Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb er wel eentje, maar niet echt super voorgevormd met kussentjes erin ofzo. Maar het stof is net iets dikker dan normaal.
Heb trouwens wel zo'n bikini, uit de Wehkamp. Had even over het hoofd gezien dat het push-up was. Maar het zit gewoon heel natuurlijk en je ziet het ook niet zo heel erg hoor.
||
![]() |
Citaat:
|
Nee! Ik vind 75c al te groot dus wat moet ik met die onzin..
Ik snap trouwens ook niet om waarom ze in cup c+d+dd opvul of push-up bh's hebben.. het is toch al groot genoeg ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb er eigenlijk nog nooit eentje aan gehad dus ik zou niet weten of ze lekker zitten of niet..
Volgens mij hebben ze die ook niet in grote cup maten.. Maar bij mij hoeft het niet meer gepushed te worden, het is zo al genoeg ![]() Ik heb gewoon altijd een beugelbh zodat alles netjes op zn plaats blijft zitten..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Bikinis is trouwens ook een ramp.. is vaak in confectie maten en niet eens in cupmaten, dan schiet je al helemaal niks op.. Maar ik hoef echt geen push up bh, maar zo'n voorgevormde bh, die zien er vaak heel mooi uit enzo.. maarja, cup d is toch net te klein ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als ze dan stevig zijn, zijn ze niet mooi En als je ze verstelt zodat het van voor mooi zit, kruipt het uiteindelijk vanachter toch weer omhoog zodat het er na een tijdje weer niet meer uitziet... En truitjes waar je een bandjesloze bh of zelfs geen bh onder moet dragen? Forget it... BAH... Sorry... laat me meeslepen ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Voorgevormde of bepadde bh's geven niet allemaal het "ballen boven het shirt uit"-effect hoor
![]() Ik heb een bh, die goed zit, mooi staat. En toch best wel een push up is. Ik heb overigens maat c, het staat gewoon mooi, m'n borsten zijn gewoon iets I dunno... voller lijkt het wel, dan normaal.. je ziet meer cleavage, ofzo. En tsja het staat wel, maar nee het ziet er niet zo uit als van in die pr0ne dingen. Push-ups kunnen ook een mooi effect hebben ![]() |
![]() |
|
heb er ooit 1tje gehad en die zat best wel ok alleen sindsdien is alles wat gegroeid en heb ik het niet meer nodig vindt ik..
ze zitten wel fijner als gewone bh's .. zitten heel zacht.. weet niet precies hoe ik dat moet uitleggen
|
neej heb ik niet geen idee of het fijn zit ofdat het staat. Ik heb altijd gewoon simpele beugel dingetjes.. Vind het al erg vervelend dat ze zoveel van die driehoekjes bikini's hebben want dat vind ik echt niks, heb het idee dat ie zo wegwaait ofzo..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Push-up Balpen | 30 | 16-07-2011 00:01 | |
Seksualiteit |
ondergoed bij vrouwen!! hmm-hmm | 86 | 17-10-2005 18:07 | |
Seksualiteit |
is het raar dat ik push-up bh's draag????? blue_angel | 29 | 14-02-2002 21:47 | |
Lichaam & Gezondheid |
push up of gewone bh? Tammie | 50 | 08-01-2002 21:46 |