Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Als je de foto's op hun site ook ziet
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ken het verder niet, maar ik word van alle kanten erheen getrokken... als het maar geen skamuziek is, daar heb ik zo'n pishekel aan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
ja joh echt wel ![]() ![]() ![]() eh maar ga jij nou ook heen? want er stond ergens als ik kan ga ik wel heen (post van jou) (ben te lui om nu nog een keer te gaan quoten) maar ga je of niet? haha moet je nu wel weten he ![]()
|
op de melkweg-site staat er geen voorprogramma
![]() op de skatalites-site ook niet klopt dit? ja ik heb nog nooit een concert zonder voorprogramma meegemaakt, ja ok 1x maar, maar dat was in een redelijk kleine zaal... dus uhm, weet iemand of er een vpg is en wie dit zijn?
||
Citaat:
sja ik vond het echt geweldig op die oude mannetjes daar op het podium zien staan swingen en muziek maken, was heel speciaal.. maar idd de muziek was errrug langzaam, maarja dat wisten we denk ik wel van tevoren.. het enige snelle was het "laatste nummer", maar dat duurde jammer genoeg maar een halve minuut.... wel vaag, dat ze zooo veel solo's hadden, meestal is het bij een optreden een nummer waarin iedereen een solo speelt, nu was er echt in elk nummer een solo ![]() maar het was dus wel geweldig om te zien ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() geluid ook wel eigenlijk, maar dit was pas de eerste keer dat ik live zag, een tweede keer zou ik niet meer heengaan... en dat geschreeuw was zeker irritant, en het ging nog vet lang door ook ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
The Skatalites 30-10 Tivoli Rieno | 13 | 01-11-2005 23:18 | |
Muziek |
The Skatalites in België waloe | 0 | 25-06-2005 09:24 | |
Muziek |
Skatalites doen melkweg en 013 aan! MikeyMo | 7 | 10-06-2005 13:19 | |
Muziek |
woensdag avond 17 november the skatalites Verwijderd | 13 | 18-11-2004 11:21 | |
Muziek |
17 nov. Skatalites in Den Haag paco | 28 | 31-10-2004 12:48 | |
Muziek |
Wie weet er een goed swingend nummer? Hanzel | 21 | 03-04-2003 15:36 |