Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
1991
![]() ![]() |
![]() |
|
Geen enkel jaar... Ik ben hartstikke gelukkig hoe de afgelopen jaren verlopen zijn. Niet omdat er geen dingen fout zijn gegaan (dat zijn er een heleboel), maar juist OMDAT er dingen fout zijn gegaan.
Er is niets mooiers dan te leren van je fouten en te weten dat je er sterker door geworden bent ![]() "The secret of success is to know something nobody else knows." - Aristotle Onassis (1906-1975)
|
moeilijk, sommige op het eerste oog nare ervaringen brachten uiteindelijk weer hele positieve dingen met zich mee en sommige lichamelijke klachten krijg/houd je toch wel, al moet je dat jaar overdoen.
ik ga er dus voor om geen hele jaar over te gaan doen
|
2002, eigenlijk alleen om het ook echt over te doen, dat was ongeveer 't gelukkigste jaar wat ik had... alleen het eind zou ik anders willen... maar ja...
![]()
|
Verwijderd
|
geen enkel jaar, want ik wil dat mijn leven zo blijft zoals hij is, de dingen die ik heb meegemaakt wil ik niet nog een keer meemaken, maar zijn wel super belangrijk geweest,anders was ik een ander persoon.
en ik denk dat je klote situaties toch voorkomt,als je weet wat je te wachten staat. |
![]() |
|
![]() |
2000 en 2001.
2000 omdat het een heel gezellig jaar was waarin ik o.a. met school naar Londen ben geweest, gefeest heb en leuke dingen met vriendinnen deed. 2001 omdat dat het jaar was waarin ik m'n vriend ontmoette, en tevens een jaar waarin ik heel veel leuke dingen heb gedaan. Al zou ik sommige dingen uit die jaren niet meer over willen doen. Nou, en eigenlijk 2002 ook wel, want dan zou ik alles m.b.t. mijn vriend héél anders aanpakken. Laatst gewijzigd op 10-07-2003 om 10:58. |
![]() |
|
![]() |
In principe lopen dingen gewoon zo en ja.. daar kan ik mee leven.
Maar ik denk dat als ik zou moeten kiezen ik voor het jaar (even rekenen..) 1995-1996 zou kiezen omdat ik het bewuster had willen beleven. Ik weet vrij weinig van toen en aangezien er in die periode toch heel veel is gebeurd is 't wel handig als ik 't nog allemaal zou weten. ![]() Ik zou ook kunnen zeggen 2001/2002 omdat ik in dat jaar ben blijven zitten, maar daardoor heb ik wel nieuwe mensen leren kennen en andere intresses daardoor gekregen, dus zou ik 't wat dat betreft niet over willen doen. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ehhh, afgelopen schooljaar, vanaf het begin van de zomervakantie tot nu...
omdat ik dan alles wat beter kan doen, en er meer van zou kunnen genieten, en op vakantie nog veel meer uit mn dak gaan... daarbij zou ik dingen anders aan willen pakken... Welk jaar ik over zou willen doen zonder dingen te veranderen??? ik heb geen id, er zijn elk jaar wel dingen die ik anders zou zien... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dit jaar, heb dit jaar veel nieuwe vrienden gemaakt. Mensen waaraan ik echt iets heb. Dat vind ik heel prettig. Ik heb ook heel veel rots meegemaakt dit jaar. Maar ik denk dat ik dat nog wel een keer aan zou kunnen. Ik weet nu tenminste wat er gaat gebeuren dan.
Op zich vond ik afgelopen jaar wel prettig. |
![]() |
|
|