ga niet naast de foon zitten, waarschijnlijk ga ik zitten computeren en stressen ![]() Ik zorg ervoor dat mijn moeder de foon opneemt. Poeh als ik hetzelf zou doen, zou ik echt moeten huilen aan de foon als ik gezat was ![]() ![]() En wie er belt tussen die tijd... die zal ik eens goed duidelijk maken dat het niet zo'n leuke grap was ![]() ![]() |
![]() |
|
mijn broer ging 2 jaar terug werken toen hij de uitslag moest krijgen. m'n moeder moest de telefoon opnemen. gingen allemaal vrienden (in opdracht van m'n broer) naar ons huis toe bellen: m'n moeder helemaal in de stress
![]() hij had afgesproken dat, ook als ie gezakt was, het niet zou worden doorgebeld naar z'n werk. hij zou zelf om half 4 (daarna werd niet meer gebeld) naar huis bellen en horen of hij wel of niet geslaagd was. hij is gewoon heel de dag met z'n werk bezig geweest en had dus lekker veel afleiding. pas om half 4 werd ie zenuwachtig... ![]()
|
Verwijderd
|
Wij mogen zelf bellen dus hoefen we niet bang te zijn dat de telefoon afgaat en dat je gezakt bent. Alleen als iedereen nou tegelijk gaat bellen kan het weleens even duren voordat je nou weet of je geslaagd bent. Bij ons moet trouwens tussen 15.00 en 15.30 bellen. Ben ik blij dat ik mag bellen en niet naast de telefoon hoef te w8en.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
2 Ikzelf als ik in de buurt ben van de telefoon 3 Als t iemand is die ik ken en die wist dat ik gebeld kon worden dan vind ik dat niet zo ehm aardig van hem/haar. Als t iemand is die er niks van wist, mjah dan niks. Daar kan diegene toch niks aan doen? |
![]() |
|
![]() |
1. ik zou echt niet naast de telefoon gaan zitten, maar aangezien ik toch wel weer op mn kamer zal bevinden waar ook een telefoon is zit ik dus toch naast de telefoon
2. k neem het zelf wel op. 3. Ach naja maak nie uit. Ik word sowieso toch gebeld ongeacht of ik geslaagd of gezakt ben. Dus dat is minder schrikken dan als je alleen word gebeld wanneer je bent gezakt. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ga de hele dag films kijken, schrans en zuip me een slag in de rondte, en als ik voor 5 uur (laat he) gebeld wordt, dan schiet ik een topman van KPN neer wegens het uitblijven van storingen...
maar goed... 1. nee ik blijf dus niet bij de telefoon 2. ik neem alles zelf op... 3. ...en als er iemand anders belt is de tekst: "Wij wachten op de examenuitslag en wensen NIET telefonisch te communiceren", waarna de verbinding onverbiddelijk vebroken wordt! |
![]() |
|
![]() |
Ga je naast de tel zitten?
Nee. Ik ga voor de tv zitten en een filmpje kijken. (Krijg ik waarschijnlijk toch niks van mee ![]() en neme je zelf op of laat je dat aan je ouders/broer/zus over? Ik neem zelf op. ik wil niet eens dat iemand anders opneemt ! En wat als et nou iemand anders is die belt?(nix te maken met ut examen) Dan ga ik diegene echt slaan(bij de volgende ontmoeting) en hang ik geirriteerd op.... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wij worden pas na 3 uur gebeld dus ga lekker s'ochtends wat doen en smiddags op de comp zitten met de telefoon naast me en ik neem zelf op maar mama heeft al vrij genomen om me te feliciteren of te steunen bij een her. Ik neem zelf de telefoon op.
Maar ben wel geslaagd denk ik ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij mij kunnen ze tussen 17 en 19 uur bellen. Twee uur hel
![]() Ik neem zelf de telefoon op, waarschijnlijk houd ik 'em 2 uur in m'n handen ![]() Ik kijk nu al uit naar donderdag ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wist dat er gebeld zou worden tussen twee en vier 's middags. In de wandelgangen hoorde je al geruchten dat degenen die gezakt waren het eerst zouden worden opgebeld dus iedereen hoopte dat hij of zij niet als eerste gebeld zou worden. Echter het bleek dat gewoon op alfabetische volgorde van achternaam werd gebeld, dus om vijf over twee ging bij mij de telefoon. Ik wist al dat ik geslaagd was (kon niet anders) maar toch schrok ik er wel even van. Blijkbaar creeërt het onbewust toch wel spanning.
|
![]() |
|
ik ga niet naast de telefoon zitten, maar ik blijf toch wel in huis, en als ik naar buiten ga (stel dat het mooi weer word) neem ik hem wel mee
ik neem denk ik zelf de tel op, kweet alleen niet of ik dat durf, misschien roep ik toch in paniek om mijn moeder en als iemand anders belt.... ![]()
|
Ik word tussen 11 en 12 uur gebeld als ik gezakt ben... ik ga zorgen dat ik in dat uurtje een beetje afleiding heb, ik ga ontbijten en me opmaken enzo denk ik
![]()
|
![]() |
1. Hmm, ik denk dat ik maar eens een video'tje opzet. Zit ik ook meteen naast de telefoon. Als ik een beetje achter mijn pc hang met mijn muziek aan dan hoor ik de telefoon dus echt niet.
2. Ik denk dat ik hem wel opneem. Tenzij ik op de wc zit ofzo, dan doet mijn moeder dat wel. Maakt niet zoveel uit, ik wil zowiezo zelf even horen of ik geslaagd ben of niet (wij worden zowiezo gebeld) 3. Moeten zij weten. Uit mijn vriendenkring doet niemand dat want die zijn allemaal veels te bang dat hun lijn dan net in gesprek is wanneer ze gebeld worden ![]() |
![]() |
|
je kan gewoon ff naar school bellen en vragen wie gezakt zijn
dat hebben wij gedaan ![]() of optie 2 slik paar slaappillen .. ga lekker slapen en je hoort de telefoon niet ALS ie afgaat ![]()
|
Verwijderd
|
Ben denk ik niet thuis als ik gebeld word en weet ook niet hoe laat er precies gebeld wordt. Maar ik ga er van uit dat ik wel geslaagd ben, dus spannend ofzo vind ik het niet.
![]() Wat doet iedereen trouwes moeilijk dat je misschien toevallig op de wc zit of in gesprek bent. Die lui bellen vast wel nog een keer hoor. ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() Als er iemand anders opbelt is dat alleen maar gezellig, zorgt voor afleiding! ![]() Ik zie het allemaal donderdag wel!
|
punt 1: nee denk het niet, ga denk ik achter de pc zitten ofzo. o, dan zit ik alsnog naast de tel
![]() punt 2: neem zelf op denk ik... maar dat zie ik wel punt 3: als iemand anders belt vraag ik ze vriendelijk na 3u pas weer te bellen en hang dan op. >wij hebben wel geluk, worden tussen half 3 en 3 gebeld, dus hoef je niet echt lang te wachten, maar wel irritant dat het zo laat in de middag pas is. ik prefereer 8u tot half 9 ofzo ![]() alhoewel, als je dan gezakt bent is je hele dag kut... |
![]() |
|
![]() |
wij worden in de namiddag zowieso gebelt.
Naast de telefoon zitten nee dat niet dan wordt ik alleen maar zenuwachtiger. Al weet ik bijna zeker dat ik toch gezakt ben het is nu alleen de spanning voor een her of een jaar opnieuw. Als er iemand anders belt dan zeg ik gewoon dat ik later wel terug bel i.v.m examenuitslag iedereen veel sterkte donderdag ![]()
|
nou, ik ga denk ik maar niet egt naast de telefoon zitten maar ga mooi buiten zitten met biertje en wat paar vrienden van me die vorig jaar al examen hebben gedaan.
Ik neem wel zelf de telefoon op, want jah, als allebei je ouders moeten werken en op vakantie zijn heb je niet zoveel keus ![]() Als iemand anders belt zal ik die als ik me uitslag gekregen heb een bezoekje brengen en een paar ruitjes intikken, want iedereen die ik ken weet t zo ongeveer wel dus......
|
![]() |
Ik was destijds van plan om de hele dag te slapen tot het zover was. Ik dacht dat ik de tijd anders echt niet door kon komen. Helaas moest ik uitgerekend op die dag 's ochtends vroeg naar de dokter. Toen ben ik overdag naar de stad geweest met m'n vader.
Mij is het dus wel gebeurd dat er iemand anders belde, namelijk een vriend van m'n vader. Gewoon beleefd gevraagd of hij op een later tijdstip ('s avonds) terug kon bellen. ('t is voor mij al wat jaren geleden trouwens...ben toen wel geslaagd)
|
Verwijderd
|
Uhmm.....Nou ik moet alweer vroeg op donderdag...
Moet naar mijn nieuwe school (in amsterdam) Om een toets te maken....Samen met mijn vriendin... Dus m'n hoofd dwaalt er dan hopelijk een beetje vanaf.... En ja als ik thuis kom.... Daannuuhh waarscheinlijk zit ik dan naast de telefoon ![]() ![]() Of ik laat m'n vriend gewoon opnemen.... ![]() En als iemand anders belt.... Dan scheld ik diegene helemaal verrot.... ![]() Groetjes+Kusjes Lievemeid14 (jacqueline) |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Samsung mobiele telefoon connect niet met NPS. Verwijderd | 2 | 03-12-2010 20:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kinderen met mobiele telefoon Verwijderd | 5 | 14-10-2010 19:59 | |
Werk, Geld & Recht |
telefoon Tuta | 9 | 10-07-2008 15:59 | |
Software & Hardware |
Opzoek naar een nieuwe telefoon en abbo Jazzcrime | 7 | 15-10-2007 23:35 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete: helpen jullie mij? gaat over een nieuw soort telefoon oplader Chill | 46 | 19-12-2004 17:45 | |
De Kantine |
Mobiele Telefoons diamonde | 29 | 13-04-2003 18:04 |