Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik miste school wel even toen kort na de kerst de meeste lessen kwamen te vervallen (facultatief). Maar het is niet zo dat er met het einde van de examens een gat valt ofzo, want de examens namen niet echt veel tijd in beslag. Een uurtje voorbereiden en hooguit 2 uurtjes maken per examen (X6 is dus 18 uur
![]() ![]() En de mensen? Degene die ik mocht zie ik toch nog wel, en de anderen, tjah, good riddance I'd say. |
![]() |
|
![]() |
Wij hebben vanmiddag boeken ingeleverd, en vanavond hadden we een etentje met alle havo- en vwo-examenkandidaten. Om het af te leren! In juni (de dag voor de uitslag) gaan wij nog een dag kanoen en daarna barbecuen met de klas, en dan hebben we de diploma-uitreiking nog.... Maar tis nu wel allemaal heel definitief, hè! Je bent eigenlijk de laatste tijd heel de tijd wel een beetje aan het afscheidnemen (laatste week, laatste lesdag, laatste les), maar toch vind ik het best rot! Je kent alles en iedereen op school, en straks is het allemaal nieuw voor je. Dus tis best lastig om t allemaal achter je te laten. Maar we gaan er vol goede moed tegenaan! Nieuwe opleiding, nieuwe vrienden maken... Kheb er best zin in!
|
Verwijderd
|
Ik mis het wel een beetje, ja. Natuurlijk ben ik onwijs blij dat ik (hoogst waarschijnlijk) geslaagd ben, het is toch iets waar je 6 jaar lang aan gewerkt hebt. Maar aan de andere kant ben je ook gewend om iedere dag naar school te gaan, je kent veel mensen, docenten, manier van doen, etc. Het is heel vreemd dat dat nu ineens wegvalt. Ik vind het ook allemaal heel spannend wat er volgend jaar gaat gebeiren: nieuwe omgeving, nieuwe mensen, alles is nieuw en vreemd. Dan is het ook niet gek dat je het "jammer" vindt dat het oude vertrouwde weg is.
|
![]() |
|
ik mis het wel. Heb tog op die school een verandering doorgemaakt en de school zien groeien. Heb er in 4 jaar een hoop meegemaakt. Mis zelfs een beetje 1 leraar maar dat is gewoon een toffe vent. Ik had altijd veel zin om naar ze les te gaan (had er 6 van hem in 1 week) De mensen mis ik ook een beetje die nu nog op school zitten...... maar aan de andere kant je sluit iets af je raakt iets kwijt dag klas dag shool dag fijne tijd maar ik sta wel aan een splinter nieuw begin..... en heb wel zoiets van hallo school hallo klas hallo nieuw begin........ beetje vaag verhaal geworden maar goed........
|
![]() |
|
Ik mis school niet, ik heb een hekel aan tijden waaraan je moet houden. Leve de vrijheid, lekker dingen doen wat je zelf wilt. Ik heb nu al helemaal het vakantie gevoel. Enigste wat ik wel zou missen is sommige klasgenoten, maar daar hou ik nog wel contact mee.
|
Heb een maand non-stop gestudeerd, en nu heb ik gewoon hele dagen voor mezelf. Niet aanmodderen met een uurtje hier en een uurtje daar, maar gewoon hele dagen. Voelt heel onwennig, het duurt bij mij altijd even voor ik de spanningen kwijt ben...
||
Citaat:
![]()
|
ik vind het nu nog wel mee vallen.. omdat ik nu net mn examens achter de rug heb enzo. maar ik denk dat ik over een tijdje ook wel zo zal zitten van ''goh, toch ook wel een beetje jammer'' niet dat ik nou zo graag naar school zou willen ofzo, maar op school zag en sprak je gewoon iedereen weer enzo..
Gelukkig ga ik werken dus ik zit me niet de hele dag te vervelen thuis ![]()
|
nou, ik mis de school zelf, maar wel bepaalde mensen. er zijn namelijk 2 mensen waar ik op school altijd wel goed mee omging, maar na schooltijd ging een beetje moeilijk aangezien ze nogal een ens van school wonen en daar komt nog eens bij dat 1 van hen, nogeens iets aan de rug had, zodat ik er maar heel weinig kan zien. (ze mag nl maar 4 uur per dag naar school, soms helemaal niet) Ook thuis moet ze veel rusten... Wel vervelend. Maar school zelf zal ik niet zo gauw missen. Veels te veel tussenuren gehad waarin ik me de tering in verveelde, leraren die altijd maar zitten te zeiken je huiswerk te doen bij frans ookal is elk hoofdstuk bijna hetzelfde alleen andere woordjes en vervolgens me smeken het niet te laten vallen. Blagh. Ik ga werken en ik heb er zin in, ff helemaal geen school/studie meer.
![]()
|
Ik mis school wel. Voerde toch weinig uit (vooral in het laatste jaar) en het was vaak erg gezellig. Nu spreek je minder snel wat af met vrienden enzo.
De middelbare schooltijd is misschien de beste van je leven - Vergeet niet dat je over een paar jaar nooit meer zomervakanties van 8 weken zult beleven. |
![]() |
|
heey eindelijk een lotgenootje :-)
mis me school ook. toen ik als brugger hier kwam wilde ik maar een ding: snel weg. nu kan ik weg en wil ik niet weg. heb goede vriendinnen en kameraad hier, kan goed overweg met leraren en ben hier aardig bekend. daarom is 't best balen dattik nu naar een nieuwe school ga......okal zijn daar natuurlijk ook weer leuke dingen. maar ik snap wat je voelt, maar gaat over een tijdje wel weer over, als je gewend ben op je nieuwe school en daar vrienden hebt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder heb ik wel super veel zin in volgend jaar!! En uiteindelijk ben ik toch wel blij dat ik van school af ben, na 7 jaar hoor je niet meer op een middelbare school te zitten ![]() |
![]() |
|
ik mis school ook niet maar wel de hele happening erom heen. vrienden die je daar leerde kennen, de gave leraren en niet te vergeten het laatste jaar en de excursie.
huiswerk en dat soort shit; dat mis ik graag zelfs maar over een paar maanden dan krijg je dat ook weer op de vervolgopleiding. ik ga zekers mn maatjes missen xxx essie |
![]() |
|
Ik mis de school niet echt, maar wel sommige leraren en mensen uit m'n klas. Op school zie je de mensen toch vaker enzo, das toch leuker... Maarja nu wel een nieuw hoofdstuk in t boek aangebroken...
Kuzz Ik ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Welk vak mis je op je middelbare school? Tink* | 18 | 17-11-2013 21:16 | |
Studeren |
Laatste schooljaar op High School - ervaringen? gimmeyourcookie | 2 | 06-02-2013 08:24 | |
Algemene schoolzaken |
Lessen missen. AlphaWolf | 3 | 19-01-2012 10:41 | |
Psychologie |
Vind jij de hulpverlening binnen jouw school "volledig"/ goed genoeg? Dreamerfly | 46 | 10-09-2004 16:18 | |
Liefde & Relatie |
Lief, ik mis je... Charlottetje | 126 | 21-02-2004 13:54 | |
De Kantine |
Hoe vind je je leven op dit moment over het algemeen??? Mr.Oizo | 5 | 29-05-2002 19:24 |