dankjewel dat je zo meedenkt
Ik ben zelf ook niet gelovig, ghe nee. Ik hoop inderdaad alleen dat ik em dan tegen zal komen, als ik dood ben. Het is ook niet zo dat ik heel veel denk aan zelfmoord, ik weet zeker dat ik dat nooit zal doen, maar omdat ik hem zo erg mis ..
Het is gewoon zo dat mn leven steeds meer lijkt te draaien om het missen van hem, ik denk steeds maar dat ik hem mis, dat ik hem wel zien.
Het is wel mijn vriendje geweest. Niet heel lang, maar toch. 2 dagen nadet het uit is gegaan (ik had iets heel stoms gedaan, vandaar dat het uit ging) heeft hij zelfmoord gepleegd. Ik voel me er niet schuldig over, omdat ik weet dat het niet mijn schuld is, hij is gesprongen, niemand anders, maar toch is dat soms even moeilijk om te bedenken.
En dat hulp zoeken, iedereen zegt altijd dat dat helpt, maar ik heb al eens met zo'n psychologenmevrouw gepraat en daar had ik niks aan. natuurlijk zijn ze niet allemaal hetzelfde en kunnen ze mensen best helpen, maar ik kom er toch liever alleen uit, pas als ik echt rare dingen ga doen/denken zal ik daar eens aan denken.