|
|
Bekijk resultaten poll: [VMBO] Ben jij geslaagd of gezakt? | |||
Geslaagd ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
39 | 90.70% |
Gezakt! ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 9.30% |
Aantal stemmers: 43. Je mag niet stemmen in deze poll |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
|
Even een vervolg op http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=506749 met een poll erbij, dat vond ik namelijk wel een goed idee van vleermuissie
![]() Dus, vertel hier of je geslaagd bent en stem gelijk even, zodat we percentages op een rijtje hebben! ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
tussen 12:00 en 13:00 zou ik gebeld worden als ik NIET geslaagd was en ik ben niet gebeld dussss
![]() ![]() ![]() maar w8 toch ff af. Eerst de bevestiging strax op school maar horen Enne engels had ik ongeveer een 8 voor. Oefenexamens doen en gewoon heel goed lezen je tijd nemen dan haal je vast wel een 6.1
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ik ben geslaagd in MAVO oude stijl op ROC Volwasseneducatie
![]() Engels: 8 Nederlands: 7 Aardrijkskunde: 7 Geschiedenis: 6 Maatschappijleer: 6 Wiskunde: 5 Nou. Lekker van m'n zomervakantie genieten en in september naar het Grafisch Lyceum te Utrecht ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ik word er steeds zenuwachtiger van... en kan mijn engels nederlands woordenboek thuis ook al nie vinden... |
![]() |
||
Citaat:
Engels 8 Nederlands 6 Wiskunde 7 Biologie 6 <--- ben ik echt blij mee!! ![]() Economie en Dierverzorging 7 |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
ben ook geslaagd!!!
maar om half 10 belde een mevrouw op of ik interesse had in groene stroom. ![]() eindcijfers: nederlands:6 duits:7 engels:7 geschiedenis:6 wiskunde:6 biologie:6 maatschappijleer:7 ben er heel trots op dat ik geen onvoldoende heb. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Luzac college anoniemm | 66 | 04-09-2009 18:53 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Iemand Aub??? Samar | 6 | 19-10-2008 20:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Eindexamens 2005 |
Als je niet slaagt grensgeval | 24 | 17-04-2005 14:19 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 |