Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En de klusjes, tsja, kdoe af en toe al klusjes, maar kdenk dak al te veel geld heb gevraagd dit jaar (mn moeder klaagt er altijd over, vooral als ik iets koop met mn geld) En met te lui bedoelk et zoeken naar werk, niet et werk zelf. |
![]() |
||
Citaat:
en het tweede: er zijn nog meer mensen als je ouders. ga bij buren, familie, vrienden enz. langs. er is altijd wel iemand die wat heeft waarbij jij kan helpen of iemand die wel een ander weet ofzo. en zoeken naar werk kost zoveel tijd niet hoor. kijk in de krant of tussen de folders die je krijgt, en er zal vast wel ergens een bedrijfje zijn die jongeren zoekt. je moet alleen echt niet op 5 euro per uur rekenen, eerder helft denk ik. ik ben 17 en ik verdien nog een stuk minder dan dat, dus reken er wel op dat dat geld niet zomaar aan komt waaien.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En waarom mag je niks kopen van je geld? Waar is je geld dan voor? Citaat:
![]() |
![]() |
|
Als je het niet mag uitgeven, hoe kan het dan weggaan? Het vliegt echt niet uit je hand. Ik werk (nog) niet, krijg geen zakgeld en verdien alleen af en toe iets bij met oppassen. Maar ik hou wel wat geld over. Kijk dus eens naar je uitgaven, dat scheelt een heleboel. Maak desnoods een soort kasboekje, kan je overzichtelijk zien waar je geld heen gaat en hoeveel het je totaal kost!
|
nee was met mijn ouders ook. ze willen gewoon niet dat ik van die onzin dingen koop en daarom mag ik het niet uitgeven vroeger dan
![]() maar als je te lui bent om te gaan zoeken of te verlegen dan kun je er niks aan doen. je bent gedoemt om alleen je zakgeld te krijgen en daar van te moeten leven.
||
Citaat:
Alstie echt zo graag wil werken en het geld nodig heeft, heeft ie heus wel even t lef om ergens te gaan solliciteren. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
de makkelijkste manier om snel geld te verdienen. derbipower | 4 | 02-09-2006 17:04 | |
Liefde & Relatie |
Geld voorschieten aan je lover Lunaaaaa | 77 | 16-08-2006 17:23 | |
Werk, Geld & Recht |
Geld verdienen!!!! VEEL GELD in 4 - 6 WEKEN $$$$$ yosji | 1 | 14-05-2005 11:37 | |
Werk, Geld & Recht |
GEEN GELD MEER< me ouders ook niet HelpMePlease | 54 | 09-10-2003 16:00 | |
Psychologie |
Waarom is er geld nodig om mensen te laten praten, enz? (oa ivm Lusanne van der Gun) Verwijderd | 9 | 27-08-2003 16:03 |