Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar mode is toch iets anders dan het luisteren van verschillende soorten muziek.. als je heel sterk met de mode meegaat, moet je dus altijd up-to-date zijn en je moet waarschijnlijk ook veel geld willen uitgeven aan kleding omdat er elk seizoen weer iets anders hip is. Sorry maar ik zie inderdaad zelf het nut er ook niet van in ![]() |
![]() |
|
De één ziet mode als iets waaraan je verplicht zou moeten meedoen. Een groepjes mensen bepaalt wat JIJ voor kleding moet aantrekken. Ja, dat willen ze dan niet. Logisch, ze willen zelf bepalen wat ze dragen.
Andere mensen zien de dagelijkse mode als een inspiratiebron. Iets waar je leuke dingen uit kunt oppikken en ze kan mixen tot een eigen stijltje. Die mensen houden dus wél van mode ![]()
|
Verwijderd
|
Mode op straatniveau is vies, want over het algemeen is het lelijk. En wat niet lelijk is, is duur. En wat niet lelijk en duur is, is uitverkocht, want ik kan het niet vinden.
Mode op catwalkniveau is niet vies, want over het algemeen is het heel interessant om naar te kijken. [edit] Wel een beetje jammer dat bij die laatste van die anorexiamodelletjes horen. Hm. Laatst gewijzigd op 07-06-2003 om 20:45. |
![]() |
||
Citaat:
met jou valt te praten ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben een medieval freak, ik hou van alles wat maar terugvalt op de romantische oude tijd, middeleeuws zwaardvechten, balzalen vol met vrouwen in mooie wijde jurken enz. Mijn familie is associaal rijk, kan ik niks aan doen. In mijn familie is het normaal om redelijke uitstraling van "status" te hebben. maar ook ik ga wel met enige Alto's om, maar hoef er nooit een te worden want het trekt me niet. Overigens vind mijn familie het best wat ik draag, als het maar een beetje "macht" uitstraalt. die milieu-theorie is dus niet waar. |
![]() |
||
Citaat:
|
ik kleed me niet volgens de mode, maar als ik iets leuks zie, en het is toevallig 'in', dan is dat mooi meegenomen. maar ik doe niet mijn best om er zo modieus mogelijk uit te zien, ik moet me er gewoon goed in voelen.
vaak volg ik ook bewust niet de mode, omdat ik het vreselijk vind om er uit te zien als iedereen zegmaar. niet echt origineel.
|
ik heb best een lange tijd in nog vrij hippe mode winkels geshopt en daar kocht ik gewoon de paar dingen die ik geweldig vond die ze daar hadden, dus van de mode zocht ik in mijn ogen het beste eruit.. Dat is opzich tot de laatste pff twee jaar zo geweest, de laatste twee jaar ben ik op het gebied van mode een beetje lui geworden.. ik ga niet meer alle hippe winkels in om daar rond te snuffelen, ik neem een winkel waarvan ik al weet dat ie oke is en daar koop ik en ga naar huis.... dus eignelijk is luiheid mijn reden waarom ik niet echt modewinkels enzo meer doe..
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
met mode is op zich natuurlijk niets mis, maar het is natuurlijk belachelijk wat je soms ziet dat iedereen met dezelfde jas gaat rondlopen omdat ie in de mode is. als voorbeeld wil ik even vorig jaar noemen toen al die dames met van die beige lange jassen liepen. die jassen vond best mooi, totdat ik zo ongeveer een derde van alle dames bij mij op school ermee zag rondlopen.
en nu zie je dat weer met van die lelijke korte rode jasjes... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en ![]() ![]() en ik denk dat wel of niet met de mode meedoen gewoon een kwestie is van mooi vinden of niet mooi vinden... Al die semi-intelligente halve complottheoriën erachter zijn imho dikke onzin...
|
Verwijderd
|
drag gewoon wat je wil , de pot op met die mode , wan tegenwoordig , als ik soms zo van die blauw broeken zie met van die witte strepen erop zo , AAAAAARGHHHH , dan heb ik zin om dood te gaan , maar iets anders , als ik zo iemand zie lopen waaarvan ik wet dat al har vrienden dat niet moo vinden , vind ik haar plots wel tof , omdat ze gewoon aandoet wat zij wil !
|
![]() |
|
![]() |
goh...blauwe broek met witte strepen? bedoel je een spijkerbroek met vaalplekken? hahaha en als elk willekeurig meisje er anders uitziet dan haar vrienden vind je haar al kewl...kom op zeg.
iemand zei het al: alto's lopen ook mee met hun groep. Maar eigenlijk nog erger, want zij hebben eecht allemaal precies hetzelfde aan. vroeger zag ik er ook zo uit, maar dunno, I grew up hehehe. (diepzinnige diescussie over het onderwerp alto's komt vast wel een x in een ander topic...doet nare man iig al mee ![]() Ik zag ook dat een meisje mode studeerde en zei dat alle kleding mode was...neej sorry maar dat is toch niet zo, op welke school zit jij dan? lekkere school dan. tenminste niet alle kleding is in de mode en dat is wat ze hier bedoelen. ik draag wat ik wil, vaak wel gewoon uit de normale winkels ala maw, basilov etc. gewoon omdat miss60 mijn merkje is hehehe |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Ik geef btw zelf niks om mode. Vind ik iets leuk dan draag ik het, of het nou mode is of niet.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In dit topic wordt mode bedoelt als wat er op dat moment "in"is en dan nog niet eens zo zeer wat er op de catwalk is maar meer waar mensen op straat mee lopen. (ala puma's nu bijv, en die grote zonnebrillen) en het word niet zomaar uitgeroepen tot modeverschijnsel, het word als inspiratiemiddel gebruikt door ontwerpers. verder word dit o.a gebaseerd op waar de maatschappij zich op dat moment bevind...of hoe k dat ook zou moeten uitleggen. Teveel factoren om op te noemen......nu bijv is alweer bepaald wat de trends over 3 jaar worden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: Mode van catwalks is geweldig! Overige mode vind ik niet leuk, omdat iedereen de mode excact kopieërt en er dus allemaal klonen rondlopen. Mode zou koel zijn als iedereen er bepaalde dingen uit zou halen die hij of zij leuk vind. Dan blijft er nog een beetje variatie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet dat ik een antwoord verwacht, met al die blauw-met-witte broeken van tegenwoordig ben je natuurlijk al lang onder een trein gesprongen. |
![]() |
|
ik ben zelf nogal anti-mode
er zijn natuurlijk mensen die toevallig altijd de mode mooi vinden, maar de meeste dragen het denk ik gewoon om erbij te horen, omdat ze onzeker zijn of zo iets. Dat wil ik niet, ik ben lekker mezelf. Mocht de stijl die ik graag draag ooit in de mode komen (ik ben gothic dus ik denk niet dat dat gebeurt) dan ga ik m'n stijl ook niet veranderen om juist niet bij de mode te horen. Ik trek me er dus eigenlijk helemaal niks van aan. Als er veel mensen zijn die mijn stijl leuk vinden is dat mooi meegenomen, maar ik ga me er niet naar kleden.
||
Citaat:
||
Citaat:
ik ben gothic (of tenminste, im vind dat ik het ben) maar ga daarom niet ales dragen wat andere gothics dragen. Ik zoek gewoonw at ik zelf leuk vind en probeer ook net iets anders te zijn dan de 'gemiddelde' gothic. Ik vind het nogal een eng idee om precies in een groep te passen, niks voor mij.
|
![]() |
Mee gaan met de mode, of dat tenminste willen, heeft weinig te maken met het hoeveelheid geld dat je wilt besteden aan je kleding. Op het ene moment is een tweedehands broek ‘in’ in je subcultuur en het andere moment een erg weide hippie broek. Als je weinig geld te besteden ebt beland je niet zo snel in een cultuur waar andere dat wel hebben, dure kleding zal daar dan ook niet zo snel mode zijn. Iedereen doet mee aan de mode, helaas (in mijn mening) komt het zelden voor dat originaliteit mode is.
Gotics zijn, netzoals de ‘Alternatieveling’ (de ironie), nu ook in, wat ik erg lachwekkend vind midden in de zomer. |
![]() |
||
Citaat:
ik word ook gothic nu , dan hoor ik tenminste niet bij een groep ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() heheh ow ja om nog ff mijn belangrijke opinie hierover te geven. Ik persoonlijk vind mode heel interessant om naar te kijken enzo , maar ik volg hem niet ( je moet er trouwens ook wel wat geld voor hebben..) en ja ik vind dat de mode waar iedereen in loopt, datgene wat de mode heet dan , niet echt overeenkomt met wat ik zie op catwalks en in modebladen enzo..
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
wel of niet scheren - trimmen fotograafje | 14 | 20-02-2015 10:41 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Enquête Mode KiNkY-lAy-D | 21 | 25-03-2010 12:32 | |
De Kantine |
[gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? Episode II Machiavelli | 500 | 28-09-2004 20:34 | |
Lifestyle |
Kleding Enquete Sandra1988 | 69 | 16-03-2004 22:34 | |
Lifestyle |
Wat is jouw Favorieten MODE blad waarom wel waarom niet..! Billy_bob | 56 | 23-02-2003 16:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Jongeren mogen tot 23 jaar niet werken en geen vaste relatie hebben Optima | 50 | 23-05-2002 07:49 |