Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja, altijd. Kijk maar eens een paar afleveringen van documantaires, liefst eentje uit Amerikaanse ziekenhuizen, waarin mensen voorkomen die aanrijdingen gehad hebben en geen gordel droegen. Keer op keer zie je weer dat mensen die geen gordel droegen tijdens het ongeluk er zeer slecht vanaf komen. Geen gordel dragen is vragen om problemen, en aangezien ik graag nog een aantal jaartjes meega draag ik áltijd een gordel.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Eerlijk gezegd doe ik ze niet altijd om, simpelweg omdat ik er te lui voor ben. Bij korte stukjes (<5 min) dan.
Citaat:
Maar goed, leun jij maar lekker tegen het dashboard, waarschijnlijk breek je dan eerst je arm alvorens door de voorruit te vliegen. Óók bij 90 km/h of minder hoor... ![]()
|
![]() |
Ik heb van jongs af aan geleerd altijd mijn gordels om te doen, dus het is een gewoonte geworden. Doe ze altijd om, voor- en achterin. Ook als ik bij anderen in de auto zit.
Het is soms zo erg dat mijn vader niet weg rijdt als hij merkt dat iemand zijn gordel nog niet om heeft. Mijn zusje en ik doen het automatisch maar soms dan doen vrienden het niet en dan wacht hij gewoon tot ze hun gordel vast hebben. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik doe altijd gelijk mijn gordel aan, mijn vader was daar altijd heel streng op en het is me zo ingepeperd dat ik het nooit meer vergeet.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Gordels in Autos Meadow | 51 | 17-10-2005 08:52 | |
Software & Hardware |
[Alg] Consumentenbond wil standaard firewall dafelix | 47 | 29-03-2005 21:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Perfect idee (denk ik) Frondish | 49 | 03-04-2004 23:38 | |
Psychologie |
humeur vriend... ~Black Rose264~ | 23 | 29-08-2003 09:50 | |
Liefde & Relatie |
hoffelijkheid stier | 52 | 05-06-2003 17:45 |