Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2003, 21:12
lingua
lingua is offline
De dag van de uitslag....waah
Ga je naast de tel zitten?
en neme je zelf op of laat je dat aan je ouders/broer/zus over?
En wat als et nou iemand anders is die belt?(nix te maken met ut examen)

Laatst gewijzigd op 06-06-2003 om 21:17.
Advertentie
Oud 06-06-2003, 21:41
Tovenaar
Tovenaar is offline
Citaat:
sgirl schreef op 06-06-2003 @ 22:12:
punt 1: Nee dan word ik gek

punt 2: Zelf

punt 3: Dan gaat diegene over het balkon...

Laatst gewijzigd op 06-06-2003 om 21:43.
Oud 06-06-2003, 21:56
alpha
alpha is offline
Nee ik ga niet naast de telefoon zitten. Ik kan tot half 4 gebeld worden en ze hebben niet gezegd vanaf wanneer dus.... Lijkt me een beetje lang dan! En we worden allemaal gebeld, gezakt of geslaagd.

Ik had mezelf voorgenomen niet zelf op te nemen maar dan gaan ze toch naar jou vragen, en ik denk dat ik het toch maar zelf doe..

Er is duidelijk gemaakt dat er niet gebeld mag worden. Maar aangezien er de hele dag gebeld kan worden is er grote kans dat er wel telefoon zal gaan die niet voor mij bestemd is. En ja, dan word ik kwaad maar verder niks. Ach, zenuwen...
Oud 06-06-2003, 22:46
Verwijderd
ik ga zeker niet naast de telefoon zitten, misschien kom ik voor 3 uur ('s middags) mn bed niet uit
Oud 07-06-2003, 07:42
sas_andrea
sas_andrea is offline
nou, ik moet dan werken. mn moeder mag dus gezellig thuis blijven tussen 2 en 4. best wel irritante dag. straks zit mn moeder op de wc ofzo en kan ze niet opnemen...
Oud 07-06-2003, 07:51
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik heb besloten om naar school te gaan. Daar dan de uitslag te krijgen. We gaan maar met een paar en dan zenuwagtig worden maar das altijd leuker enso dan thuis in je eentje. We laten dan ook de school ff duidelijk weten dat we geslaagd zijn
Oud 07-06-2003, 07:51
Verwijderd
Citaat:
sas_andrea schreef op 07-06-2003 @ 08:42:
best wel irritante dag. straks zit mn moeder op de wc ofzo en kan ze niet opnemen...
Dat zou net zo goed kunnen gebeuren als jij zelf thuis was, dat je op de wc zou zitten. Maar waarom geef je het telefoonummer van je werk of je mobiel niet? Ik ging ook werken op de dag van de uitslag, had echt geen zin om de hele dag thuis naast de telefoon te zitten. Er werkte nog twee meisjes (vriendinnen van mij) daar, die hadden ook allebei havo-examen gedaan (één zat bij mij in de klas, ander in een andere klas, wel op dezelfde school). Eén van die meisjes was er ook die dag. Onze mentoren belde naar ons werk. En van het werk hadden ze een grote taart met 'hoera, geslaagd' enzo, was hardstikke gezellig enzo.
Oud 07-06-2003, 10:28
lucy48
lucy48 is offline
Ik denk wel dat ik mij tussen 2 en 4 uur wel in de buurt van de telefoon bevind, dat is ook niet zo moeilijk met 7 telefoons in huis natuurlijk, maar toch
Anders ben ik veel te bang dat iemand anders opneemt en dat wil ik natuurlijk niet
Maar ik denk dat als er iemand anders opneemt, ze wel naar jou zullen vragen
Als er net iemand belt, gaat de telefoon gelukkig nog wel in de rest van het huis als er iemand anders belt
Tenzij mn zusje het dan net waagt te gaan internetten...
Oud 07-06-2003, 11:15
SuperSanne
SuperSanne is offline

jazeker, klokslag 12 uur is de telefoon van mij, mij, MIJ!!!!

NIEMAND KOMT AAN DIE TELEFOON BEHALVE IK!!!!!

Dan word het leven voor die persoon de komende weken bijzonder onaangenaam.
Oud 07-06-2003, 11:24
Samarinde
Samarinde is offline
Punt 1: Ik zal waarschijnlijk wel bij de telefoon gaan zitten, ik ben veel te bang dat ik m anders niet hoor!!! Nu huur ik wel een DVD'tje of zo, dat leidt een beetje af. Tussen 12 & 1: AAAAAAAAHHHHH

Punt 2: IK neem de telefoon op, maar dan ook alleen IK!!!!! Zowieso moeten wij persoonlijk bereikbaar zijn, dus tja, weinig keus.

Punt 3: Die persoon krijgt de wind van voren en het telefoongesprek wordt daarna abrupt verbroken. Ik ben zenuwachtig, nerveus en het is mijn toekomst: Don't mess with me!!!!!
Oud 07-06-2003, 13:02
Nona
Nona is offline
NIEMAND mag donderdag na 6 uur de telefoon opnemen behalve ik. Of anders...
Oud 07-06-2003, 13:08
Qamra
Qamra is offline
Ik heb gezegd dat ik iedereen persoonlijk kom afslachten met een vleesmes als ze tussen 1 en 2 zouden bellen.. Zou alleen gebeld worden als ik gezakt was.. Gaat de telefoon om half 2.. Is het mijn mentor die toch maar even belde om te zeggen dat ik geslaagd was...

Ik had bijna mijn vleesmes gepakt

En ik heb zelf opgepakt, en ik heb niet bij de foon zitten wachten..
Oud 07-06-2003, 16:56
charly not
charly not is offline
tussen 4 en 5 wordt ik donderdag gebeld... althans als ik gezakt ben.
Ik begin het nu toch wel beetje benauwd te krijgen als ik er aan denk...
en ik neem dan alleen de telefoon op .. ik denk dat ik die dag zelf maar de stad in ga en om 4 uur thuis achter de computer duik ofzo
Oud 07-06-2003, 17:01
Saltwater
Saltwater is offline
Als ik gezakt zou zijn, word ik vrijdag 13 juni tussen 13:30 en 14:30 gebeld.
Mijn broertje heeft ook examen gedaan, dus het kan ook nog voor hem zijn. Toch denk ik dat ik 'm maar opneem als er gebeld wordt.
Als er iemand belt die niks met school te maken heeft, word ik wel boos denk ik, maar dat laat ik toch niet merken.
Oud 07-06-2003, 17:16
Paniccore
Paniccore is offline
wat ben ik blij dat ik de uitslag via post krijg zeg
Oud 07-06-2003, 20:29
*maai*
*maai* is offline
Ik word vrijdag tussen half 9 en half 10 gebeld als ik gezakt ben en ben helemaal alleen thuis. Ik heb dus besloten dat ik het donderdagavond heel laat ga maken, en de telefoon naast me leg als ik ga slapen. Dan zet ik mijn wekker op half 10 en neem ik aan dat ik van de wekker wakker word, en niet van de telefoon.
Oud 08-06-2003, 08:08
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Paranoid Android schreef op 07-06-2003 @ 18:16:
wat ben ik blij dat ik de uitslag via post krijg zeg
Zow jouw school durft
Oud 08-06-2003, 15:12
Verwijderd
Echt gemeen, dingen die ik hier zie... Wij kunnen gebeld worden van 13.00-19.00 das best wel lang Nou dat vind ik echt 10 keer niks

Ik ga niet naast de foon zitten, waarschijnlijk ga ik zitten computeren en stressen .

Ik zorg ervoor dat mijn moeder de foon opneemt. Poeh als ik hetzelf zou doen, zou ik echt moeten huilen aan de foon als ik gezat was Dus nee laat dat maar aan mams over

En wie er belt tussen die tijd... die zal ik eens goed duidelijk maken dat het niet zo'n leuke grap was Nee weet ik veel. Maar poeh die zou me wel heel erg laten schikken
Oud 08-06-2003, 15:58
Glacius
Glacius is offline
Ik zorg er mooi voor dat ik niet thuis ben, ik ga me wel in het bos op zitten vreten of zo. Dan hoor ik later wel of ik geslaagd ben of niet...
Oud 08-06-2003, 16:44
Go-Kart
Go-Kart is offline
tja wij worden vroeg opgebeld vanaf 8.00 kan de telefoon gaan. en als ik gezakt ben of herkansing moet doen komen ze langs dus ik zit voor het raam te wachten. maar zal nie schrikken als ze er staan ben er namelijk zeker van.
Oud 08-06-2003, 16:52
Balance
Balance is offline
mijn broer ging 2 jaar terug werken toen hij de uitslag moest krijgen. m'n moeder moest de telefoon opnemen. gingen allemaal vrienden (in opdracht van m'n broer) naar ons huis toe bellen: m'n moeder helemaal in de stress
hij had afgesproken dat, ook als ie gezakt was, het niet zou worden doorgebeld naar z'n werk. hij zou zelf om half 4 (daarna werd niet meer gebeld) naar huis bellen en horen of hij wel of niet geslaagd was. hij is gewoon heel de dag met z'n werk bezig geweest en had dus lekker veel afleiding. pas om half 4 werd ie zenuwachtig...
Oud 08-06-2003, 16:58
Verwijderd
Wij mogen zelf bellen dus hoefen we niet bang te zijn dat de telefoon afgaat en dat je gezakt bent. Alleen als iedereen nou tegelijk gaat bellen kan het weleens even duren voordat je nou weet of je geslaagd bent. Bij ons moet trouwens tussen 15.00 en 15.30 bellen. Ben ik blij dat ik mag bellen en niet naast de telefoon hoef te w8en.
Oud 08-06-2003, 17:54
Verwijderd
Gisteren hadden een paar vriendinnen van me het idee om te gaan msnen tijdens het wachten..... (hebben wel allemaal kabel)
Oud 08-06-2003, 19:16
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
sgirl schreef op 06-06-2003 @ 22:12:
1 Nee
2 Ikzelf als ik in de buurt ben van de telefoon
3 Als t iemand is die ik ken en die wist dat ik gebeld kon worden dan vind ik dat niet zo ehm aardig van hem/haar.
Als t iemand is die er niks van wist, mjah dan niks. Daar kan diegene toch niks aan doen?
Oud 08-06-2003, 20:22
@Moon
@Moon is offline
1. ik zou echt niet naast de telefoon gaan zitten, maar aangezien ik toch wel weer op mn kamer zal bevinden waar ook een telefoon is zit ik dus toch naast de telefoon

2. k neem het zelf wel op.

3. Ach naja maak nie uit. Ik word sowieso toch gebeld ongeacht of ik geslaagd of gezakt ben. Dus dat is minder schrikken dan als je alleen word gebeld wanneer je bent gezakt.
Advertentie
Oud 08-06-2003, 22:03
JJJur
JJJur is offline
Ik ga de hele dag films kijken, schrans en zuip me een slag in de rondte, en als ik voor 5 uur (laat he) gebeld wordt, dan schiet ik een topman van KPN neer wegens het uitblijven van storingen...
maar goed...

1. nee ik blijf dus niet bij de telefoon

2. ik neem alles zelf op...

3. ...en als er iemand anders belt is de tekst:
"Wij wachten op de examenuitslag en wensen NIET telefonisch te communiceren", waarna de verbinding onverbiddelijk vebroken wordt!
Oud 08-06-2003, 23:05
m@rie
m@rie is offline
Nee. Ik ga voor de tv zitten en een filmpje kijken. (Krijg ik waarschijnlijk toch niks van mee )
Ik neem zelf op. ik wil niet eens dat iemand anders opneemt !
Dan ga ik diegene echt slaan(bij de volgende ontmoeting) en hang ik geirriteerd op....
Oud 09-06-2003, 09:19
Verwijderd
Wij worden pas na 3 uur gebeld dus ga lekker s'ochtends wat doen en smiddags op de comp zitten met de telefoon naast me en ik neem zelf op maar mama heeft al vrij genomen om me te feliciteren of te steunen bij een her. Ik neem zelf de telefoon op.
Maar ben wel geslaagd denk ik
Oud 09-06-2003, 09:24
Verwijderd
Bij mij kunnen ze tussen 17 en 19 uur bellen. Twee uur hel . De kans dat ik gezakt ben is vrij klein, maar ik ken mezelf, en ik weet dat ik dood ga van de zenuwen in die 2 uurtjes.
Ik neem zelf de telefoon op, waarschijnlijk houd ik 'em 2 uur in m'n handen . Ik heb de hele familie (vooral mijn oma's) al gewaarschuwd dat ze niet moeten bellen (ik bel hen wel als ik geslaagd (of gezakt) ben). Wanneer er toch iemand belt die niets met school te maken heeft, vlieg ik hoogstwaarschijnlijk tegen het plafond aan.

Ik kijk nu al uit naar donderdag
Oud 09-06-2003, 10:32
Verwijderd
Ik wist dat er gebeld zou worden tussen twee en vier 's middags. In de wandelgangen hoorde je al geruchten dat degenen die gezakt waren het eerst zouden worden opgebeld dus iedereen hoopte dat hij of zij niet als eerste gebeld zou worden. Echter het bleek dat gewoon op alfabetische volgorde van achternaam werd gebeld, dus om vijf over twee ging bij mij de telefoon. Ik wist al dat ik geslaagd was (kon niet anders) maar toch schrok ik er wel even van. Blijkbaar creeërt het onbewust toch wel spanning.
Oud 09-06-2003, 10:48
sunflouwer
sunflouwer is offline
ik ga niet naast de telefoon zitten, maar ik blijf toch wel in huis, en als ik naar buiten ga (stel dat het mooi weer word) neem ik hem wel mee

ik neem denk ik zelf de tel op, kweet alleen niet of ik dat durf, misschien roep ik toch in paniek om mijn moeder

en als iemand anders belt.... die krijgt er flink van langs, ik schreeuw dan keihard dat ze na 7 uur terug meoten bellen omdat ik op de uitslag wacht... en dan hang ik meteen op
Oud 09-06-2003, 17:04
Lachmetmij
Lachmetmij is offline
Ik hoef niet naast de telefoon te gaan zitten want bij ons komt de Mentrix persoonlijk langs tussen 13.00 en 14.00 als je gezakt bent. Als je da niet gezakt ben mag je mooi om 15.00 naar school.
Oud 09-06-2003, 17:44
zus en zo
zus en zo is offline
mn pa werkt bij mij op school dus die gaat voor me kijken zodra de resultaten binnen zijn... dan zal ie me wel opbellen...
Oud 09-06-2003, 18:27
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Ik word tussen 11 en 12 uur gebeld als ik gezakt ben... ik ga zorgen dat ik in dat uurtje een beetje afleiding heb, ik ga ontbijten en me opmaken enzo denk ik En als de telefoon ga pak ik hem wel zelf. Volgens mij gaat dat echt het meest helse uur in mijn leven worden.
Oud 09-06-2003, 18:55
lingua
lingua is offline
1 kga 8er de comp zitten msn-nen met de tel naast me (denk ik)
2Ik neem em op.
Als me broertje,vader of moeder em opneemt dan....
(voor me vader is et een refelexd,
3 dan hang ik op!
Oud 09-06-2003, 19:02
Esmée
Esmée is offline
Ik ben er misschien niet die dag, maar ik hoop dat ik er wel ben. Weet niet wat ik ga doen, ik neem iig zelf op. Maar die telefoon gaat natuurlijk helemaal niet
Oud 09-06-2003, 23:47
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
1. Hmm, ik denk dat ik maar eens een video'tje opzet. Zit ik ook meteen naast de telefoon. Als ik een beetje achter mijn pc hang met mijn muziek aan dan hoor ik de telefoon dus echt niet.

2. Ik denk dat ik hem wel opneem. Tenzij ik op de wc zit ofzo, dan doet mijn moeder dat wel. Maakt niet zoveel uit, ik wil zowiezo zelf even horen of ik geslaagd ben of niet (wij worden zowiezo gebeld)

3. Moeten zij weten. Uit mijn vriendenkring doet niemand dat want die zijn allemaal veels te bang dat hun lijn dan net in gesprek is wanneer ze gebeld worden . En mensen die ik niet ken, reclame ofzo, ach, is hun fout toch ook niet. Gewoon vriendelijk zeggen dat ik eigenlijk wacht op de uitslag en dus geen tijd heb voor een gesprek.
Oud 10-06-2003, 04:50
Lyx
Lyx is offline
je kan gewoon ff naar school bellen en vragen wie gezakt zijn
dat hebben wij gedaan

of optie 2
slik paar slaappillen .. ga lekker slapen
en je hoort de telefoon niet ALS ie afgaat
Oud 10-06-2003, 09:19
Verwijderd
Ben denk ik niet thuis als ik gebeld word en weet ook niet hoe laat er precies gebeld wordt. Maar ik ga er van uit dat ik wel geslaagd ben, dus spannend ofzo vind ik het niet.

Wat doet iedereen trouwes moeilijk dat je misschien toevallig op de wc zit of in gesprek bent. Die lui bellen vast wel nog een keer hoor.
Oud 10-06-2003, 09:40
Knoop
Knoop is offline
Ik kan tussen 11 en 12 gebeld worden...ga denk k met me maten op MSN dat uurtje, dan heb je gelijk t nieuws over je vrienden, en t uurtje vliegt voorbij (tenminste normaal, nu zal t toch wel de tijd wegtikken worden)
Oud 10-06-2003, 11:27
moon
moon is offline
ik weet niet eens van hoe laat tot hoe laat ik gebeld kan worden eerlijk gezegd! Het kan me op dit moment ook nog niet echt veel schelen, komt donderdag misschien wel. Ik ben op dit moment nog helemaal niet zenuwachtig, terwijl ik mijn examens wel heel slecht gemaakt heb.
Als er iemand anders opbelt is dat alleen maar gezellig, zorgt voor afleiding!
Ik zie het allemaal donderdag wel!
Oud 10-06-2003, 11:59
sublime
sublime is offline
punt 1: nee denk het niet, ga denk ik achter de pc zitten ofzo. o, dan zit ik alsnog naast de tel

punt 2: neem zelf op denk ik... maar dat zie ik wel

punt 3: als iemand anders belt vraag ik ze vriendelijk na 3u pas weer te bellen en hang dan op.

>wij hebben wel geluk, worden tussen half 3 en 3 gebeld, dus hoef je niet echt lang te wachten, maar wel irritant dat het zo laat in de middag pas is. ik prefereer 8u tot half 9 ofzo

alhoewel, als je dan gezakt bent is je hele dag kut...
Oud 10-06-2003, 13:52
simple creed
simple creed is offline
ik ga niet bij de telefoon zitten.
Ik ben dan met mijn moeder boodschappen aan het doen voor het feest 's avonds
ennuh een ander mag van mij best bellen.... ik ben er toch niet
Oud 10-06-2003, 14:32
Earwen
Earwen is offline
wij worden in de namiddag zowieso gebelt.
Naast de telefoon zitten nee dat niet dan wordt ik alleen maar zenuwachtiger. Al weet ik bijna zeker dat ik toch gezakt ben het is nu alleen de spanning voor een her of een jaar opnieuw. Als er iemand anders belt dan zeg ik gewoon dat ik later wel terug bel i.v.m examenuitslag

iedereen veel sterkte donderdag
Oud 10-06-2003, 14:51
rsieswerda
rsieswerda is offline
nou, ik ga denk ik maar niet egt naast de telefoon zitten maar ga mooi buiten zitten met biertje en wat paar vrienden van me die vorig jaar al examen hebben gedaan.
Ik neem wel zelf de telefoon op, want jah, als allebei je ouders moeten werken en op vakantie zijn heb je niet zoveel keus
Als iemand anders belt zal ik die als ik me uitslag gekregen heb een bezoekje brengen en een paar ruitjes intikken, want iedereen die ik ken weet t zo ongeveer wel dus......
Oud 10-06-2003, 15:34
bokky
bokky is offline
ik word gebeld tussen 9.30 en 10.30 uur..

Vroeg!!

wie weet ben ik dan nog niet eens wakker .
Dus mijn moeder neemt wel op en komt gillend naar boven.
Oud 10-06-2003, 16:36
Verwijderd
Wij worden tussen 4 en 6 gebeld..als je gezakt bent that is.
Blegh.
Oud 10-06-2003, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Tovenaar schreef op 06-06-2003 @ 22:41:
punt 1: Nee dan word ik gek

punt 2: Zelf

punt 3: Dan gaat diegene over het balkon...
juist
Oud 10-06-2003, 20:18
Angeles
Angeles is offline
Ik was destijds van plan om de hele dag te slapen tot het zover was. Ik dacht dat ik de tijd anders echt niet door kon komen. Helaas moest ik uitgerekend op die dag 's ochtends vroeg naar de dokter. Toen ben ik overdag naar de stad geweest met m'n vader.

Mij is het dus wel gebeurd dat er iemand anders belde, namelijk een vriend van m'n vader. Gewoon beleefd gevraagd of hij op een later tijdstip ('s avonds) terug kon bellen.

('t is voor mij al wat jaren geleden trouwens...ben toen wel geslaagd)
Oud 10-06-2003, 20:41
Verwijderd
Uhmm.....Nou ik moet alweer vroeg op donderdag...
Moet naar mijn nieuwe school (in amsterdam) Om een toets te maken....Samen met mijn vriendin...
Dus m'n hoofd dwaalt er dan hopelijk een beetje vanaf....
En ja als ik thuis kom....
Daannuuhh waarscheinlijk zit ik dan naast de telefoon
Of ik laat m'n vriend gewoon opnemen....

En als iemand anders belt....
Dan scheld ik diegene helemaal verrot....

Groetjes+Kusjes

Lievemeid14 (jacqueline)
Advertentie

Regels voor berichten