Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ben van neiging om je compleet de grond in te knallen. Maar dat doe ik niet.
Ik heb 3 cd's van ze (de reguliere, niet de live), en vind het eigenlijk wel leuk geweest met ze. Ze herhalen zichzelf eindeloos, en doen weinig vernieuwends, leuk om af en toe te luisteren, maar ze teren toch echt op die live show. Voor plaatjes: zoek eens op de website of internet. Heel simpel hoor! www.google.nl ofzo 'what's the internet?'
||
Verwijderd
|
Citaat:
de muziek van rammstein en dan dat foute duitse accent van die gast van scooter! ik zou gelijk fan worden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar alle duitsers zijn homeaux, dus enzo |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vrouwen zijn echt dom. 't Is dat je er mee kan neuken, maar verder heb je er niks aan! Oke, ik vind voruwen geweldig, ik beken! |
![]() |
|
Tis mooi dat ze duits zingen.
Das echt zo'n schreeuwerige superieur klinkend taaltje. ik bedoel 'bend over, I command you' schreeuwen komt toch niet zo mooi over. En verder is rammstein op z'n tijd wel leuk maar zoek verdomme es voordat je er een topic over opent. Het aantal rammstein topics moet zo onderhand het beestachtige nummer wel bereiken.
|
Rammstein is/was cool, maar verder sluit ik me 86dagreed aan. Ze doen niks extra's, die live show is een keer leuk en de CD's klinken eigelijk allemaal hetzelfde al gaat de inspiratie van de heren duidelijk achteruit. Ik ben heel true en vind de eerste CD geweldig
![]()
||
Citaat:
sorry hoor maar jij noemt je een fan??? of moet op een fan lijken?? das Till Lindemann, of zegt je dat ook niets????
|
Jullie mogen zeggen wat jullie willen maar ik vind Rammstein goed! Ken er niet alles van maar wat ik er van ken valt heel goed mee!! Het is origineel en eens een andere taal.
Rammstein is GOED! En als ik dat zeg dan is dat zo! (klonk dat wat gemeend?)
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Kein Mitleit Für Die Fucking Mehrheit Verwijderd | 118 | 17-07-2004 01:24 |